search
menu

هتل Business Park Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Business Park Hotel Ankara
امکانات عمومی هتل بیزینس پارک آنکارا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بیزینس پارک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Business Park Hotel Ankara


هتل بیزینس پارک هتلی ۴ ستاره در شهر آنکارا در ترکیه است. این هتل در جاده نجات بی واقع‌شده و دارای موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی است. همچنین به دلیل دسترسی آسان به ایستگاه مترو می‌توانید به سراسر شهر آنکارا دسترسی پیداکرده و از جاذبه‌های تاریخی و دیدنی بازدید کنید، تنها کافی است در عرض ۲ دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو تپه دسترسی داشته باشید، این میدان با ۶۰۰ متر فاصله جزو میدان‌هایی است که از این طریق به نقاط مختلف شهر دسترسی آسانی خواهید داشت. ازجمله جاذبه‌های دیدنی مشهور در شهر آنکارا می‌توان به موزه تمدن‌های آناتولیایی، شهربازی واندرلند اوراسیا، قلعه آنکارا و حمام عمومی آنکارا اشاره کرد.
فرودگاه اسن بوغا آنکارا حدوداً ۳۲ کیلومتر از هتل Business Park Hotel Ankara دور است که می‌توانید از طریق شاتل فرودگاهی این مسافت را طی کنید، فقط توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در داخل این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل بیزینس پارک آنکارا


امکاناتی مانند روم سرویس، میز تور و گردشگری و کرایه اتومبیل در لابی این هتل فراهم گردیده شده است. سایر امکانات ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت‌های هتل، پارکینگ عمومی رایگان با رزرو قبلی در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، خدمات مربوط به برگزاری جلسات و کنفرانس‌ها با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی، اتوکشی و واکس کفش نیز شامل هزینه جداگانه هستند. پرسنل در هتل Business Park Hotel Ankara در فراهم کردن اقامتی به‌یادماندنی در حال تلاش بوده و همگی به زبان‌های انگلیسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. سایر امکانات ارائه‌شده در لابی عبارت‌اند از اتاق چمدان برای نگهداری وسایل و بارهایتان، صرافی برای تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته برای استقبال و فراهم کردن امکانات و خدمات برای مسافران.

امکانات تفریحی هتل


ازجمله سرگرمی‌های ارائه‌شده در این هتل می‌توان به بازی بیلیارد اشاره کرد که در لابی قرار داده‌شده است. همچنین روزنامه‌های روز را همه‌روزه در لابی این هتل می‌توانید مطالعه کنید. همچنین فضای بازی سرپوشیده برای کودکان در داخل هتل Business Park Hotel Ankara تعبیه‌شده است که می‌توانند ساعت‌ها در این مرکز سرگرم شوید. خدمات مربوط به‌سلامتی ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از پکیج‌های اسپا، اتاق بخار، حمام سنتی، جکوزی داغ، مرکز سلامتی و اسپا، سونا و صندلی ماساژ. برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل بیزینس پارک آنکارا عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، سوئیت تک خوابه و اتاق خانواده شامل سه بزرگ‌سال و یک کودک. با توجه به تعداد ظرفیت و سلیقه‌تان می‌توانید اتاق موردنظر را در این هتل انتخاب کرده و خودتان را برای اقامتی بی‌نظیر و به‌یادماندنی آماده کنید. اتاق‌ها در داخل هتل بیزینس پارک شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون و مینی بار هستند. همچنین در داخل همه اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز تبدیل‌شده است. سایر امکانات عبارت‌اند از چای‌ساز و قهوه ساز، گاوصندوق، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، میز غذاخوری، وسایل شستشو، میز کار. کف همه اتاق‌های هتل Business Park Hotel Ankara پارکت شده و دیوارها و پنجره‌ها نیز عایق صدا هستند. با توجه به اینکه تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بنابراین مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، با خیال راحت می‌توانند نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنند. بی‌شک یکی از بهترین هتل‌ها با ارائه انواع امکانات رفاهی مناسب برای این مسافران هستند. لازم به ذکر است در داخل اتاق‌های این مجموعه اجازه استعمال سیگار ندارید.

رستوران هتل


در زمان وعده‌های غذایی می‌توانید به رستوران موجود در داخل این هتل سر بزنید و اینکه انواع غذاهای بین‌المللی و ترکیه استانبولی را سفارش داده و نوش جان کنید. توجه داشته باشید که وعده صبحانه به‌صورت رایگان و سلف‌سرویس همه‌روزه ارائه می‌شود. انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و متنوع در قسمت کافی‌شاپ این هتل ارائه می‌شود.

فاصله هتل بیزینس پارک آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه آتاتورک آنیت تکبیر: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا آستی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۴.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است