search
menu

هتل Grand Verda Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل GRAND VERDA HOTEL ANKARA
امکانات کلی هتل گرند وردا آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند وردا آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل GRAND VERDA HOTEL ANKARA


هتل ۳ ستاره مجلل و لوکس گرند وردا واقع در آنکارا، کمتر از یک کیلومتر از قلعه آنکارا فاصله دارد. با اقامت در این هتل، در مرکز آنکارا قرار خواهید گرفت و ۵ دقیقه با ماشین تا آنیت‌کبیر و حمام رومی آنکارا فاصله دارید. کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی متعددی در مجاورت هتل وجود دارند. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی هتل GRAND VERDA HOTEL ANKARA شامل موزه تمدن‌های آناتولیایی، برج آتاکوله، مرکز فرهنگی آتاتورک و موزه قوم نگاری آنکارا است. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه اسن بوغا آنکارا است که در ۲۲ کیلومتری هتل قرار دارد و این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. تهیه بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری کار شما را آسان‌تر می‌کند و این هتل گزینه بسیار ایده آلی برای اقامت در آنکار به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل گرند وردا آنکارا


این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق برای میهمانان است. هتل برای راحتی و آسایش میهمانان رستوران، آسانسور، پارکینگ خصوصی رایگان، سالن استراحت مشترک و باغ ارائه می‌دهد. وای فای رایگان در سراسر ملک ارائه شده است. می‌توانید در محل اقامت بیلیارد بازی کنید و کرایه ماشین نیز در دسترس است. این هتل دارای محیطی بسیار تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. برای تهیه بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید به میز تور هتل مراجعه کرده و با تهیه بلیط وقت ارزشمند خود را در صف‌های طولانی تلف نکنید. یک صرافی در هتل وجود دارد که در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. قبل از رزرو اتاق خود در هتل GRAND VERDA HOTEL ANKARA توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. سیستم اعلام و اطفا حریق نیز برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار در هتل تعبیه شده است. برای امنیت بیشتر و آسودگی فکر و خیال خود می‌توانید به هنگام تفریح و گردش، پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی، ترکی و عربی مسلط بوده و با رویی گشاده آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند. ورود به هتل از ساعت ۱۲ وتخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. ویزا و مستر کارت، کارت‌های اعتباری مورد پذیرش در این هتل هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


۶۸ اتاق هتل در ۶ طبقه پراکنده شده‌اند و دسترسی به آن‌ها از طریق آسانسور امکان پذیر است. هتل گرند وردا آنکارا دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق بزرگ یک تخته، اتاق بزرگ دوتخته و اتاق سه تخته است. تمامی واحدها مجهز به تهویه مطبوع، یخچال، مینی بار، کتری برقی، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع ماهواره‌ای و میز هستند. در هتل هر اتاق شامل ملحفه و حوله‌های تمیز است. حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان در هر اتاق وجود دارد. همه واحدهای هتل GRAND VERDA HOTEL ANKARA چشم‌انداز شهر دارند.

رستوران هتل


صبحانه بوفه‌ای هر روز در هتل GRAND VERDA HOTEL ANKARA در دسترس است. میهمانان می‌توانند در رستوران a-la-carte غذاهای ترکی و بین المللی سرو کنند. این هتل همچنین دارای یک کافه برای میان وعده‌های سبک و یک گوشه شرقی با تزئین سنتی است که در آن قهوه ترک سرو می‌شود. نوشیدنی‌های گرم به صورت رایگان سرو می‌شود. میوه، شکلات، کیک، کوکی و منوهای رژیم غذایی در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می‌شوند.

فاصله هتل گرند وردا آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان اولوس: ۳۰۰ متر
فاصله تا حمام رومی: ۳۵۰ متر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۱ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله: ۶.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است