search
menu

هتل Grand Mercure Hotel Ankara

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Mercure Hotel Ankara
امکانات کلی هتل گرند مرکور آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند مرکور آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Mercure Hotel Ankara


هتل ۵ ستاره گرند مرکور آنکارا واقع در محله Yenimahalle، به یک مرکز خرید متصل است. هتل‌های آنادولو در مرکز شهر آنکارا دسترسی آسان به وسایل حمل و نقل عمومی مانند ایستگاه مترو و ایستگاه‌های اتوبوس را فراهم می‌کند. آنیت‌کبیر و موزه تمدن‌های آناتولیایی از نقاط برجسته فرهنگی هستند و برخی از مکان‌های دیدنی منطقه عبارتند از میدان قیزیل آی و قلعه آنکارا. کاخ یخی آنکارا، مزرعه جنگلی آتاتورک و باغ وحش نیز ارزش دیدن دارند. این هتل در چند قدمی مراکز خرید منحصر به فرد مانند Armada و Next Level و Ankara Otogari ASTI قرار دارد. فرودگاه اسنبوگا آنکارا ۲۹ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا ترکیه را داشته باشید، هتل Grand Mercure Hotel Ankara با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل گرند مرکور آنکارا


در هتل Grand Mercure Hotel Ankara ، می‌توانید منتظر ترانسفر فرودگاهی، تراس و مرکز خرید در محل باشید. از ماساژ، اسکراب بدن و رایحه درمانی در اسپای هتل لذت ببرید. علاقمندان به ورزش و شنا می‌توانند از مرکز تناسب اندام هتل و استخر سر پوشیده لذت ببرند. یک اتاق بخار و یک استخر برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است. وای فای رایگان در لابی، اتاق‌ها، باغ و سالن مو در دسترس همه میهمانان است. کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل استفاده کنند. پذیرش ۲۴ ساعته، ایستگاه کامپیوتر، خدمات عروسی، کارکنان چند زبانه و گاوصندوق جلو میز از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. این هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. از دیگر خدمات این هتل می‌توان به فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی اشاره کرد. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می‌توانند با استفاده از خدمات ویژه‌ای که برای آن‌ها در نظر گرفته شده اقامت راحتی را تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. قبل از رزرو اتاق خود در هتل گرند مرکور آنکارا توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل نخواهید داشت. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. برای اقامت کودکان زیر ۱۳ سال هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. تخت اضافی در صورت درخواست با هزینه اضافی ارائه می‌شود. پرسنل مجرب هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل گرند مرکور آنکارا عبارتند از:
• اتاق دبل سوپریور
• اتاق دبل استاندارد با چشم‌انداز شهر
• سوئیت کینگ اکسکیوتیو
• اتاق توئین استاندارد با چشم‌انداز شهر
همه ۲۵۰ اتاق هتل Grand Mercure Hotel Ankara دارای امکانات رفاهی مانند سرویس اتاق ۲۴ ساعته، وای فای رایگان، تلویزیون ال ای دی با کانال‌های متنوع جهانی، مینی‌بار، قسمت نشیمن و تخت خواب درجه یک هستند. علاوه بر این‌ها اتاق‌ها از مزایایی مانند حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان برخوردار هستند. اگر دوست داشته باشید می‌توانید صبحانه را سفارش داده و در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


رستوران هتل Grand Mercure Hotel Ankara غذاهای ترکی و جهانی سرو می‌کند.
Kalecik Bar & Bistro در لابی با یک منطقه سرپوشیده و یک باغ زمستانی واقع شده است. صبحانه سنتی ترکی را می‌توان در تمام روز سفارش داد. ساندویچ‌های خوشمزه، انواع گریل، دسرها و انواع غذاهای لذیذ تازه پخته می‌شوند. منوهای رژیم غذایی نیز در صورت نیاز در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

فاصله هتل گرند مرکور آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۶ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه روباز آلتین کوی: ۷.۷ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ با هزینه
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است