search
menu

هتل Grand Dogan Ankara

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Grand Dogan Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Grand Dogan Ankara


هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا، از هتل‌های خوب اطراف آنکارا، پایتخت کشور ترکیه است که در «کریک کاله» واقع شده و امکانات رفاهی متنوع برای مهمانان در نظر گرفته است. مهمانانی که با خرید بلیط هواپیما آنکارا دوست دارند از جاذبه‌های اطراف شهر نیز بازدید کنند، می‌توانند با رزرو این هتل چند روزی را در کریک کاله سپری کرده و ضمن برخورداری از اقامت راحت و دل‌نشین، به بازدید از جاهای دیدنی بروند. در این هتل مهمانان خود را همچون در خانه خود احساس می‌کنند. کارکنان هتل Grand Dogan Ankara نیز بسیار مجرب و محترم هستند و تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان با رضایت خاطر و خرسندی هتل را ترک نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا


در هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا امکانات رفاهی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنکارا، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل، واقع در همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، روزنامه، اتاق مخصوص سیگار و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به طور شبانه روزی در لابی هتل آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تبدیل ارز، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، برگزاری میتینگ ها و روم سرویس به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش با دل و جان به نیازها و درخواست‌های مهمانان رسیدگی کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. ضمناً، کارکنان هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا به زبان‌های انگلیسی و ترکی مسلط هستند و به راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. مهمانانی که قصد سفر به استانبول همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش می‌شوند.

اتاق های هتل


هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا انواع اتاق ها با امکانات گوناگون، مناسب هر سلیقه و نیاز دارد. مهمانان کافی است تا اتاقی را که می‌پسندند، انتخاب و رزرو نمایند و از آرامش و زیبایی اقامتشان لذت ببرند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های سینگل، دبل و تریپل هستند. استعمال دخانیات به استثنای اتاق های «سیگار آزاد»، در دیگر اتاق ها و سراسر هتل ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌شود. نظافت و تمیزی اتاق ها بی‌نظیر بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می‌گردد. دکوراسیون اتاق ها شیک و زیبا است و ترکیب رنگی هماهنگ و جذاب دارند. فضای داخل اتاق ها بسیار دنج و آرامش بخش است. زمان تخلیه اتاق ها در هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا از ساعت ۱۲٫۳ بعد از ظهر تا ۸ عصر و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲٫۳ بعد از ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار، میز تحریر، آباژور، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا مهمانان می‌توانند در اوقات فراغتشان دارت و تنیس روی میز بازی کنند و از لحظاتشان به روشی سالم و سرگرم کننده لذت ببرند.

رستوران هتل


در رستوران هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا همه روزه در وعده صبحانه انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های تازه و خوشمزه برای مهمانان تدارک دیده شده و به صورت بوفه‌ای سرو می‌گردد. مهمانان می‌توانند با میل کردن صبحانه کامل یک روز پر انرژی آغاز کنند.

فاصله هتل گرند دوغان کریک کاله آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا استادیوم باشپینار: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا دانشگاه کریک کاله: ۴٫۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز اسکی الماداغ: ۲۲٫۳ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است