search
menu

هتل Demora Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Demora Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل دمورا آنکارا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دمورا آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Demora Hotel Ankara


هتل دمورا آنکارا دارای یک تلویزیون صفحه‌ تخت بزرگ با کانال‌های ماهواره‌ای، پنجره‌هایی از کف تا سقف و تهویه مطبوع است. حمام با کاشی‌های مرمر که حوله حمام و لوازم بهداشتی رایگان در آن وجود دارد. یک مینی بار با آب رایگان، کتری برقی در قسمت نشیمن وجود دارد. رستوران هتل طیف وسیعی از غذاها را در منوی خود دارد. صبحانه هر روز به صورت بوفه ارائه می شود. مهمانان می توانند چای یا قهوه را در قسمت لابی میل کنند. رستوران‌ها، کافه‌ها و بارهای زیادی در این محله وجود دارد. فرودگاه اسنبوگا آنکارا ۲۹ کیلومتر تا هتل Demora Hotel Ankara فاصله دارد. سرویس رفت و برگشت یا شاتل فرودگاهی در صورت درخواست با پرداخت هزینه اضافی برای مسافران ارائه می‌شود. بهتر است برای داشتن سفری به یادماندنی از جاهای دیدنی آنکارا مانند: موزه روباز آلتین کوی، قلعه آنکارا، حمام رومی و ... نیز دیدن فرمایید.

امکانات عمومی هتل دمورا آنکارا


هتل دمورا آنکارا یکسری امکانات را به مسافران ارائه می‌دهد که سعی شده‌است در این متن به همه آن‌ها بپردازیم. در بیرون از هتل فضایی وجود دارد که بصورت مبله است و امکانات کافی برای نشستن و داشتن یک دورهمی فراهم شده‌است. قسمتی وجود دارد که شما می‌توانید قهوه بخورید و از میان وعده‌‌های خوشمزه لذت ببرید. اینترنت وای فای رایگان در تمام بخش‌های هتل بصورت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا بتوانند به راحتی به کارهای خود برسند. شما می‌توانید از پذیرش درخواست کنید تا انبار چمدان‌ها را به شما نشان دهد و در صورت نیاز چمدان‌ها را به این قسمت از هتل بسپارید. برای ورود به هتل Demora Hotel Ankara بصورت ۲۴ ساعته می‌توانید به پذیرش مراجعه کنید. اگر پول رایج ترکیه را به همراه ندارید می‌توانید از صرافی موجود در هتل بخواهید تا این امکان را برای شما فراهم کنند. آلارم‌هایی در هتل وجود دارد که می‌توانند دود ناشی از آتش‌ سوزی احتمالی را سریع پیش بینی کنند. اگر می‌خواهید با کارکنان هتل در ارتباط باشید می‌توانید به یکی از زبان‌های اسپانیایی، ترکی، آلمانی و انگلیسی با آنها صحبت کنید.
از لحاظ بهداشتی نیز می‌توانید با خیال راحت این هتل را انتخاب کنید زیرا نظافت بطور منظم و روزانه انجام می‌گیرد و امکانات بهداشتی دیگری مانند: لاندری، خشکشویی و اتو با هزینه مجزا برای مسافران ارائه می‌شود. اگر برای سفر به آنکارا راه هوایی و رزرو اینترنتی بلیط هواپیما را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید از خدمات شاتل فرودگاهی استفاده کنید. تهویه مطبوع نیز در این هتل اجرا شده‌است و هوای مطبوعی نیز در کل هتل برای اقامت شما وجود دارد. مهمانان معلول هتل به راحتی می‌توانند از امکاناتی که برای این افراد آماده شده‌است بهره ببرند. اگر قرارهای کاری یا دورهمی‌های رسمی دارید می‌توانید از هتل بخواهید تا امکانات و شرایط لازم مانند اتاق جلسه، فتوکپی، زیراکس و ... را البته با پرداخت هزینه مجزا در اختیار شما قرار دهد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل بسیار شیک هستند و دکوراسیون آن همچون سایر بخش‌های عمومی هتل با دقت و ظرافت خاصی انجام گرفته‌است. اتاق‌ها دارای تخت‌های بسیار راحتی هستند و رنگ بندی تمام وسایل آن‌ها در هم خوانی با هم هستند. اتاق‌ها بسیار بزرگ و دنج هستند و پنجره‌های بزرگی در تمام واحدها وجود دارد که نور به اتاق‌ها هدایت کرده‌است. آینه و میز بزرگی نیز در واحدها وجود دارد که از میز بعنوان میز تحریر نیز می‌توانید استفاده کنید. چای ساز نیز در واحدها وجود دارد تا بتوانید به راحتی چای و آب جوش در اختیار داشته‌باشید. انواع اتاق‌هایی که در هتل Demora Hotel Ankara می‌توان رزرو کرد شامل:
• اتاق استاندارد تویین دو نفره
• اتاق استاندارد دبل
• سوئیت جونیور

رستوران هتل


هتل دمورا دارای رستوران بسیار شیکی است که وعده‌های غذایی آن بجز در وعده صبحانه بصورت سلف سرویس ارائه می‌شود. برای نوشیدن قهوه و سایر نوشیدنی‌ها نیز می‌توانید به کافه موجود در لابی هتل Demora Hotel Ankara مراجعه کنید.

فاصله هتل دمورا آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه آنیت کبیر: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۱۰.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است