search
menu

هتل Gurkent Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gurkent Hotel Ankara
امکانات کلی هتل گورکنت آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گورکنت آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gurkent Hotel Ankara


هتل گورکنت آنکارا در ۸۰۰ متری میدان قیزیل آی واقع شده و ۱۵ دقیقه پیاده تا مقبره آنیت کبیر فاصله دارد. این منطقه تنها ۶۵۰ متر با مغازه‌ها، خواربار فروشی‌ها، رستوران‌ها و بارها فاصله دارد. ایستگاه زیرزمینی قیزیل آی در ۵۵۰ متری هتل قرار دارد و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر را فراهم می‌کند. مسجد نئوکلاسیک کوکاتپه عثمانی نیز در نزدیکی این هتل واقع شده است. خانه بازی هنر آنکارا تنها با یک پیاده روی کوتاه قابل دسترسی است. این هتل یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از آنکارا بازدید می‌کنند و محیطی مناسب برای خانواده را در کنار بسیاری از امکانات رفاهی فراهم می‌آورد. این هتل همچنین به دلیل نزدیک بودن جاهای دیدنی آنکارا از جمله برج آتاکوله، قلعه آنکارا، حمام رومی، موزه تمدن‌های آناتولیایی و پارک کورتولوس مقصدی عالی برای گردشگران است. منطقه بازسازی شده هامامونو نیز راه خوبی برای گذراندن زمان به شمار می‌آید. فرودگاه اسن بوغا ۲۴.۱ کیلومتر با هتل فاصله دارد. می‌توانید با خرید بلیط هواپیمای خارجی از طریق تورهای گردشگری و اقامت در هتل Gurkent Hotel Ankara سفر بی نظیری را تجربه کنید.

امکانات کلی هتل گورکنت آنکارا


این هتل دارای پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق‌های مخصوص برای افراد سیگاری، دربان و خدمات اتاق است. علاوه بر این، میهمانان می‌توانند از یک رستوران در محل لذت ببرند، که این رستوران به یک انتخاب محبوب در بین مسافرانی که از آنکارا بازدید می‌کنند تبدیل شده است. برای میهمانانی که وسیله نقلیه دارند، پارکینگ رایگان در دسترس است. مسافران تجاری از امکاناتی مانند وای فای رایگان در سرتاسر هتل و دسترسی به اتاق‌های جلسه و دستگاه فتوکپی استقبال خواهند کرد. خدماتی از قبیل نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های گردشگری می‌توانید از کارکنان میز تور کمک بخواهید تا وقت با ارزش خود را در صف‌های طولانی برای تهیه بلیط تلف نکنید. به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات تحویل داده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل در خدمت شماست. توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای رفتن به طبقات بالاتر می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. کارکنان هتل Gurkent Hotel Ankara به زبان انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با خوش اخلاقی میهمانان را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Gurkent Hotel Ankara عبارتند از:
- اتاق دبل
- اتاق دبل یا توئین لوکس
- اتاق یک تخته لوکس
- سوئیت
- اتاق کینگ
- اتاق توئین استاندارد
- اتاق توئین اقتصادی
- اتاق‌های خانوادگی
این اقامتگاه دارای ۱۱۷ اتاق با چشم انداز باغ، اینترنت بی سیم رایگان و کانال‌های کابلی است. میهمانان می‌توانند از سشوار و وان حمام استفاده کنند. اتاق‌های هتل گورکنت با طراحی شیک دارای مبلمان به سبک کلاسیک و کاغذ دیواری‌های سنتی است. همه آن‌ها مجهز به تهویه مطبوع، میز، تلفن، کمد لباس و مینی بار هستند. برای تهیه چای و قهوه نیز می‌توانید از تجهیزات موجود در اتاق‌ها استفاده کنید.

رستوران هتل


صبحانه هر روز صبح به صورت بوفه‌ای ارائه می‌شود. درستوران هتل گورکنت غذا به صورت آلاکارت و بوفه سرو می‌شود. همچنین یک بار در هتل وجود دارد که میهمانان می‌توانند با نوشیدن چند نوشیدنی در آن استراحت کنند. رستوران‌های مک دونالد و hacI baba در ۱۰۰ متری هتل قرار دارند که مجموعه‌ای از غذاهای لذیذ را سرو می‌کنند. همچنین وقتی احساس گرسنگی می‌کنید، حتما سری به Quick China Gaziosmanpaşa، Guangzhou Wuyang و Sushico Ankara GOP بزنید، که برخی از رستوران‌های چینی محبوب مردم محلی و خارج از شهر هستند.

فاصله هتل گورکنت آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است