search
menu

هتل Dafne Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Dafne Hotel Ankara
امکانات کلی هتل دافنه آنکارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل دافنه آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Dafne Hotel Ankara


هتل دافنه آنکارا یکی ازبهترین هتل های ۳ ستاره شیک و مدرن آنکارا در کشور ترکیه است. این هتل دارای یک باغ سر سبز و زیبا است و به دلیل نزدیک بودن به مکان های دیدنی از جمله مقبره آنیت کبیر، برج آتاکوله، مرکز خرید آرمادا شاپینگ و بیزینس سنتر مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. هتل تا فرودگاه اسنبوگا آنکارا حدودا ۳۷ کیلومتر فاصله دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما آنکارا و سفر به این شهر دیدنی را داشته باشید، Dafne Hotel Ankara مکان مناسبی برای یک اقامت بی نظیر به حساب می آید.

امکانات کلی هتل دافنه آنکارا


هتل دافنه خدماتی مانند کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاهی و سرویس اتاق را ارائه می دهد. برای کسانی که با خودروی شخصی سفر می کنند، پارکینگ رایگان در نظر گرفته شده است. پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، آسانسور و خدمات تهیه بلیط نیز در دسترس است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. برای افرادی که از معلولیت جسمانی رنج می برند امکانات ویژه ای در نظر گرفته شده تا اقامت راحتی را در این هتل تجربه کنند. همچنین سرویس بهداشتی مخصوصی به منظور عبور و مرور راحت برای این افراد تعیبه شده است. استعمال دخانیات در اتاق ها و فضاهای عمومی ممنوع بوده و اتاق هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که حیوانات خانگی خود را نمی توانید به داخل هتل Dafne Hotel Ankara بیاورید. از امکانات مشهور این هتل می توان به وجود رستوران، بار، اینترنت بی سیم رایگان در فضاهای عمومی و اتاق ها، شاتل فرودگاهی و اتاق های خانوادگی اشاره کرد.
اگر قصد دارید به مکان های توریستی و گردشگری بروید، بهتر است قبل از رفتن بلیط ورودی آن ها را از پذیرش هتل تهیه کنید. برای افرادی که دارای نوزاد هستند در بدو ورود کالسکه داده می شود. همچنین در این هتل برای برگزاری جشن ها و مراسمات مختلف امکاناتی فراهم شده است. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد خدماتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، فکس، فتوکپی و سالن کنفرانس نیز در دسترس هستند. پرسنل هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با خوش اخلاقی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.

امکانات تفریحی هتل


برای سرگرمی، اتاق بازی شامل میز تنیس در نظر گرفته شده است که گزینه مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت خواهد بود. شرکت در مراسم هایی همچون پخش موسیقی زنده با پرداخت هزینه امکان پذیر است. علاقمندان به مطالعه می توانند از خدمات کتابخانه هتل دافنه آنکارا استفاده کنند. شبکه های تلویزیونی برای کودک دلبندتان در نظر گرفته شده تا اوقات خوبی را در هتل Dafne Hotel Ankara سپری کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل دافنه آنکارا بسیار تمیز بوده و خدمات نظافتی به طور روزانه در آن ها انجام می گیرد. برای راحتی میهمانان Wi-Fi رایگان، سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون LCD در اتاق ها ارائه می شود. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی مجهز به دوش، سشوار، دمپایی و لوازم بهداشتی رایگان در دسترس است. مینی بار و محل نشستن نیز در اتاق ها وجود دارد. ویوی رو به شهر اتاق ها اقامت بسیار جذاب و دلنشینی را برایتان فراهم می کند. تجهیزات تهیه چای و قهوه نیز در اتاق ها وجود دارد. همچنین امکان سرو صبحانه برای میهمانان گرامی در اتاق های هتل Dafne Hotel Ankara فراهم شده است.

رستوران هتل


رستوران های imefim و Nahita ناهار و شام را سرو می کنند. از سلیقه های سنتی می توان به دنده های بره و ezme güveç اشاره کرد. میهمانان می توانند نوشیدنی های خود را در Dafne Bar نوش جان کنند. در رستوران‌های هتل غذای مخصوص کودکان سرو می شود. منوهای رژیم غذایی و انواع شکلات، کوکی و میان وعده های خوشمزه نیز در دسترس است.

فاصله هتل دافنه آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مقبره آنیت کبیر: ۷ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۱۱.۸ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۱۲.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۱۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است