search
menu

هتل Ankatra Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ankatra Hotel Ankara
امکانات کلی هتل آنکاترا آنکارا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنکاترا آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ankatra Hotel Ankara


هتل آنکاترا آنکارا به مراکز فرهنگی، هنری و تجاری آنکارا نزدیک بوده و در ۲۰۰ متری دروازه ورودی قلعه آنکارا قرار دارد. این هتل در قلب آنکارا، نزدیک مسجد آهی الوان واقع شده است. مرکز شهر با ۲۰ دقیقه پیاده روی قابل دسترس است. پارک استقلال نیز در نزدیکی هتل واقع شده است. مقبره آنیت کبیر تنها چند دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. از این هتل به راحتی می‌توانید به قلعه آنکارا و بسیاری از مکان‌ها و موزه‌های تاریخی بروید. موزه Cengelhan Rahmi M. Koc و موزه تمدن‌های آناتولی از نقاط برجسته فرهنگی هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از Tunali Hilmi Caddesi و AnkaMall دیدن کنند. با ۳۳ دقیقه رانندگی می‌توانید خود را به فرودگاه اسنبوگا آنکارا برسانید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا را داشته باشید، هتل Ankatra Hotel Ankara با ارائه امکانات رفاهی خوب و قیمت مناسب گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل آنکاترا آنکارا


پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. این هتل دارای تراس و منظره‌ای از شهر است و میهمانان می‌توانند از صرف غذا در رستوران لذت ببرند. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. پارکینگ قابل دسترسی برای ویلچر نیز در این هتل وجود دارد. هتل آنکاترا دوستدار حیوانات خانگی است. مسافران تجاری از امکانات رفاهی مانند مرکز تجاری، دستگاه فتوکپی و وای فای رایگان در سراسر اقامتگاه برخوردار خواهند بود. سرویس اتاق ۲۴ ساعته و چای و قهوه رایگان در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است به همین دلیل فضاهای خاصی برای افراد سیگاری تعبیه شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. در صورت نیاز به تبدیل ارز، صرافی هتل آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. ترانسفر فرودگاهی به صورت رفت و برگشت با هزینه اضافی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از مکان‌های دیدنی می‌توانید خودرو کرایه کنید. این هتل دارای مرکز تجاری و اتاق ملاقات نیز است. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. برای خرید بلیط جاذبه‌های دیدنی می‌توانید از کارکنان میز تور درخواست کمک کنید. میهمانان می‌توانند با بار، فعالیت‌های سرگرمی و تراس روی پشت بام استراحت کنند و سرگرم شوند. تخت اضافی در صورت درخواست با هزینه اضافی در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. علاوه بر خدماتی که در متن به آن‌ها اشاره شد، خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. کارکنان مجرب و چند زبانه هتل Ankatra Hotel Ankara با رویی گشاده از میهمانان استقبال کرده و ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Ankatra Hotel Ankara عبارتند از:
• اتاق‌های خانوادگی
• سوئیت عروس
• اتاق پشت بام با سقف شیشه‌ای
• اتاق یک تخته
• اتاق کینگ دارای بالکن
• اتاق استاندارد اکونومی
بوتیک هتل آنکاترا با مبلمان مجلل خود برای راحتی شما طراحی شده است. اتاق‌های هتل آنکاترا مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، مینی‌بار، کمد لباس، تلفن و تلویزیون ال سی دی با کانال‌های متنوع هستند. برخی از اتاق‌ها دارای یک قسمت نشیمن برای راحتی شما هستند. تراس یا بالکن در اتاق‌های خاصی وجود دارد. واحدهای حمام خصوصی تمام اتاق‌های هتل به صورت ۲۴ ساعته با آب گرم و سشوار در دسترس هستند. سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب داخل اتاق‌ها در تمام طول سال دمای اتاق‌ها را در حد مطلوب نگه می‌دارد.

رستوران هتل


میهمانان هتل آنکاترا در طول اقامت خود از صبحانه بوفه روزانه لذت خواهند برد. این هتل دارای یک بار با یک سالن و یک تراس بزرگ است که با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید. میهمانان می‌توانند از غذاهای ترکی در Nefise'nin Yeri Cerkes Manti Evi که ۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد لذت ببرند.

فاصله هتل آنکاترا آنکارا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۶۰۰ متر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۶۵۰ متر
فاصله تا حمام رومی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه جنگ: ۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است