search
menu

هتل Elit Palas Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Elit Palas Hotel Ankara
امکانات کلی هتل الیت پالاس آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الیت پالاس آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Elit Palas Hotel Ankara


هتل الیت پالاس یکی از زیباترین و با شکوه‌ترین هتل‌های آنکارا در منطقه Kavaklidere است که در ۲.۶ کیلومتری مقبره آنیت کبیر و ۲.۳ کیلومتری پارک Segmenler قرار دارد. این اقامتگاه ۱۵ دقیقه پیاده تا مسجد نئوکلاسیک کوکاتپه عثمانی فاصله دارد و این یک امتیاز برای میهمانانی است که در هتل الیت پالاس اقامت دارند. مرکز شهر نزدیک است و حدود ۱۵ دقیقه پیاده طول می‌کشد تا خود را به آن برسانید. فرهنگسرای ناظم حکمت نیز در نزدیکی محل قرار دارد.
موزه قوم نگاری آنکارا، برج آتاکوله، قلعه آنکارا و حمام رومی از جمله جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل هستند که هر ساله موجب جذب گردشگران متعددی به این منطقه می‌شوند. از جاذبه‌های پیاده‌ روی می‌توان به مرکز نمایش پمبه کورباگا اشاره کرد. فرودگاه اسنبوگا کمتر از ۳۰ کیلومتر با هتل فاصله دارد. ایستگاه اتوبوس محلی Bilkent Universitesi Tunus Duragi ، در ۱۵۰ متری هتل واقع شده است. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا، هتل Elit Palas Hotel Ankara با ارائه امکانات رفاهی عالی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل الیت پالاس آنکارا


پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، دستگاه فتوکپی، کامپیوتر و امکانات جلسه در محل وجود دارد. بار هتل دارای یک سالن استراحت، اینترنت بی سیم رایگان و یک تراس بزرگ است. باغ سر سبز هتلElit Palas Hotel Ankara جلوه‌ای خاص به آن بخشیده است که میهمانان و گردشگران می‌توانند در آن استراحت کنند و از نوشیدنی در بار هتل لذت ببرند. نظافت به صورت روزانه در این هتل انجام می‌گیرد. خدماتی همچون خشکشویی و اتو نیز در دسترس هستند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. یک پارکینگ رایگان در اختیار میهمانانی قرار می‌گیرد که با خودروی شخصی سفر می‌کنند.
در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. دسترسی به اینترنت بی سیم رایگان در همه فضاهای هتل امکان پذیر است. قبل از رزرو اتاق خود در این هتل توجه داشته باشید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است و اتاق‌های مخصوصی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. برای امنیت بیشتر می‌توانید اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید و با خیالی آسوده به تفریح بپردازید. مسلط بودن کارکنان به سه زبان عربی، انگلیسی و ترکی از دیگر مزایای اقامت در هتل الیت پالاس آنکارا است. پرسنل، با اخلاق خوب خود از میهمانان استقبال کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۲ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۱ صبح انجام می‌گیرد. برای اقامت کودکان زیر ۶ سال در هتل الیت پالاس هزینه‌ای دریافت نمی‌شود. تخت نوزاد و کودک به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل الیت پالاس آنکارا دارای ۳۵ اتاق مجهز به تهویه مطبوع و چشم انداز باغ است. انواع اتاق‌‌ها عبارتند از:
• اتاق خانوادگی
• اتاق سه تخته
• اتاق یک تخته استاندارد
• اتاق دبل استاندارد
• سوئیت یک خوابه
واحدها دارای آشکارسازهای دود، تلویزیون چند کاناله، تلفن، وای فای رایگان، مینی بار و میز هستند. قهوه ساز، چای ‌ساز و کتری برقی در اتاق‌ها موجود است. هر یک از اتاق‌های میهمان دارای حمام خصوصی مجهز به دوش، وان، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان هستند. صبحانه نیز در اتاق موجود است.

رستوران هتل


هتل الیت پالاس یک صبحانه به صورت بوفه‌ای ارائه می‌دهد که هر روز به صورت تازه تهیه می‌شود. رستوران‌های مختلفی از جمله Salas Meyhane و Beste Meyhane با طیف گسترده‌ای از غذاها در ۱۰۰ متری هتل واقع شده‌اند.

فاصله هتل الیت پالاس آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا سفارت آمریکا: ۴۰۰ متر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۵.۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است