search
menu

هتل ANKARA ATLANTİK OTEL

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ANKARA ATLANTİK OTEL
امکانات و خدمات عمومی هتل آتلانتیک آنکارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آتلانتیک آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ANKARA ATLANTİK OTEL


یکی از هتل‌های میان‌رده و متناسب با اقامتی راحت و خوش در شهر زیبای آنکارا در کشور ترکیه، هتل آتلانتیک آنکارا است. هتل آتلانتیک آنکارا به بسیاری از مراکز خرید آنکارا نزدیک است. یکی از راه‌های رفتن به هتل آتلانتیک آنکارا، خرید بلیط هواپیما ارزان است و باید به فرودگاه اسن بوغا آنکارا بروید و از آنجا با ماشین مسافتی حدود ۳۳ کیلومتر را طی کنید تا به هتل آتلانتیک آنکارا برسید. برای داشتن سفری فراموش‌نشدنی و خاطره‌انگیز، در طول مدت اقامت خود در هتل آتلانتیک آنکارا، حتما به شهربازی واندرلند اوراسیا آنکارا بروید و اوقاتی خوش را سپری کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آتلانتیک آنکارا


هتل ANKARA ATLANTİK OTEL برای راحتی هرچه بیشتر مسافران امکانات و خدماتی با کیفیت بالا را ارائه می‌کند. هتل آتلانتیک آنکارا امکانات و تجهیزاتی را فراهم آورده‌است تا اقامتی آسوده برای مسافران مهیا شود، از جمله: لابی، رستوران، کافی شاپ در محوطه باز و تراس،‌ پارکینگ رایگان، زمین بازی کودکان، فکس، فتوکپی، اتاق جلسات و کنفرانس، باشگاه ورزشی، اینترنت رایگان که در تمامی فضاهای هتل قابل دسترس است. هتل آتلانتیک آنکارا خدماتی عالی ارائه می‌کند که شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات اتاق، خدمات ویژه معلولین، خدمات نگهداری از کودکان، نگهداری از چمدان، خدمات شاتل و تبدیل ارز هستند. اگر بلیط هواپیما چارتر رزرو کرده‌باشید می‌توانید از ترانسفر فرودگاهی رفت‌وبرگشت هتل آتلانتیک آنکارا استفاده کنید تا رفت‌وآمدی آسان داشته باشید. خدمات نظافتی که هتل Ankara Atlantik Otel دارد شامل نظافت روزانه، خشکشویی، اتو، اتوی شلوار و لباسشویی است. برای افرادی که تمایل دارند در شهر رانندگی کنند، هتل آتلانتیک امکان اجاره خودرو را فراهم کرده‌است. کارکنان مجرب هتل مجلل آتلانتیک آنکارا قادر هستند به زبان‌های انگلیسی، روسی و عربی هم صحبت کنند.

اتاق های هتل


در هتل ANKARA ATLANTİK OTEL تعداد ۷۰ اتاق مختلف قرار دارد که هر کدام دارای چیدمانی زیبا و چشم‌گیر هستند و متناسب با اقامتی راحت و همراه با آرامش هستند. انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتلانتیک آنکارا بدین شرح است: اتاق یک نفره، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دلوکس سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل، اتاق سه نفره با سه تخت سینگل، اتاق اقتصادی چهار نفره با چهار تخت سینگل، اتاق چهار نفره با دو تخت دابل و سوئیت خانوادگی که دو تخت دابل در اتاق خواب و یک مبل تخت خواب شو در اتاق نشیمن دارد.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و کاربردی در اتاق‌های آتلانتیک آنکارا قرار دارند تا مسافران با کمبودی مواجه نشوند. امکانات داخل اتاق‌های هتل ANKARA ATLANTİK OTEL که به آنها دسترسی دارید شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، کتری برقی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق هستند. قابل ذکر است که در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتلانتیک آنکارا امکان سیگار کشیدن وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


هتل Ankara Atlantik Otel دارای یک محوطه بازی در فضای باز در کنار درب اصلی است تا کودکان سرگرم شوند و خاطراتی خوش را برای خود به یادگار بگذارند. همچنین فرزندان شما می‌توانند با بازی‌های فکری و پازل هم بازی کنند. اگر به ورزش کردن حتی در سفر هم توجه می‌کنید و دارای برنامه ورزشی منظمی هستید، خبر خوب این است که هتل آتلانتیک آنکارا یک باشگاه ورزشی مجهز دارد. پس از ورزش می‌توانید از جکوزی استفاده کنید تا خستگی‌های خود را فراموش کنید و احساس طراوت و شادابی کنید. یکی از فعالیت‌های جذاب هتل آتلانیتک آنکارا این است که کلاس آشپزی هم برگزار می‌کند.

رستوران هتل


در رستوران دنج و دلنشین هتل ANKARA ATLANTİK OTEL خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را در وعده صبحانه‌، ناهار و یا شام به صورت بوفه و یا منو و به سبک آشپزی ترکی و آسیایی میل کنید. در کافی‌شاپ و رستورانی که در تراس سرسبز و با‌صفای هتل آتلانتیک آنکارا قرار دارد، می‌توانید بنشینید، در فضایی چشم‌نواز وعده اصلی و یا میان‌وعده‌ای مفصل سفارش دهید و از فضای مطلوب و دلپذیر لذت ببرید. همچنین می‌توانید خوراک کبابی هم در تراس میل کنید.

فاصله هتل آتلانتیک آنکارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید اوپتیموم آنکارا: ۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید مترومال: ۱۱ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید پودیوم آنکارا: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۱۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آنکا مال آنکارا: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آنکارا: ۲۲ دقیقه رانندگی


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است