search
menu

هتل Hotel Abro Sezenler Ankara

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
هتل Hotel Abro Sezenler Ankara
امکانات رفاهی هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل ابرو سزنلر آنکارا

هتل Hotel Abro Sezenler Ankara


هتل ابرو سزنلر آنکارا (به انگلیسی: Hotel Abro Sezenler Ankara) را باید به کسانی پیشنهاد داد که قصد دارند بودجه سفر خود را به‌جای پرداخت هزینه گزاف اقامت در هتل‌های لوکس و ممتاز آنکارا، صرف گشت‌وگذار و تجربه تفریحات هیجان‌انگیز این شهر دیدنی کنند. این هتل یک ستاره که در موقعیت مکانی مناسب واقع در نزدیکی شماری از جاهای دیدنی آنکارا نظیر موزه آتاتورک و قلعه باستانی آنکارا قرار گرفته است، از ۶۰ باب واحد اقامتی مبله و امکاناتی از قبیل: رستوران، آسانسور، مینی‌بار، انبار نگهداری از باروبنه و اینترنت وایفای پرسرعت برخوردار گردیده و قادر است گردشگران و خریداران بلیط هواپیما آنکارا را در تجربه اقامتی بی‌دغدغه و خاطره‌انگیز یاری رساند.

امکانات رفاهی هتل


همان‌طور که پیش‌تر نیز ذکر گردید، در هتل ابرو سزنلر آنکارا خبری از امکانات رفاهی هتل‌های اعیانی و ۵ ستاره نیست، که البته نرخ اقامتی اندک آن، چنین کمبودهایی را توجیه می‌کند. در عوض، اسباب و وسایل رفاهی ضروری و موردنیاز برای اقامتی آسوده در این هتل فراهم گشته است: آسانسور، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایشی مناسب، محوطه استعمال دخانیات، انبار نگهداری از باروبنه و اینترنت پرسرعت وایفای از جمله امکاناتی است که در هتل ابرو سزنلر آنکارا برای تجربه اقامتی خوش و به‌یادماندنی به گردشگران ارائه گردیده است. گفتنی است که در این هتل، رستوران خوش‌منظره و تمیزی گنجانده شده است که درب‌های آن هر روز رأس ساعت ۸ صبح برای صرف صبحانه‌ای سبک و مقوی به روی میهمانان هتل گشوده می‌گردد. ازآنجایی‌که هتل ابرو سزنلر آنکارا فاقد پارکینگ است، درصورتی‌که با خودروی شخصی خود به این هتل سفر کردید، باید با پذیرشگر هتل در یافتن پارکینگی خصوصی در نزدیکی هتل مشورت کنید.

خدمات هتل


روم سرویس، اینترنت پرسرعت، خدمات باربری و در رأس همه آن‌ها، پذیرش شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته از جمله خدماتی است که در هتل ابرو سزنلر آنکارا به میهمانان ارائه می‌گردد. کارکنان پذیرش هتل به سه زبان انگلیسی، آلمانی و ترکی تسلط کامل دارند و از هیچ کوششی برای ایجاد فضایی آرامش‌بخش و صمیمی به‌منظور اقامتی آسوده برای میهمانان هتل دریغ نمی‌کنند. در صورت درخواست میهمانان، خدمات خانه‌داری در این هتل در تمام ساعات روز صورت خواهد پذیرفت تا مکان اقامتی میهمانان همواره عاری از هرگونه آلودگی باشد.

واحدهای اقامتی هتل


نقطه قوت اصلی هتل ابرو سزنلر آنکارا، واحدهای اقامتی دوست‌داشتنی و دل‌بازی است که در طرح‌های مختلف استاندارد و اکونومی به خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت ارائه می‌گردد. این اتاق‌ها گرچه وسعت زیادی ندارند، به شکلی مناسب چیدمان و با رنگ‌‌هایی شاد و روشن طراحی‌شده‌ و با اسباب و وسایل مختلفی نظیر یخچال، تلویزیون، تخت خواب، میز و صندلی، تلفن و اسپیلت دکور گردیده‌اند. کلیه وسایل بهداشتی و استحمام در واحدهای اقامتی هتل ابرو سزنلر آنکارا گنجانده است تا دیگر نیازی نباشد چنین وسایلی را در چمدان خود به همراه داشته باشید.

موقعیت مکانی هتل


همان‌گونه که در ابتدا نیز بدان اشاره گردید، هتل ابرو سزنلر آنکارا از نظر موقعیت مکانی در جایی بسیار مناسب و در نزدیکی تعداد بی‌شماری از جاذبه‌های گردشگری آنکارا از قبیل: میدان کیزیلای، موزه قوم‌نگاری آنکارا، پارک کورتولوس، خیابان کارانفیل، موزه تمدن های آناتولیایی و مرکز فرهنگی آتاتورک قرار گرفته است و به لطف وجود ایستگاه مترویی که در فاصله ۵۰۰ متری این هتل واقع شده، دسترسی به تمامی نقاط آنکارا از این هتل با هزینه‌ای بسیار اندک و طی زمانی کوتاه میسر گردیده است.
در آخر باید گفت که با در نظر گرفتن نرخ اقامتی اقتصادی هتل و موقعیت مکانی مطلوب آن، اقامت در هتل ابرو سزنلر آنکارا به کلیه افرادی که به دنبال یافتن مکانی دنج و مناسب با قیمتی ارزان و امکاناتی مکفی در شهر دیدنی آنکارا می‌گردند، توصیه می‌شود.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل ابرو سزنلر آنکارا


فاصله هتل تا میدان کیزیلای: ۷۰۰ متر
فاصله هتل تا موزه قوم‌شناسی آنکارا: ۸۰۰ متر
فاصله هتل تا پارک کورتولوس: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آتاتورک: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه تمدن آناتولی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه آنکارا: ‌۲ کیلومتر


امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible آسانسور برای طبقات بالاتر
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است