search
menu

هتل Atli Hotel Ankara

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Atli Hotel Ankara
امکانات کلی هتل آتلی آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آتلی آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Atli Hotel Ankara


هتل شیک و مجلل آتلی آنکارا در یک مکان مرکزی با دسترسی آسان به مراکز تجاری، بانک ها، وزارتخانه‌ها و شرکت‌های عمومی قرار دارد. خانه تاریخی سفیک بورسالی و آلاچیق صورتی نقاط دیدنی محلی هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از مرکز خرید ۳۶۵ و مرکز خرید One Tower دیدن کنند. برج آتاکوله، موزه آنیت کبیر، موزه قوم نگاری آنکارا، حمام رومی و قلعه آنکارا از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می‌کنند.
چه برای کار به آنکارا آمده باشید و چه برای تفریح، هتل Atli Hotel Ankara با ارائه امکانات رفاهی عالی و موقعیت مکانی خوب گزینه ایده آلی برای اقامت به شمار می‌آید. برای تهیه بلیط هواپیما می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کنید. فرودگاه اسن بوغا آنکارا ۳۰ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی را با هزینه اضافی ارائه می‌دهد.

امکانات کلی هتل آتلی آنکارا


هتل آتلی آنکارا برای رویدادهای تجاری با سالن‌های بزرگ، دسترسی به وای فای پرسرعت و زیرساخت‌های فنی ایده آل است. امکانات تجاری مناسب شامل گاوصندوق، فکس، فتوکپی و تلفن است. میهمانان می‌توانند از انواع جلسات ماساژ، حمام سنتی ترکی، سونا، جکوزی، دوش شوک، اتاق بخار و اتاق نمک در مرکز اسپا و سلامت بهره مند شوند. استخر سرپوشیده نیمه المپیک ۲۵ متری گرم و استخر کودکان نیز موجود است و هر دو با آب نمک ارگانیک کلر می‌شوند. اسپا نعنا دارای ۳ اتاق درمان است. خدمات شامل درمان‌های صورت، اسکراب بدن، درمان بدن، مانیکور و پدیکور است. از دیگر امکانات ارائه شده می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس اتاق، انبار چمدان، لباسشویی، خشکشویی و اتوکشی اشاره کرد.
این هتل دارای پارکینگ رایگان است و میهمانانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند نگرانی از این بابت نخواهند داشت. افرادی که دارای کم توانی یا ناتوانی جسمانی هستند می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که در هتل Atli Hotel Ankara برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کرده و اقامت راحتی را تجربه کنند. امکان کرایه خودرو برای گشت و گذار در شهر نیز فراهم شده است. از کشیدن سیگار در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی خودداری کنید. آوردن حیوانات خانگی نیز به داخل هتل ممنوع است. میهمانانی که فرزند کوچک دارند می‌توانند تخت اضافی را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه اضافی از میز پذیرش درخواست کنند. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل با تسلط به زبان‌های ترکی و انگلیسی از میهمانان استقبال کرده و آن‌ها را راهنمایی می‌کنند. ورود به هتل از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۳ ظهر صورت می‌گیرد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


هتل آتلی دارای ۴۴ اتاق عایق صدا است. انواع اتاق‌های Atli Hotel Ankara عبارتند از: اتاق دبل لوکس، اتاق کینگ لوکس، سوئیت پریزیدنتال، سوئیت لوکس، اتاق دبل و اتاق کوئین. اتاق‌هایی که با مبلمان با کیفیت، فرش دست‌ بافت و بالکن فرانسوی تزئین شده‌اند، دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با اتصال به اینترنت، تلفن، میز مطالعه، میز آرایش و گاوصندوق لپ‌تاپ هستند. مینی بار و وسایل اتو نیز برای راحتی شما در نظر گرفته شده است. حمام خصوصی مجهز به وان یا دوش و سشوار است. تخت‌ها، ملحفه‌های پنبه‌ای مصری و روتختی دارند. علاوه بر این، اتاق‌ها دارای بطری آب و قهوه‌ساز و چای‌ساز رایگان هستند. خانه داری روزانه ارائه می‌شود و می‌توان تخت خواب ضد حساسیت را درخواست کرد. در صورت تمایل می‌توانید صبحانه در اتاق خود میل کنید.

رستوران هتل


در هتل Atli Hotel Ankara یک رستوران، یک رستوران آلاکارت و رستوران بوفه پیدا خواهید کرد. رستوران و بار Micca با مناظر آرام، غذا را همراه با اجرای موسیقی زنده ارائه می‌دهد.

فاصله هتل آتلی آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا برج آتاکوله: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید کاروم: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۷.۳ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۹ کیلومتر
فاصله تا آکسارای: ۹.۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز فرهنگی آتاتورک: ۹.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است