search
menu

هتل Akyuz Hotel Ankara

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Akyuz Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آکیوز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آکیوز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Akyuz Hotel


یکی از هتل‌های میان‌رده و اقتصادی در شهر آنکارا، هتل آکیوز است. هتل آکیوز درست در قلب شهر آنکارا، پایتخت کشور ترکیه واقع شده‌است. هتل Akyuz Hotel به جاهای دیدنی آنکارا بسیار نزدیک است و در مدت زمانی کوتاه می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی معروف شهر آنکارا بازدید کنید و اوقاتی خوش و خاطره‌انگیز را سپری کنید. درست در چند قدمی هتل آکیوز، پارک گنچلیک آنکارا قرا گرفته‌است که تفریحگاهی فوق‌العاده سرسبز و دنج است تا پیک‌نیک کنید، پیاده‌روی کنید، دریاچه‌ داخل پارک را ببینید و اوقاتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید. هتل آکیوز در نزدیکی ایستگاه قطار مرکزی آنکارا قرار دارد و همچنین چندین ایستگاه مترو هم در اطراف هتل آکیوز قرار گرفته‌اند. برای آنکه به هتل آکیوز آنکارا برسید؛ یکی از راه‌ها رزرو بلیط هواپیما ارزان و پرواز به فرودگاه اسن بوغا آنکارا است که سپس از آنجا باید تا هتل آکیوز را در حدود ۲۳ کیلومتر با ماشین طی کنید. در طول مدت زمان اقامت در هتل آکیوز آنکارا حتما از قلعه آنکارا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آکیوز


هتل Akyuz Hotel آنکارا با دارا بودن امکانات و تجهیزاتی بسیار مناسب برای اقامتی راحت و آسوده ایده‌آل است و می‌توانید با اقامتی چند روزه در هتل آکیوز خاطراتی خوش را برای خود به یادگار بگذارید. هتل آکیوز لابی شیک که با گیاهان سبز و روح‌بخش تزئین شده‌اند، رستورانی مجلل، کافی‌شاپی دنج، پارکینگ رایگان و اینترنت وای‌فای رایگان و قابل دسترس در تمامی فضاهای هتل دارد. هتل آکیوز آنکارا برای مسافرانی که با اهداف کاری و تجاری سفر می‌کنند هم امکانات خوبی فراهم کرده‌است از جمله بیزینس سنتر، فکس، فتوکپی و سالن کنفرانس و جلسات. برای رسیدن به اتاق‌ها و طبقات دیگر هتل آکیوز به آسانی از آسانسور استفاده کنید. خدماتی که هتل آکیوز برای راحتی و آسایش مسافران ارائه می‌کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته و سریع، خدمات ویژه معلولین، خدمات اتاق، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز و خدمات نظافتی از قبیل نظافت روزانه، لباسشویی و خشکشویی است. اگر بلیط هواپیما لحظه آخری دارید، از هتل آکیوز آنکارا بخواهید تا برای شما با تاکسی تماس بگیرند تا به آسانی به فرودگاه بروید.

اتاق های هتل


در هتل آکیوز آنکارا تعداد ۹۰ اتاق مجلل وجود دارد که هر کدام دکوراسیون و ترکیب رنگ‌های چشم‌گیر و دل‌نواز دارند و برای اقامتی مملو از آسودگی و آرامش طراحی شده‌اند. انواع اتاق‌های هتل آکیوز بدین شرح هستند: اتاق یک نفره بزرگ، اتاق دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق سه نفره با یک تخت دابل و یک تخت سینگل و اتاق سه نفره با سه تخت سینگل. اتاق‌هایی که در هتل Akyuz Hotel آنکارا قرار دارند برای اقامتی خانوادگی و یا همراه با دوستان و همکاران بسیار خوب هستند.

امکانات اتاق های هتل


وسایل و امکانات خوب و با کیفیت بالایی در اتاق‌های هتل آکیوز قرار داده شده‌اند که شامل مواردی هستند از قبیل یخچال، مینی ‌بار، تلویزیون، مبلمان، صندوق امانات، میز، صندلی، حمام با دوش، سشوار، وسایل بهداشتی حمام مانند حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، دمپایی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سیستم اطفا حریق هستند. قابل ذکر است که در اتاق‌های هتل هتل Akyuz Hotel امکان سیگار کشیدن مهیا نیست. در صورت تمایل این امکان را دارید تا درخواست کنید تا صبحانه و میوه را به اتاق شما بیاورند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در تراس با صفایی که در هتل آکیوز قرار دارد می‌توانید بنشینید، میان‌وعده‌‌ای میل کنید، با همسفر، دوست و یا خانواده خود گفتگو کنید و از هوای مطلوب و چشم‌اندازی زیبا از گل‌های رنگیین لذت ببرید. همچنین در لابی هتل Akyuz Hotel کتابخانه‌ای وجود دارد که برای مطالعه در گوشه‌ای دنج بسیار مناسب و عالی است.

رستوران هتل


در رستوران هتل آکیوز آنکارا صبحی دل‌انگیز و پر انرژی را با صبحانه‌ای مفصل و لذیذ که به صورت بوفه است آغاز کنید. برای میل کردن ناهار و شام هم به رستوران هتل آکیوز به نام (ANGORA) بروید و خوراک‌هایی متنوع، محلی و به سبک آشپزی ترکی را به صورت بوفه و یا منو سفارش دهید و در کنار همسفران خود ساعاتی به‌یادماندنی را در فضایی دلنشین و باشکوه سپری کنید.

فاصله هتل آکیوز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام رومی آنکارا: ۸ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا آنیت کبیر | آرامگاه آتاتورک: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید آنکا مال آنکارا: ۸ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک کورتولوس آنکارا: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله تا مرکز خرید کیزیلای آنکارا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا موزه تمدن‌های آناتولیایی آنکارا: ۱۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است