search
menu

هتل Grand Duman Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Duman Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند دومان
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند دومان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Duman Hotel


هتل گرند دومان، از هتل‌های میان‌رده و متناسب برای اقامتی آسوده و خاطره‌انگیز است که در شهر آنکارا در کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل Grand Duman Hotel در بخش تاریخی شهر آنکارا قرار دارد و تا جاهای دیدنی آنکارا فاصله کمی دارد و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید از معروف‌ترین جاذبه‌های پایتخت کشور ترکیه بازدید کنید و سفری به‌یادماندنی را تجربه کنید. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما ارزان رزرو کنید؛ خوب است بدانید که فاصله فرودگاه اسن بوغا آنکارا تا هتل گرند دومان حدود ۲۲ کیلومتر است. در طول مدتی که در هتل گرند دومان آنکارا اقامت دارید، برای آنکه سفری دلپذیر و فراموش‌نشدنی را سپری کنید؛ از تفریحات آنکارا غافل نشوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند دومان


هتل Grand Duman Hotel آنکارا انواع امکانات و خدمات عالی را برای مسافران فراهم آورده‌است تا با کمبودی مواجه نشوند و اقامت مهمانان سرشار از آرامش و آسودگی باشد. در هتل گرند دومان به لابی شیک و تزئین شده با لوازم مدرن و چشم‌گیر، رستورانی دنج، تراسی باصفا و آسانسور دسترسی دارید. اگر با خودرو خود به آنکارا سفر کنید و بخواهید در هتل گرند دومان اقامت کنید؛ از پارکینگ رایگان استفاده کنید تا خیالتان راحت باشد. قابل ذکر است که باید از قبل پارکینگ را رزرو کنید. از انواع خدماتی که در هتل گراند دومان می‌توانید بهره‌مند شوید، می‌توان این موارد را نام برد: پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، فکس، فتوکپی، تبدیل ارز، نظافت روزانه، خشکشویی و اتو. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری خریداری کرده‌اید و نگران رفتن به فرودگاه هستید؛ از هتل گرند دومان آنکارا بخواهید که برای شما با تاکسی تماس بگیرند. یکی از ویژگی‌های خاص هتلGrand Duman Hotel این است که اگر علاقه داشته باشید که با حیوانات خانگی خود سفر کنید؛ این امکان مهیا است و در داخل هتل گرند دومان می‌توانید حیوانات خود را به همراه داشته باشید.

اتاق های هتل


اتاق‌هایی راحت و زیبا در هتل گراند دومان آنکارا قرار دارند که برای اقامتی همراه با آسایش بسیار مناسب هستند. هتل Grand Duman Hotel دارای ۴۸ اتاق متنوع است که بدین شرح هستند: اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل و اتاق خانوادگی با یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب که یک تخت دابل در اتاق خواب و یک مبل تخت‌خواب‌ شو در اتاق نشیمن قرار دارد. هر یک از اتاق‌های هتل گرند دومان دارای بالکن هستند که می‌‌توان نمایی چشم‌گیر و چشم‌نواز را از شهر و ساختمان‌های تاریخی را ملاحظه کرد.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل گرند دومان آنکارا امکانات و وسایلی کاربردی و عالی قرار دارند که برای اقامتی بدون کمبود، راحت و شیرین تعبیه شده‌اند. در داخل اتاق‌های هتل گرند دومان امکانات و تجهیزاتی وجود دارد که شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، کمد لباس، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، تهویه مطبوع، تلفن و سیستم اطفا حریق هستند. نکته‌ای که باید در اتاق‌های هتل Grand Duman Hotel به آن توجه داشته باشید این است که داخل اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس هتل گرند دومان آنکارا در فضایی روح‌بخش با چشم انداز شهر که گل‌ها و گیاهان زیبا و خوش‌رنگ ‌و بو هم نمایی دلپذیر را در آن ایجاد کرده‌اند، بنشیند و با دوستان، همکاران و یا خانواده خود ساعاتی خوش را سپری کنید.

رستوران هتل


در هتل گرند دومان صبحانه‌ای بوفه و لذیذ را میل کنید و صبحی دل‌انگیز و سرشار از شادابی را آغاز کنید. همچنین در وعده‌های دیگر در رستوران مجلل و دنج هتل Grand Duman Hotel آنکارا، خوراک‌هایی متنوع و به سبک آشپزی محلی و بین‌المللی را میل کنید و لذت ببرید.

فاصله هتل گرند دومان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آنکارا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آنکا آنکارا: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید پودیوم آنکارا: ۱۵ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است