search
menu

هتل Gazi Park Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Gazi Park Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل قاضی پارک آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل قاضی پارک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Gazi Park Hotel Ankara


هتل قاضی پارک از هتل‌های محله باش تپه در شهر آنکارا است. این هتل دارای موقعیت جغرافیایی خوبی بوده و به تمام نقاط شهر دسترسی آسانی دارد. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی در میان گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است، سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف جهان برای سفر کاری یا تفریحی شهر آنکارا را به‌عنوان مقصد انتخاب می‌کنند و با رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل Gazi Park Hotel Ankara اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌شان رقم می‌زنند. همان‌طور که اشاره شد این هتل برای سفرهای خانوادگی و تک‌نفره گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود و اقامتی به‌یادماندنی را تجربه می‌کنند. با توجه به این‌که هتل قاضی پارک تا مرکز شهر آنکارا حدوداً ۶ کیلومتر فاصله دارد، بدین‌جهت از چندین جاذبه دیدنی مانند قلعه آنکارا، موزه تمدن‌های آناتولیایی، موزه آنکارا و حمام رومی آنکارا می‌توانید بازدید کنید. این هتل تا فرودگاه اسن بوغا نیز ۳۰ کیلومتر فاصله وجود دارد و میهمانان به‌راحتی می‌توانند از ترانسفر بهره‌مند شوند. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل هتل قاضی پارک می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، رستوران، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل قاضی پارک آنکارا


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. همچنین روم سرویس در این هتل دایر گردیده و انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها قابل سفارش در اتاقتان است. درصورتی‌که به‌قصد کار و تجارت عازم شهر آنکارا می‌شوید، برای برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها می‌توانید به مرکز بیزینس این هتل رفته و از ۵ سالن در کنار هم برای برگزاری جلسات در داخل این هتل بهره‌مند شوید. همه کارکنان مجرب بوده و در فراهم کردن اقامتی ماندگار تلاش می‌کنند. همه پرسنل هتل Gazi Park Hotel Ankara به زبان‌های عربی، انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. پارکینگ موجود در داخل هتل نیز اختصاصی بوده و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارد. درصورتی‌که در حین اقامت به خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیاز داشته باشید، با خیال راحت می‌توانید لباس‌هایتان را به مرکز شستشوی این هتل بسپارید. در لابی بخشی به‌عنوان صرافی برای تبدیل ارز تعبیه‌شده است و بخشی نیز به‌عنوان اتاق چمدان برای نگهداری از وسایل و بارها در نظر گرفته‌شده است. همچنین بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از اتاق استاندارد، سوئیت، اتاق دلوکس و سوئیت خانواده. تمامی واحدهای اقامتی موجود در داخل این هتل بزرگ بوده و چشم‌انداز پانورامای بی‌نظیری رو به شهر دارد. امکاناتی نظیر کمد لباس، مینی بار، گاوصندوق، میز کار، کتری برقی، لوازم شستشو و فضای نشیمن در داخل اتاق‌ها ارائه می‌شوند. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها می‌توانید اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنید. سیستم سرمایشی و گرمایشی، کف پارکت شده و ورودی اختصاصی برای افرادی که ویلچری هستند در ورودی همه واحدهای اقامتی تعبیه‌شده است. توجه داشته باشید که طبقات بالایی هتل Gazi Park Hotel Ankara از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت تمامی مسافران مخصوصاً مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از هتل اتاق موردنظرشان را انتخاب کنند. تمامی اتاق‌های موجود در داخل این هتل دارای دکوراسیونی زیبا با وسایل بی‌نظیر هستند. همچنین در داخل اتاق‌ها می‌توانید از سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام مجهز، تلویزیون، چای‌ساز و قهوه ساز بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


رستوران موجود در داخل این هتل مارمارا نام داشته و انواع غذاهای ترکی و محلی را به‌صورت منویی در وعده‌های غذایی صبحانه، ناهار و شام را ارائه می‌دهند.

فاصله هتل قاضی پارک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آستی: ۸۰۰ متر
فاصله تا آکسارای: ۹۰۰ متر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک آنیت کبیر: ۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است