search
menu

هتل Ankara Otel Evren

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ANKARA OTEL EVREN
امکانات عمومی هتل اورین آنکارا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اورین آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل ANKARA OTEL EVREN


هتل اورین آنکارا را می‌توان جز مناسب‌ترین هتل‌های شهر آنکارا معرفی کرد که چه از نظر اقتصادی و چه از نظر امکانات یکی از بهترین هتل‌ها است. این هتل یک ستاره در منطقه Ulus شهر آنکارا قرار دارد و فاصله آن با قلعه آنکارا ۲ کیلومتر، فاصله تا موزه آنیت کبیر ۳ کیلومتر و بسیاری از جاهای دیدنی آنکارا مانند: حمام رومی، قلعه آنکارا، شهربازی واندرلند اوراسیا و ... را به راحتی می‌توانید بازدید کنید. واحدهای هتل نیز مجهز و بزرگ هستند بطوریکه اقامت در آن‌ها برای شما آرامش خاطر را به همراه دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل فرودگاه اسن بوغا است که فاصله آن با هتل ANKARA OTEL EVREN حدود ۲۲ کیلومتر است که در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما به راحتی می‌توانید بلیط تهیه کنید و از فرودگاه به هتل برسید. برای آگاهی از امکانات این هتل تا ادامه متن همراه ما باشید.

امکانات عمومی هتل اورین آنکارا


هتل مذکور دارای امکانات خوبی است و این امکانات در خور هتلی با این سطح است. برای یک هتل داشتن اینترنت رایگان بسیار مهم و ضروری به نظر می‌رسد که در هتل ANKARA OTEL EVREN این امکان برای مسافران وجود دارد تا در همه بخش‌ها بتوانید به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کنید. اگر در این سفر خودرو شخصی به همراه دارید خیالتان راحت باشد زیرا در نزدیکی هتل مکانی برای پارک خودروهای این هتل در نظر گرفته شده‌است. این پارکینگ رایگان است و برای استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی نیست. البته در خیابان نزدیک به هتل نیز امکان پارک خودرو برای شما فراهم است. هتل تمیز است و نظافت آن بصورت منظم انجام می‌شود. پذیرش بصورت شبانه روزی در هتل صورت می‌گیرد پس خیالتان از بابت محدودیت زمانی راحت باشد. برای برقراری ارتباط به افرادیکه در هتل هستند، تنها باید با زبان ترکی صحبت کنید و کارکنان مسلط به زبان دیگری نیستند. بطور کلی هتل ANKARA OTEL EVREN را می‌توان یک هتل راحت برای اقامت چند روزه مسافران و گردشگران معرفی کرد. در ادامه نیز از امکانات واحدهای اقامتی هتل می‌توانید مطلع شوید.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


هتل دارای اتاق‌ها و واحدهای اقامتی بسیار راحت و دنجی است که می‌توانند برای شما پیام آور راحتی و آسایش باشند. اتاق‌ها بزرگ هستند و کف آن‌ها کف پوش است. بیشتر بخش‌های هتل چوبی است و نشانی از چوب در بخش‌‌های مختلف آن قابل مشاهده است. تخت‌های بسیار راحت با تشک‌های راحت و درجه یک در اتاق‌ها وجود دارد و هتل ANKARA OTEL EVREN از این نظر مکانی خوبی برای استراحت شما است. از نظر نور نیز اتاق‌ها طراحی خوبی دارند و از پنجره اتاق‌ها نور کافی وارد اتاق‌ها می‌شود. سرویس بهداشتی و حمام تمیزی نیز در واحدها وجود دارد که البته برای برخی از واحدها بصورت اشتراکی استفاده می‌شوند. همانطور که بیان شد اینترنت در همه جای هتل از جمله در اتاق‌ها نیز وجود دارد و دسترسی به آن آسان است. انواع اتاق‌های هتل که بر حسب تعداد اعضای خانواده می‌توانید آن را رزرو کنید شامل:
• اتاق اقتصادی تویین
• اتاق تک نفره با حمام اشتراکی
• اتاق دو نفره با یک تخته دابل
• اتاق سه نفره با داشتن سه تخت تک نفره
• اتاق تک نفره با حمام
• اتاق دو نفره با داشتن تخت دابل و حمام اختصاصی
• اتاق اقتصادی تک نفره

رستوران هتل


هتل امکانات ارائه غذا را ندارد و مسافران هتل ANKARA OTEL EVREN به دلیل نبود رستوران بهتر است غذا را از رستوران‌های اطراف تهیه کنند.

فاصله هتل اورین آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی: ۶۵۰ متر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه مردم نگاری آنکارا: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آنیت کبیر آتاتورک: ۳.۲ کیلومتر
فاصله تا شهربازی واندرلند اوراسیا: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است