search
menu

هتل Class Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Class Hotel Ankara
امکانات کلی هتل کلاس آنکارا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاس آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Class Hotel Ankara


هتل کلاس آنکار از هتل های ۴ ستاره لوکس و مدرن آنکارا است که در محله پر جنب و جوش Kavaklıdere واقع شده است و ۳۰۰ متر از سفارت ایالات متحده فاصله دارد. همچنین این هتل با منطقه خرید تونالی هیلمی فقط ۳۰۰ متر فاصله دارد. فاصله هتل از مرکز آنکارا ۸۰۰ متر است. موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری آنکارا از جمله موزه آنیت کبیر آتاتورک، برج آتاکوله، موزه تمدن آناتولی و قلعه آنکارا بر محبوبیت هر چه بیشتر این هتل افزوده است و سالانه گردشگران بسیاری را به سوی این هتل می کشاند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا را داشته باشید، با اقامت در Class Hotel Ankara آنکارا سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل کلاس آنکارا


در هتل کلاس آنکارا برای راحتی و آسایش میهمانان امکانات متعددی از جمله پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، شاتل فرودگاهی، رستوران و بار در نظر گرفته شده است. کافی شاپ هتل نیز با انواع نوشیدنی های خوشمزه آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. همچنین خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی و محل نگهداری از چمدان در این هتل ارائه می شوند. برای آرامش و استراحت در فضای آزاد می توانید به باغ بروید.
برای جا به جایی بین طبقات می توانید از آسانسور استفاده کنید. برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی سیستم اعلام حریق و اطفا حریق در هتل Class Hotel Ankara تعبیه شده است. فضاهایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که نمی توانید حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. خدماتی مانند نظافت اتاق ها، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. در صورت علاقه به مطالعه می توانید از امکانات کتابخانه هتل استفاده کنید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند و با خوش رویی از میهمانان استقبال می کنند. قیمت مناسب، موقعیت مکانی خوب و به زبان انگلیسی صحبت کردن پرسنل از دلایل انتخاب هتل Class Hotel Ankara به شمار می آیند. برای کودکان بالای ۶ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می شود. توجه داشته باشید که در این هتل ظرفیتی برای تخت اضافه و تخت کودک وجود ندارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل کلاس آنکارا دارای انواع اتاق های اقتصادی تک نفره، اتاق استاندارد، اتاق دو نفره، سوئیت ماه عسل و اتاق های خانوادگی است. تمامی ۴۰ اتاق هتل کلاس به صورت مدرن تزئین شده اند. دسترسی رایگان به اینترنت بی سیم و برنامه های دیجیتال برای سرگرمی شما در نظر گرفته شده است. برای نگهداری اشیای با ارزش می توان از گاو صندوق استفاده کرد. میز، یخچال، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، آباژور و چای ساز از دیگر امکانات اتاق ها به حساب می آیند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب دمای اتاق را در حد مطلوب نگه می دارد و نگرانی از این بابت نخواهید داشت. هر یک از اتاق ها مجهز به حمام اختصاصی، دوش، حوله، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


رستوران آلاکارت هتل Class Hotel Ankara با غذاهای محلی و بین المللی لذیذ و محیطی دلنشین آماده پذیرایی از میهمانان است. نوشیدنی های گوارا در بار هتل کلاس سرو می شوند. صبحانه مفصل نیز روزانه به صورت بوفه ای از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح با پرداخت هزینه در دسترس است. میوه و غذای مخصوص کودکان نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل کلاس آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آنیت کبیر آتاتورک: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله: ۴.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن آناتولی: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۵ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه روباز آلتین کوی: ۱۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است