search
menu

هتل Buldum Otel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Buldum Hotel Ankara
امکانات و خدمات عمومی هتل بولدوم آنکارا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بولدوم آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Buldum Hotel Ankara


هتل بولدوم آنکارا، یک هتل میان‌رده و زیبا در آنکارا، پایتخت کشور ترکیه است که امکانات رفاهی عالی و مطلوب فراهم آورده و سعی در تامین اقامت خوش و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. امکانات این هتل خاطره بسیار خوبی از سفر آنکارا برای مهمانان رقم می‌زنند. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر واقع شده و مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند، می‌توانند از جاهای دیدنی آنکارا در کوتاه‌ترین زمان بازدید کنند. پیشنهاد می‌شود مهمانان در سفر به آنکارا از جاذبه‌های زیبایی چون موزه مدنی آناتولی، حمام رومی آنکارا، موزه تمدن‌‌های آناتولیایی آنکارا و ... بازدید کنند. همچنین، در سفر به این شهر زیبا از تفریحات آنکارا غافل نشوید که بسیار جذاب و سرگرم کننده هستند. پس از گشت و گذارهای فراوان استراحت در هتل بولدوم آنکارا برای مهمانان بسیار دلچسب و لذت‌بخش می‌شود. کارکنان هتل Buldum Hotel Ankara محترم، کاردان و خوش برخورد هستند و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت و خشنودی مهمانان می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بولدوم آنکارا


در هتل بولدوم آنکارا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آنکارا سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور، کتابخانه، سالن زیبایی و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل شاتل فرودگاهی، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، خشکشویی، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و همایش‌ها، کرایه خودرو، غذاهای بسته بندی شده، خدمات برای معلولین، روم سرویس ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی،آذری، عربی، فرانسوی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، مبلمان مخصوص فضای باز و تراس وجود دارند که برای استراحت و تنفس مناسب هستند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب و متنوع در هتل بولدوم آنکارا وجود دارند. اتاق‌های هتل شامل لارج سینگل، دلوکس، توئنی استاندارد، تریپل استاندارد، سوئیت خانواده، سوئیت کینگ و ... هستند. برخی اتاق‌ها دارای بالکن هستند که مهمانان می‌توانند به هنگام رزرواسیون انتخاب کنند. دکوراسیون اتاق‌ها زیبا و شیک است. اتاق‌ها با اسباب و اثاثیه مناسب و باکیفیت چیدمان یافته‌اند و از فضای دنج و دلنشین برخوردار هستند. از رنگ‌های جذاب و دلباز در طراحی و چیدمان اتاق‌ها استفاده شده و کف اتاق‌ها با پارکت‌های چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل از ساعت ۱۳ الی ۱۷ و زمان تخلیه اتاق‌ها از ساعت ۱۱ صبح الی ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق های هتل بولدوم آنکارا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل بولدوم آنکارا همه روزه در وعده‌‌‌های اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و باکیفیت آماده و سرو می‌شوند. غذاها شامل منوی مدیترانه‌ای، ترکی، استیک، باربکیو، گریل، غذاهای دریایی و ... هستند. صبحانه به صورت بوفه‌ای و دیگر وعده‌ها به صورت منوی آلاکارته سرو می‌شوند. در بار نوشیدنی‌جات هتل نیز انواع نوشیدنی‌ها، مزه‌ها و میان وعده‌ها برای مهمانان آماده و سرو می‌گردند.

فاصله هتل بولدوم آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آنیت کبیر: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است