search
menu

هتل Ankara Gold Hotel

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Ankara Gold Hotel
امکانات عمومی هتل گلد آنکارا
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل گلد آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Ankara Gold Hotel


هتل گلد آنکارا در قسمت Cankaya آنکارا واقع شده‌است، که در صورت اقامت در آن می‌توانید به جاذبه‌های گردشگری و رستوران‌های بسیاری نزدیک باشید. این هتل ۳ ستاره دارای امکانات داخلی بسیار و متنوعی است تا کیفیت و لذت اقامت شما را چند برابر کند. هتل گلد آنکارا یکی از هتل‌های خوب و اقتصادی در آنکارا است که می‌توانید آن را به راحتی رزرو کنید. می‌توانید یکی نوشیدنی دلچسب را در لابی هتل میل کنید و همچنین رستوران هتل نیز مکان مناسبی برای غذا خوردن است. امکانات دیگری نیز در هتل Ankara Gold Hotel وجود دارد که در بخش‌های بعدی به آن‌ها اشاره خواهد شد. شما در صورت رزرو اینترنتی بلیط هواپیما و داشتن سفر هوایی به این شهر می‌توانید از شاتل فرودگاهی نیز استفاده کنید تا رفت و آمد راحتی را بین هتل و فرودگاه تجربه کنید. جاهای دیدنی آنکارا مانند: قلعه آنکارا، پارک گنچلیک، حمام رومی و ... هستند که می‌توانید اطلاعات و نحوه بازدید از این مکان‌ها را از پذیرش هتل درخواست کنید.

امکانات عمومی هتل گلد آنکارا


از امکانات مهم هتل می‌توان به وجود اینترنت اشاره کرد که در همه قسمت‌های هتل قابل دسترسی است. در ضمن توجه داشته‌باشید استفاده از اینترنت بصورت رایگان است. اگر با خودرو شخصی خودتان به این شهر سفر کرده‌اید، بهتر است بدانید که هتل یک پارکینگ با امنیت بالا و بصورت رایگان را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در مورد حیوانات خانگی شما هم ذکر این نکته بسیار مهم است که این حیوانات اجازه ورود به داخل هتل را ندارند. علاوه بر مواردی که گفته شد بهتر است بدانید هتل یک لابی بزرگ و مناسب دارد که برای استراحت کوتاه مدت شما در بدو ورود می‌تواند جای مناسبی باشد. تهویه مطبوع موجود در تمام بخش‌های هتل امکان اقامتی آرامش بخش را به شما خواهد داد. اگر ورزشکار هستید به این نکته دقت کنید که هتل ورزشگاه ندارد و شما شاید برای چند روز باید ورزش را متوقف کنید. میز پذیرش هتل بصورت ۲۴ ساعته آماده‌است تا برای شما خدمت رسانی کند. آسانسور می‌تواند برای رفتن به طبقات بالاتر به شما کمک کند، علاوه بر این آسانسور موجود در هتل می‌تواند برای افراد معلول بسیار کارآمد باشد. لباسشویی، خشکشویی و اتو نیز وجود تا به راحتی بتوانید لباس‌های خود را به آن‌ها بسپارید و برای قرار مهم و گشت و گذار دیگر نگران تمیزی و اتوی لباس‌هایتان نباشید. در صورت نیاز به خودرو نگران نباشید زیرا امکان اجاره خودرو از طریق هتل Ankara Gold Hotel برای شما وجود دارد. ترکی و انگلیسی دو زبانی هستند که کارکنان هتل به آن‌ها تسلط دارند. کودکان نیز در این هتل می‌توانند در زمین بازی مخصوص به خودشان بازی و تفریح کنند. شاتل فرودگاهی هتل نیز با دریافت هزینه مجزا می‌تواند برای رفت و آمد شما بین هتل و فرودگاه بسیار کارآمد باشد.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل Ankara Gold Hotel بسیار دنج هستند و شما به راحتی می‌توانید اقامت خوبی را در آن‌ها تجربه کنید. اتاق‌های این هتل بسیار شیک هستند و در تمام آن‌ها تلویزیون مسطحی بر روی دیوار نصب شده‌است. اینترنت در تمام واحدها قابل دسترسی است و شما به راحتی در واحد اقامتی خودتان می‌توانید به اینترنت وصل شوید. چای ساز نیر در تمام واحدها بر روی میز وجود دارند. در تمام واحدها کمدهای جاداری نیز وجود دارد که می‌توانید لباس‌هایتان را مرتب در آن‌ها قرار دهید. حمام هر واحد دارای وان و لوازم بهداشتی است. سرویس بهداشتی فرنگی نیز در تمام واحدها وجود دارد. واحدهایی که در در هتل می‌توانید رزرو کنید شامل:
• واحد توئین
• واحد دابل
• سوئیت
• واحد تک خوابه

رستوران هتل


همه بخش‌های هتل بسیار شیک هستند و رستوران هتل نیز همانند سایر بخش بسیار شیک و مدرن است. شما می‌توانید تمام وعده‌های غذایی را در این رستوران بسیار شیک میل کنید.

فاصله هتل گلد آنکارا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان کیزیلای: ۹۵۰ متر
فاصله تا برج آتاکوله: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه آنکارا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است