search
menu

هتل Ankara Plaza Hotel

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ankara Plaza Hotel
امکانات کلی هتل آنکارا پلازا
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آنکارا پلازا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Ankara Plaza Hotel


هتل مجلل و لوکس آنکارا پلازا در محله Kavaklidere واقع شده است و به یک مرکز خرید متصل است. این هتل به مراکز تجاری، وزارتخانه‌ها و چندین سفارت نزدیک است و خدماتی راحت، دوستانه و با کیفیت را به میهمانانی که برای سفرهای کاری به آنکارا می‌آیند ارائه می‌دهد. مسجد کوکاتپه و آلاچیق صورتی از دیدنی‌های محلی هستند و مسافرانی که به دنبال خرید هستند ممکن است بخواهند از خیابان تونالی هیلمی کادسی و خیابان آرجانتین دیدن کنند. کاخ یخی آنکارا و آکوا وگا نیز ارزش دیدن دارند. قلعه آنکارا، کتابخانه ملی ترکیه، موزه آنیت کبیر، برج آتاکوله و حمام رومی از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل به شمار می‌آیند که هر ساله موجب جذب گردشگران متعددی به این منطقه می‌شوند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه اسن بوغا آنکارا است که ۲۵.۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. در صورت خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به آنکارا با اقامت در هتل Ankara Plaza Hotel سفر بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

امکانات کلی هتل آنکارا پلازا


این هتل دارای باغ، پذیرش ۲۴ ساعته، انبار چمدان، رستوران، ۲ بار، وای فای رایگان در مناطق عمومی و پارکینگ رایگان است. هتل آنکارا پلازا یک باشگاه سلامت آرامش بخش برای رهایی از استرس و خستگی روز با سونا، حمام فنلاندی و ترکی، اتاق بخار، جکوزی و امکانات ماساژ ارائه می‌دهد. بعد از ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود بدهید. این هتل همچنین دارای ۵ اتاق ضیافت و جلسه با کلیه تجهیزات فنی است. خدماتی از قبیل فکس، فتوکپی، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز در دسترس هستند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند می‌توانند از خدمات ویژه‌ای که در این هتل برای آن‌ها در نظر گرفته شده استفاده کرده و اقامت راحتی داشته باشند.
علاوه بر این‌ها، اسنک بار، اغذیه فروشی و تراس روی پشت بام در این هتل وجود دارد. قبل از رزرو اتاق خود در هتل Ankara Plaza Hotel دقت کنید که نمی‌توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود به داخل هتل بیاورید. استعمال دخانیات نیز در مکان‌های عمومی ممنوع است. یک صرافی در هتل وجود دارد که برای تبدیل ارز می‌توانید به آن مراجعه کنید. صندوق امانات نیز برای نگهداری از اشیای قیمتی شما در هتل تعبیه شده است. پرسنل کارآزموده هتل به زبان انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. مسلط بودن کارکنان به زبان انگلیسی، قیمت مناسب و موقعیت مکانی خوب از جمله دلایل انتخاب این هتل برای اقامت در آنکارا به شمار می‌آیند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های هتل Ankara Plaza Hotel عبارتند از: اتاق یک تخته سوپریور، اتاق یک تخته بزرگ، اتاق دبل، اتاق سه تخته، اتاق لوکس، اتاق دبل اقتصادی و اتاق دبل لوکس. با توجه به نیاز خود می‌توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در این هتل مجلل تجربه کنید. اتاق‌های لوکس هتل آنکارا پلازا، که در آن تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، مینی بار، اینترنت سیمی و بی سیم، تلفن و گاوصندوق رمزگذاری شده موجود است، مجهز به کاناپه، حمام اختصاصی، سشوار، حوله و دوش نیز هستند. میهمانان می‌توانند از وان‌های عمیق لذت ببرند. همه ۹۲ اتاق عایق صدا هستند. اتاق‌ها همچنین دارای بطری آب، قهوه‌ساز و چای‌ساز رایگان هستند. ماساژ داخل اتاق، اتو و میز اتو را می‌توان درخواست کرد. خانه داری روزانه ارائه می‌شود. علاوه بر این، می‌توانید تمام غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه را از طریق سرویس اتاق خود سفارش دهید.

رستوران هتل


صبحانه، ناهار و شام در رستوران تراس که دارای نمونه‌های غنی از غذاهای ترکی و جهانی است، سرو می‌شود. کافه پلازا با طعم‌های مختلف در طول روز به گفتگوهای شما لذت می‌بخشد و در ویتامین بار، آبمیوه‌های سالم و طبیعی با کیفیت بالا ارائه می‌شود. غذاهای گیاهی و بدون گلوتن، میوه، شیرینی، شکلات، کیک و تنقلات نیز در صورت درخواست در دسترس هستند.

فاصله هتل آنکارا پلازا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه قوم نگاری آنکارا: ۲.۴ کیلومتر
فاصله تا کتابخانه ملی ترکیه: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی: ۵.۳ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است