search
menu

هتل Grand Silay Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Silay Hotel Ankara
امکانات کلی هتل گرند سیلای آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند سیلای آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Silay Hotel Ankara


هتل گرند سیلای در مرکز آنکارا واقع شده است. پایتخت ترکیه که در مرکز آناتولی قرار دارد، تاریخ طولانی و پرتلاطمی دارد. بنابراین، مطمئنا آثاری از گذشته آن باقی مانده است که مورد توجه گردشگران بسیاری قرار می‌گیرد. حمام رومی، آی سی سنات گالریسی، آنیت کبیر و مسجد مال تپه از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند. قلعه آنکارا یکی از قدیمی‌ترین دیدنی‌های پایتخت ترکیه است که قدمت آن به دوران امپراتوری روم، سلجوقی و عثمانی برمی‌گردد و مقصدی بسیار محبوب برای بازدیدکنندگان و همچنین مردم محلی به شمار می‌آید. هتل تا موزه قوم نگاری آنکارا حدود ۲۰ دقیقه پیاده فاصله دارد. این هتل به مراکز خرید و غذاخوری نزدیک است. ایستگاه قیزیل آی، نزدیکترین ایستگاه مترو است که ۱۰ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه اسن بوغا آنکارا است که در ۲۵ کیلومتری هتل Grand Silay Hotel Ankara قرار دارد و این ملک خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می‌دهد. با ۲۵ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به فرودگاه برسانید. با رزرو بلیط هواپیما و رزرو اتاق در این هتل از طریق تورهای گردشگری اقامت بی نظیری را در آنکارا تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل گرند سیلای آنکارا


هتل گرند سیلای آنکارا با داشتن رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، سرویس اتاق و تراس از میهمانان استقبال می‌کند. میهمانان هتل برای گرفتن راهنمایی‌های مختلف می‌توانند در طول شبانه‌ روز به بخش پذیرش هتل مراجعه کنند. هتل همچنین دارای مرکز اسپا و سالن استراحت مشترک است. در هتل Grand Silay Hotel Ankara میهمانان می‌توانند از سونا استفاده کنند که به شادی بخشیدن به اوقات فراغت آن‌ها کمک شایانی می‌کند. یک سالن ضیافت برای رویدادهایی همچون جشن و یک سالن کنفرانس برای جلسات کاری وجود دارد. میهمانان می‌توانند غذا و نوشیدنی را مستقیما در اتاق خود سفارش دهند.
اینترنت در تمام مناطق اقامتی در دسترس است. اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در این هتل تعبیه شده تا در مکان‌های عمومی مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، لباسشویی، اتوکشی و خشکشویی نیز در دسترس هستند. در ضمن برای گشت و گذار در شهر و بازدید از مکان‌های دیدنی می‌توانید ماشین کرایه کنید. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل دارید. پرسنل کارآزموده و مجرب هتل با تسلط به دو زبان انگلیسی و ترکی از میهمانان استقبال کرده و آن‌ها را به خوبی راهنمایی می‌کنند. توجه داشته باشید که برای کودکان بالای ۶ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می‌شود. تخت اضافی نیز در صورت درخواست و با هزینه اضافی ارائه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Grand Silay Hotel Ankara دارای انواع اتاق‌های خانوادگی، اتاق یک تخته بزرگ، اتاق لوکس، اتاق دبل بزرگ، سوئیت دارای بالکن و اتاق توئین اقتصادی است که متناسب با نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و از اقامت خود در این هتل نهایت لذت را ببرید. تمامی اتاق‌های هتل گرند سیلای مجهز به تلویزیون صفحه تخت، وای فای رایگان، مینی بار، گاوصندوق لپ تاپ و تلفن هستند. در این هتل همه اتاق‌ها دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم آرایشی نیز هستند.

رستوران هتل


میهمانان اقامتگاه می‌توانند از صبحانه بوفه‌ای لذت ببرند. در رستوران هتل گرند سیلای نیز انواع غذاهای لذیذ برای وعده‌های غذایی ناهار و شام سرو می‌شود. میهمانان همچنین می‌توانند در استیک‌خانه Tarihi Mutfak LokantasI که حدود ۱۰۰ متر با هتل فاصله دارد، غذا بخورند.

فاصله هتل گرند سیلای آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان قیزیل آی: ۶۰۰ متر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک کوگولو: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاروم: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است