search
menu

هتل Bugday Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bugday Hotel Ankara
امکانات کلی هتل بوگدای آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بوگدای آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bugday Hotel Ankara


هتل بوگدای در اولوس، محله‌ای در آنکارا و در مرکز شهر واقع شده است و از سال ۲۰۰۳ با اصول میهمان نوازی صمیمانه خود از میهمانان استقبال می‌کند. این هتل هم برای سفرهای کاری و هم برای سفرهای تفریحی مناسب است. موزه راه‌ آهن و موزه علم و فناوری METU جاذبه‌های محلی هستند و کسانی که علاقمند به خرید هستند می‌توانند از AnkaMall و Tunali Hilmi Caddesi دیدن کنند. میدان قیزیل آی، قلعه آنکارا، موزه تمدن‌های آناتولیایی و حمام رومی از جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که موجب جذب گردشگران بسیاری شده‌اند. فرودگاه اسن بوغا نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل است و ۲۲.۹ کیلومتر با آن فاصله دارد. به دلیل نزدیک بودن این هتل به ایستگاه اتوبوس و مترو در هزینه‌های رفت و آمد صرفه جویی خواهد شد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر دیدنی آنکارا، هتل Bugday Hotel Ankara با ارائه امکانات رفاهی خوب گزینه ایده‌آلی برای اقامت محسوب می‌شود.

امکانات کلی هتل بوگدای آنکارا


این هتل ۴۸ اتاقه به لطف موقعیت مرکزی خود دسترسی آسانی به بسیاری از نقاط مهم را فراهم می‌کند. هتل بوگدای دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، دستگاه خودپرداز، انبار چمدان و صندوق امانات است. اینترنت بی سیم رایگان در همه نقاط هتل در دسترس است. همچنین خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی در این هتل ارائه می‌شود. میهمانانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ هتل به صورت رایگان استفاده کنند. سیستم اعلام و اطفا حریق نیز از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری می‌کند. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.
یک اتاق جلسه و یک مرکز تجاری در هتل وجود دارد. این هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری روزانه در آن انجام می‌شود. فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز از دیگر خدماتی هستند که در صورت نیاز در هتل Bugday Hotel Ankara ارائه می‌شوند. اگر نیاز به تبدیل ارز داشته باشید، می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. اتاق‌هایی مخصوص برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. در ضمن هنگام ورود به این هتل اجازه ندارید که حیوانات خانگی خود را به داخل هتل بیاورید. هتل دارای یک مرکز تناسب اندام مجهز است که علاقمندان به ورزش و بدنسازی می‌توانند از امکانات آن استفاده کنند. برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت خود می‌توانید بیلیارد بازی کرده یا در کتابخانه هتل ساعاتی را صرف مطالعه کنید. پرسنل هتل بوگدای آنکارا به زبان‌های آلمانی، انگلیسی و ترکی مسلط بوده و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل بوگدای آنکارا دارای انواع اتاق‌های دبل، توئین و اتاق سه تخته است. با توجه به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخوهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل تجربه کنید. اتاق‌های مجهز به تهویه مطبوع بسیار با سلیقه مبله شده و دارای فرش هستند. پنجره‌های عایق صدا آرامش شما را در طول اقامت تضمین می‌کنند. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن، وای فای رایگان، مینی بار و چای ساز و قهوه ساز هستند. برای آسایش و راحتی میهمانان در هر اتاق حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله، سشوار، شامپو و صابون در نظر گرفته شده است.

رستوران هتل


رستوران تراس که در پشت بام قرار دارد، منوی آلاکارت شامل غذاهای سنتی ترکی ارائه می‌دهد. یک صبحانه غنی با مواد فصلی تازه نیز در این رستوران سرو می‌شود. در بار هتل Bugday Hotel Ankara با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کرده و لحظات آرامش بخشی را سپری کنید.

فاصله هتل بوگدای آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا آنکا مال: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۶.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است