search
menu

هتل Esila Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Esila Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل اسیلا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اسیلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Esila Hotel


هتل اسیلا یکی از هتل‌های چهار ستاره و مجلل شهر آنکارا در کشور ترکیه است. هتل اسیلا آنکارا موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی آنکارا و مراکز خرید آنکارا بسیار نزدیک است. در فاصله‌ی چند قدمی هتل اسیلا، ایستگاه مترو قرار دارد که فرصتی مناسب است برای کسانی که علاقه‌ دارند از حمل‌ونقل عمومی استفاده کنند. در صورتی که قصد دارید بلیط هواپیما چارتر رزرو کنید؛ خوب است بدانید که هتل Esila Hotel در فاصله‌ی ۲۴ کیلومتری از فرودگاه اسن بوغا قرار گرفته‌است. از آنجایی که شهر آنکارا پایتخت سیاسی و اداری کشور ترکیه است، علاوه بر مسافران تفریحی، مسافران تجاری زیادی به قصد انجام کار و تجارت خود به آنکارا سفر می‌کنند، به همین علت هتل‌های لوکس و راحتی مانند هتل اسیلا آنکارا یکی از انتخاب‌های ایده‌آل برای اقامت است. شهر آنکارا جاذبه‌های گردشگری و معروف بسیاری دارد که حتما باید از آنها بازدید کنید؛ یکی از جاذبه‌های دیدنی آنکارا، آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک است که با هتل اسیلا هم تنها ۹۰۰ متر فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل اسیلا


هتل Esila Hotel آنکارا از هتل‌های لوکس شهر آنکارا است که انواع امکانات و خدمات را برای تجربه هرچه بهتر مسافران از اقامتی آسوده و خوش ارائه می‌دهد. در هتل اسیلا به لابی دنج و پذیرشی ۲۴ ساعته دسترسی دارید که امکان تبدیل ارز و نگهداری از چمدان را ارائه می‌کند. برای صبحانه به رستوران هتل اسیلا آنکارا بروید و ساعاتی دلپذیر را سپری کنید. برای استفاده از اتاق‌های خود از آسانسور استفاده کنید و اگر با خودرو خود سفر می‌کنید؛ خیالتان از پارکینگ رایگان هتل اسیلا آنکارا راحت باشید. در سراسر هتل اسیلا به اینترنت وای‌فای رایگان هم دسترسی دارید. هتل اسیلا آنکارا دارای خدمات دیگر بسیار خوبی است از جمله: فکس، فتوکپی، خدمات اتاق، اجاره خودرو و خدمات نظافتی شامل نظافت روزانه، لباسشویی، اتو، اتوی شلوار و خشکشویی. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کرده‌اید از ترانسفر فرودگاهی Esila Hotel بهره‌مند شوید. کارکنان مجرب هتل اسیلا به زبان انگلیسی هم قادر هستند با مسافران صحبت کنند. قابل ذکر است که سالن‌ و امکاناتی جهت برگزاری کنفرانس‌ها و مراسمات در هتل اسیلا آنکارا وجود دارد که برای برپایی جشن‌هایی مانند جشن ازدواج بسیار باشکوه است.

اتاق های هتل


در مجموع تعداد ۵۶ اتاق و سوئیت در هتل اسیلا آنکارا قرار دارد که هر کدام دارای دکوراسیونی ویژه و چشم‌نواز هستند و شما می‌توانید اقامتی به‌یادماندنی و راحت را در اتاق‌هایی روح‌بخش و چشم‌گیر تجربه کنید. انواع اتاق‌های هتل Esila Hotel شامل اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل است. همچنین یک سوئیت جونیور هم در هتل اسیلا قرار دارد که دارای یک تخت دابل بزرگ است.

امکانات اتاق های هتل


داخل اتاق‌های هتل Esila Hotel آنکارا تجهیزات و وسایلی کاربردی و عالی وجود دارند که برای اقامتی بدون کمبود، راحت و همراه با آسایش تعبیه شده‌اند. در داخل اتاق‌های هتل اسیلا امکاناتی وجود دارد که شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، مبلمان، کمد لباس، حمام با دوش و وان، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای و قهوه ساز، تهویه مطبوع، تلفن و سیستم اطفا حریق هستند. نکته‌ای که باید در رابطه با اتاق‌های هتل اسیلا آنکارا به آن توجه داشته باشید این است که داخل اتاق‌ها امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
هتل مجلل اسیلا برای آنکه مسافران اقامتی هرچه شیرین‌تر را تجربه کنند و در اوقات فراغت خود در هتل اسیلا احساس بی‌حوصلگی نکنند، یک کتابخانه فراهم آورده‌است تا علاقه‌مندان به کتاب، ساعاتی را غرق در لذت کتاب خواندن شوند و اقامتی خاطره‌انگیز را داشته باشند.

رستوران هتل


رستوران دنج و شیک هتل Esila Hotel با فضایی دلنشین، برای میل کردن صبحانه‌ای لذیذ و مفصل به صورت بوفه به مهمانان خدمات‌رسانی می‌کند. در کنار دوستان، همکاران و یا خانواده خود صبحی دل‌انگیز و پر‌انرژی را با خوراک‌هایی متنوع آغاز کنید و ساعاتی خوش را سپری کنید.

فاصله هتل اسیلا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌ های آناتولیایی آنکارا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کیزیلای آنکارا: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید آنکا آنکارا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله آنکارا: ۸.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است