search
menu

هتل Deeps Hostel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Deeps Hostel Ankara
امکانات کلی هتل دیپس هاستل آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله دیپس هاستل آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Deeps Hostel Ankara


هتل دیپس هاستل آنکارا در میدتاون آنکارا واقع شده است و محیطی دوستانه، امن و تمیز را فراهم می‌کند که می‌توانید از اقامت خود در قلب آنکارا لذت ببرید. میهمان خانه خصوصی به سبک هاستل در مرکز آنکارا با فضایی خانگی، برای مسافر جوان با بودجه‌ای مناسب طراحی شده است. این هتل تنها ۵ دقیقه با دو خط اصلی مترو، دانشگاه‌ها، بسیاری از کافه‌ها، رستوران‌ها و مغازه‌های محله فاصله دارد و همچنین بسیار نزدیک به بناهای تاریخی واقع شده است. ایستگاه متروی Kolej کمتر از یک دقیقه پیاده تا هاستل فاصله دارد. برج آتاکوله، موزه آنیت کبیر آتاتورک، قلعه آنکارا و حمام رومی از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. فرودگاه اسنبوگا آنکارا ۲۴.۳ کیلومتر تا هتل Deeps Hostel Ankara فاصله دارد. اگر قصد سفر هوایی و خرید بلیط خارجی به آنکارا داشته باشید، این هتل با داشتن موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده آلی برای برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل دیپس هاستل آنکارا


این هتل برای دانشجویان، سازمان‌ها، مسافران، مدارس، زوج‌ها یا خانواده‌ها محل اقامت فراهم می‌کند. هاستل مجموعه‌ای متفاوت از خوابگاه‌های مختلط و اتاق‌های خصوصی را ارائه می‌دهد که همگی حمام مشترک دارند. Deeps Hostel Ankara مجموعه‌ای از ۱۷ اتاق استاندارد دارد که همه از مسافران مجرد گرفته تا دیگر مسافران را در خود جای می‌دهد. محوطه مشاع در سه سطح، همکف، سرداب و باغ وجود دارد. در طبقه زیرزمین، آشپزخانه و اتاق ناهارخوری کاملا مجهز وجود دارد. در طبقه همکف کاناپه‌های راحت برای استراحت، تماشای فیلم و البته امکانات زیادی برای ملاقات با مسافران دیگر از سراسر جهان خواهید یافت. همه اتاق‌ها سیگار ممنوع است. مسافرانی که بیش از ۵ شب اقامت دارند مجازند یک بار به صورت رایگان از امکانات شستشوی این هتل برای شستن وسایل خود استفاده کنند. وای فای رایگان برای میهمانان در دسترس است.
برای آسودگی خاطر خود به هنگام تفریح و گردش می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل بسپارید. کارکنان دو زبانه با تسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی می‌توانند در سازماندهی تورهای گشت و گذار و بلیط برای جاذبه‌های محلی کمک کنند. یکی از مزایای اقامت در این هتل این است که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل دارید. همچنین میهمانان می‌توانند برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود تنیس بازی کنند یا در محوطه زیبا و آرام باغ قدم بزنند. دیپس هاستل آنکارا مجهز به کپسول آتش نشانی و سیستم اعلام و اطفا حریق است که از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود. ورود به هتل از ساعت ۱۲ و تخلیه اتاق از ساعت ۸ الی ۱۰:۳۰ صبح صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


دیپس هاستل آنکارا دارای اتاق یک تخته، اتاق توئین استاندارد، خوابگاه سه تخته، خوابگاه شش تخته، خوابگاه چهار تخته، اتاق دبل و اتاق توئین است. منظره باغ در هر اتاق در Deeps Hostel Ankara و همچنین کمد لباس و امکان استفاده از امکانات حمام مشترک وجود دارد. اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، وسایل گرمایشی و وای فای رایگان هستند.

رستوران هتل


هتلDeeps Hostel Ankara فاقد رستوران است اما یک اتاق ناهار خوری و یک آشپزخانه کاملا مجهز برای پخت و پز در نظر گرفته شده است. همچنین میهمانان می‌توانند از انواع غذاهای محلی خوشمزه در رستوران‌ها و کافه‌های نزدیک هتل لذت ببرند.

فاصله دیپس هاستل آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۲ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه جنگ استقلال آنکارا: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۴.۸ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است