search
menu

هتل CPAnkara Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل CPAnkara Hotel
امکانات عمومی هتل سی پی آنکارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل سی پی آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل CPAnkara Hotel


هتل سی پی آنکارا یکی از هتل‌های ۵ ستاره و شیک در این شهر به شمار می‌رود. این هتل زیبا در موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی واقع‌شده و به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری این شهر بازدید کنید؛ برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور در این شهر عبارت‌اند از قلعه آنکارا، آنیت کبیر، دریاچه موگان و موزه تمدن‌های آناتولیایی که بازدید از این جاذبه‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود. همچنین به دلیل موقعیت قرارگیری هتل CPAnkara Hotel تا ایستگاه متروی آکوپرو حدوداً ۸۰ متر فاصله وجود دارد و تا میدان قیزیل آی نیز ۸ کیلومتر فاصله وجود دارد، درحالی‌که برای رفتن به آنیت کبیر و حمام‌های رومی باید ۶ کیلومتر فاصله بپیمایید. انتخاب این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما برای دوستداران خرید یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود، زیرا در نزدیکی هتل می‌توانید به مرکز خرید آنکا مال بروید و انواع پوشاک و وسایل موردنیازتان را خریداری کنید. فرودگاه بین‌المللی آنکارا نیز در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از این هتل واقع‌شده که از طریق شاتل فرودگاه می‌توانید به این هتل دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در هتل سی پی آنکارا می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های خانواده و اتاق‌های ضد سیگاری و رستوران اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سی پی آنکارا


در محوطه هتل امکاناتی نظیر باربیکیو در نظر گرفته‌شده است که برای استفاده از این خدمات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. پارکینگ مجموعه نیز رایگان و اختصاصی بوده و برای استفاده از این پارکینگ نیازی به پرداخت هزینه ندارید. در قسمت لابی علاوه بر بخش پذیرش، اتاق چمدان دایر شده و در قسمت شستشو نیز می‌توانید از خدماتی مانند اتوکشی و خشک‌شویی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. درصورتی‌که سفرتان به شهر آنکارا به دلیل کار و تجارت باشد با خیال راحت می‌توانید در بخش بیزینس این هتل جلسات کاری‌تان را برگزار کنید و در صورت نیاز از فکس و کپی نیز بهره‌مند شوید. البته لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات شامل هزینه جداگانه است. پرسنل در این مجموعه به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و ترکی استانبولی صحبت می‌کنند و با خوش‌رویی از میزان استقبال کرده در فراهم شدن اقامتی خوش و به یادماندنی تلاش می‌کنند. دسترسی به تمامی طبقات هتل CPAnkara Hotel از طریق آسانسور انجام می‌پذیرد و مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند یا به وسیله ویلچر حرکت می‌کنند مسیر مناسبی برای رفت‌وآمدشان در نظر گرفته‌شده است. در هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای به صورت رایگان بهره‌مند شوید. در لابی هتل روزنامه‌های محلی، تلویزیون و انواع کتاب تعبیه‌شده‌اند تا زمانی که در این قسمت در حال انتظار هستید سرگرم شوید.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به مرکز سلامتی اشاره کرد که شامل باشگاه بدنسازی، سونا و اتاق اسپا همراه با ماساژ است. همچنین اتاق بخار نیز در بخش اسپای هتل دایر شده و لحظات خوشی را برای مسافران رقم می‌زند. توجه داشته باشید که استفاده از این کلاب رایگان است.

اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


در داخل اتاق‌های این مجموعه امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران فراهم‌شده است. برای اقامت در این هتل چندین واحد اقامتی در نظر گرفته‌شده است که عبارت‌اند از اتاق دوبل یا توئین استاندارد، سوئیت جونیور، اتاق کوئین دوبل استاندارد، سوئیت و سوئیت پرزیدنتال. سایر امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از مینی بار، سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش، کتری برقی، میز کار، تلفن و تختخواب اضافه. همچنین در سوئیت‌های هتل CPAnkara Hotel می‌توانید از جکوزی نیز بهره‌مند شوید و بعد از خستگی روزانه و گشت‌وگذار در این قسمت به آرامش برسید. اتاق‌های موجود در داخل این هتل چشم‌انداز زیبایی رو به شهر دارند و این‌که در داخل اتاق‌ها می‌توانید از وسایلی مانند تلویزیون، محافظ نگهداری لپ‌تاپ و چای‌ساز و قهوه ساز بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


در هتل CPAnkara Hotel دو رستوران وجود دارند که رستوران اول Prime نام داشته و انواع غذاهای ایتالیایی، مدیترانه‌ای، دریایی، محلی و بین‌المللی را به صورت منویی ارائه می‌دهند. رستوران دوم نیز Roof نام داشته که در این رستوران نیز می‌توانید غذاهای ایتالیایی، مدیترانه‌ای، محلی و بین‌المللی را به صورت منویی سفارش دهید. در هنگام سرو غذا می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی از شهر آنکارا را تماشا کنید.

فاصله هتل سی پی آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا قصر سفید: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است