search
menu

هتل Bayindir Konuk Evi Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Bayindir Konuk Evi Ankara
امکانات کلی هتل بایندر کونوک اوی آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل بایندر کونوک اوی آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Bayindir Konuk Evi Ankara


هتل آپارتمان بایندر کونوک اوی واقع در کنار Muhsin Ertugrul Sahnesi در ۳۰ کیلومتری فرودگاه اسن بوغا قرار دارد. این آپارتمان در منطقه قیزیل آی قرار دارد که با چند دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به آنیت کبیر برسانید و تا مرکز آنکارا حدود یک کیلومتر فاصله دارد. آنکارا پایتخت ترکیه و مرکز هنرهای نمایشی است که اپرا و باله دولتی، ارکستر سمفونیک ریاست جمهوری و چندین شرکت تئاتر ملی را در خود جای داده است. این هتل با فاصله نزدیکی که از سفارت آمریکا دارد بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد گرفتن ویزای آمریکا را دارند. چندین رستوران در اطراف، از جمله Big Baker و Kahveci Hacibaba، غذاهای لذیذی ارائه می‌دهند و در ۱۲۵ متری هتل قرار دارند. این هتل دسترسی آسانی به مسجد کوکاتپه دارد. ایستگاه اتوبوس Ankara Risis Otel و ایستگاه متروی Kizilay با ۵ دقیقه پیاده روی قابل دسترسی هستند. حمام رومی، برج آتاکوله، پارک کوگولو، مرکز خرید کاروم و موزه آتاتورک از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند. قلعه آنکارا که در قرن هشتم قبل از میلاد تأسیس شد و در دوران روم، بیزانس، سلجوقی و عثمانی چندین بار بازسازی شد، از دیگر جاهای دیدنی اطراف هتل به شمار می‌آید. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا، هتل Bayindir Konuk Evi Ankara از لحاظ اقتصادی و امکانات گزینه مناسبی برای اقامت به حساب می‌آید.

امکانات کلی هتل بایندر کونوک اوی آنکارا


با اقامت در این هتل می‌توانید بازدید خود از آنکارا را به تجربه‌ای فراموش نشدنی تبدیل کنید. از آن جایی که این هتل در مرکز شهر واقع شده دسترسی آسانی به مراکز خرید و منطقه تجاری آنکارا خواهد داشت. وای فای رایگان در اتاق‌های هتل و مکان‌های عمومی موجود است. برای راحتی میهمانان هتل بایندر کونوک اوی آنکارا خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد. استعمال دخانیات در مکان‌های عمومی ممنوع است. همچنین توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. خدماتی از قبیل لباسشویی و اتو در آپارتمان Bayindir Konuk Evi Ankara ارائه می‌شوند. پرسنل هتل به زبان ترکی صحبت می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۳ تا ۲۳:۳۰ و تخلیه اتاق از ساعت ۱۱ الی ۱۱:۳۰ صورت می‌گیرد. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل Bayindir Konuk Evi Ankara دارای اتاق‌هایی به مساحت ۴۵ متر مربع و ۵۲ متر مربع است. این آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه، پنجره‌های عایق صدا و ماشین لباسشویی هستند. وای فای رایگان نیز در اتاق‌ها وجود دارد. مبل، قسمت نشیمن، اجاق گاز، تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، کفپوش چوبی یا پارکت، میز، قفسه لباس، کتری برقی، اتو، ظروف آشپزخانه، صندلی کودک، میز غذاخوری، حمام اختصاصی مجهز به حوله، سشوار، لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی از جمله امکانات موجود در اتاق است. سیستم گرمایشی مناسب در زمستان‌ها دمای اتاق را در حد مطلوب نگه می‌دارد. در تابستان نیز می‌توانید از پنکه موجود در اتاق خود استفاده کنید. دقت کنید که تخت اضافی در اتاق‌ها ارائه نمی‌شود. بایندر کونوک اوی آنکارا دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری به صورت روزانه در آن انجام می‌گیرد. قیمت مناسب و موقعیت مکانی خوب از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در آنکارا است.

رستوران هتل


چون هتل Bayindir Konuk Evi Ankara فاقد رستوران است می‌توانید در اتاق خود آشپزی کنید یا به رستوران‌های نزدیک اطراف هتل بروید.

فاصله هتل بایندر کونوک اوی آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آنیت کبیر: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۲ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا برج آتاکوله: ۳.۷ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۴.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است