search
menu

هتل Hilton Garden Inn Ankara Gimat

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hilton Garden Inn Ankara Gimat
امکانات و خدمات عمومی هتل هیلتون گاردن این آنکارا گیمات
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هیلتون گاردن این آنکارا گیمات تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hilton Garden Inn Ankara Gimat


هتل هیلتون گاردن این آنکارا گیمات بهترین گزینه برای گذراندن تعطیلاتی باشکوه است. Hilton Garden Inn Ankara Gimat از هتل‌های لوکس و ۵ ستاره آنکارا به شمار می‌رود. این هتل در منطقه صنعتی و تجاری آنکارا واقع شده است و حدود ۹ دقیقه تا مرکز شهر آنکارا فاصله دارد. در هتل هیلتون گاردن امکانات و خدمات رفاهی در بالاترین سطح استاندارد برای مهمانان تدارک دیده شده است. با انتخاب هتل هیلتون گاردن این آنکارا از امتیازات متعددی برخوردار خواهید شد. سیستم حمل‌و‌نقل عمومی در نزدیکی هتل قرار گرفته و بازدید از جاذبه‌های آنکارا را برای مهمانان میسر می‌کند. حین اقامتتان در هیلتون گاردن بازدید از آرامگاه آنیت کبیر و قلعه آنکارا را فراموش نکنید. جاهای دیدنی متعدد دیگری نیز در این شهر زیبا قرار دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما آنکارا می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل هیلتون گاردن این آنکارا گیمات


در هتل هیلتون گاردن این آنکارا گیمات طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. استفاده از پارکینگ برای مهمانان عزیز رایگان است. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی و انگلیسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته است؛ در قسمت پذیرش خدماتی نظیر چک‌این/اوت سریع، کانسیرج و اتاق چمدان به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل هیلتون گاردن چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت از ساعت ۷ تا ۱۲.۳۰ انجام می‌گیرد. برای گردش در شهر می‌توانید از خدمات اجاره خودرو استفاده کنید. در سالن زیبایی انواع خدمات آرایشی و پیرایشی به مهمانان ارائه می‌شود. خدمات خانه‌داری به صورت رایگان انجام می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری نظیر خشک‌شویی، اتو و لاندری برخوردار شوید. ناگفته نماند هتل Hilton Garden Inn Ankara Gimat برای استفاده معلولین عزیز بهینه‌سازی شده است. فکس، فتوکپی، مرکز تجاری و امکانات برگزاری همایش، هتل هیلتون را به گزینه مناسبی برای سفرهای کاری تبدیل کرده است. از امکانات دیگر هتل می‌توان به آسانسور، صندوق امانات و اتاق سیگار اشاره کرد. ناگفته نماند فرودگاه آنکارا در ۲۵ کیلومتری هتل قرار گرفته و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل Hilton Garden Inn Ankara Gimat دارای ۱۷۶ واحد اقامتی مدرن و زیبا است. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق خانواده کینگ، سوئیت کینگ، اتاق کویین، اتاق تویین و اتاق تویین با منظره شهر است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت داخل اتاق‌ها گنجانده شده است. واحدهای اقامتی این مجموعه عایق صدا بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع هستند. از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به مینی‌بار، چای‌ساز، تلویزیون صفحه‌تخت، کمد لباس، میز، تلفن و اتو اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، دمپایی، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. لازم به ذکر است حداکثر تعداد تخت اضافه بستگی به اتاق مورد نظرتان دارد و در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. گهواره برای کودکان رایگان است.

امکانات تفریحی هتل


پس از گذراندن یک روز شلوغ با مراجعه به مرکز اسپا تجدید قوا کنید. این مرکز دارای سونا و حمام ترکی است و خدماتی نظیر ماساژ به مهمانان ارائه می‌کند. علاقه‌مندان تناسب‌اندام از وجود یک باشگاه مجهز در داخل هتل Hilton Garden Inn Ankara Gimat خشنود خواهند شد.

رستوران هتل


صبحانه مفصل هتل Hilton Garden Inn Ankara Gimat شما را برای یک روز فوق‌العاده آماده خواهد کرد. در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را در اتاقتان میل کنید. برای ناهار و شام می‌توانید از غذاهای خوشمزه رستوران نوش جان کنید. انواع غذاهای رژیمی، اسنک و نوشیدنی نیز موجود است. البته با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای ترکی هستند.

فاصله هتل هیلتون گاردن این آنکارا گیمات تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه آنیت کبیر: ۷ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۸ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن آناتولیایی: ۸ کیلومتر
فاصله تا میدان کیزیلای: ۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۸ کیلومتر
فاصله تا پارک گنچلیک: ۹ کیلومتر
فاصله تا موزه جمهوری: ۱۰ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است