search
menu

هتل Hotel Atalay Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Atalay Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل آتالای آنکارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آتالای آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Atalay Ankara


در مرکز قسمت قدیمی شهر آنکارا پایتخت کشور ترکیه، هتلی چهار ستاره و مجلل وجود دارد که هتل آتالای نام دارد. هتل Hotel Atalay Ankara با توجه به اینکه در مرکز شهر آنکارا واقع شده است؛ به بسیاری از مراکز مهم و جاهای دیدنی آنکارا فاصله‌ای نزدیک دارد و یک ایستگاه قطار هم در نزدیکی هتل آتلای آنکارا قرار گرفته است. در صورتی که تمایل دارید بلیط هواپیما آنکارا رزرو کنید و در هتل آتالای اقامت داشته باشید؛ خوب است بدانید که فرودگاه بین المللی اسن بوگا تا هتل آتالای آنکارا حدود ۲۲ کیلومتر فاصله دارد.
یکی از جاذبه‌های تفریحی شهر آنکارا که حتما باید در طول مدت زمان اقامت خود در هتل آتالای از آن بازدید کنید؛ شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا است که بزرگترین پارک آنکارا به شمار می رود و در این شهر بازی انواع وسایل برقی وجود دارد که محدود به کودکان نبوده و بزرگسالان را نیز شگفت زده می کند. حدود ۱۰۰ هزار متر مربع از مساحت کلی شهربازی واندرلند اوراسیا سرپوشیده است که باعث می شود در روزهای پاییز و زمستان بتوان از وسایل بازی این شهربازی به راحتی استفاده کرد.

امکانات و خدمات عمومی هتل آتالای آنکارا


هتل آتالای آنکارا دارای امکانات و خدماتی است که برای اقامت آسوده و بدون کمبود مسافران فراهم شده‌است. تجهیزات و امکاناتی که مسافران در هتل Hotel Atalay Ankara به آنها دسترسی دارند؛ شامل مواردی هستند از قبیل: لابی، پارکینگ، اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، رستوران، سالن جلسات و کنفرانس، فکس و فتوکپی. خدمات خوب و باکیفیتی که هتل آتالای آنکارا ارائه می‌کند شامل مواردی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات اتاق، خدمات بلیط، ارائه خدمات تور برای علاقه‌مندان به گشتن شهر با تور منظم و تورلیدر مجرب و نگهداری از چمدان. اگر نیاز داشته باشید که ارزهای خود را تبدیل کنید؛ در هتل آتالای، تبدیل ارز نیز وجود دارد. خدمات نظافتی هتل Hotel Atalay Ankara از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، واکس کفش و خشکشویی است. چنانچه بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید، از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل آتالای آنکارا استفاده کنید تا با دغدغه کمتری تردد کنید. کارکنانی که در هتل آتالای مشغول به کار هستند؛ می‌توانند به زبان انگلیسی صحبت کنند و از مسافران از جای جای دنیا با مهمان نوازی مثال‌زدنی استقبالی گرم دارند.

اتاق های هتل


در مجموع در هتل آتالای آنکارا ۸۷ اتاق متنوع و چیده شده با وسایل زیبا و چشم‌نواز وجود دارد. انواع اتاق های هتل Hotel Atalay Ankara شامل اتاق‌هایی است از جمله: اتاق یک نفره، اتاق‌ دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل دو تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل.

امکانات اتاق های هتل


تمام اتاق‌های هتل آتالای آنکارا دارای تلویزیون، یخچال، مینی بار، اینترنت وای فای رایگان، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام با دوش و یا وان، لوازم بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون به صورت رایگان، سشوار، مبلمان، میز تحریر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کمد لباس، تلفن، تهویه مطبوع و سیستم هشدار و

اطفای حریق هستند. فراموش نکنید که در اتاق‌های هتل Hotel Atalay Ankara نمی‌توانید سیگار بکشید.
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آتالای آنکارای ترکیه می‌توانید در تراس بنشینید و از هوای تازه و مطلوب و نمای تماشایی شهر لذت ببرید. اگر علاقه دارید ساعاتی را به ورزش کردن بگذرانید و سلامتی را به خود هدیه دهید؛ به سالن ورزشی هتل آتالای بروید و خوش بگذرانید.

رستوران هتل


در هتل Hotel Atalay Ankara دو رستوران دنج و بزرگ وجود دارد که می‌توانید در فضاهایی دلنشین، اوقاتی خوش و دلپذیر را سپری کنید و خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را میل کنید. همچنین در رستورانی که در طبقه بالای هتل آتالای آنکارا قرار دارد می‌توانید چشم‌انداز حیرت‌انگیز پایتخت کشور تاریخی ترکیه را تماشا کنید.

فاصله هتل آتالای آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آنکارا: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آنکا آنکارا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج آتاکوله آنکارا: ۱۰ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است