search
menu

هتل Hotel Titan Select Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Hotel Titan Select Alanya
امکانات عمومی هتل تیتان سلکت آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل تیتان سلکت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Hotel Titan Select Alanya


هتل تیتان سلکت در منطقه ساحلی آلانیای ترکیه واقع شده است. این هتل بی نظیر ۵ ستاره دارای ساحل خصوصی است که تنها ۲۵۰ متر با هتل فاصله دارد. این هتل در طی سال مملو از مسافر است که از تمامی نقاط جهان عازم این منطقه می شوند، طوری که آوازه هتل تیتان سلکت به گوش تمامی جهانیان رسیده است. هتل تیتان سلکت از مرکز شهر آلانیا حدودا ۱۳ کیلومتر و از فرودگاه قاضی پاشا حدودا ۵۶ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا نیز ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد، بدین جهت در هنگام خرید بلیط هواپیما از هر فرودگاهی که خواستید بلیط تهیه کنید، زیرا شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا برقرار است و دسترسی راحتی خواهید داشت. همچنین دسترسی به جاذبه های دیدنی شهر آلانیا نیز از این هتل بسیار آسان است، به طوری که در عرض چند دقیقه به تمامی جاهای دیدنی منطقه خواهید رسید.

امکانات عمومی هتل تیتان سلکت آلانیا


امکانات مشهور هتل تیتان سلکت آلانیا عبارتند از دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، اتاق های خانواده، مرکز سلامت و اسپا، پارکینگ رایگان و منطقه ساحلی اختصاصی. در صورت نیاز به ارز ترکیه به راحتی می توانید در صرافی هتل تبدیل ارز کنید. در فضای بیرونی هتل Hotel Titan Select Alanya علاوه بر ساحل اختصاصی می توانید از باغ بسیار زیبایی لذت ببرید، مطمئنا از گشت و گذار در این محوطه سیر نخواهید شد. توجه داشته باشید که طبق قوانین هتل تیتان سلکت اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید. برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی عازم این منطقه می شوند، در هتل تیتان سلک محوطه ای تحت عنوان پارکینگ در اختیارشان قرار داده می شود.
اینترنت وای فای رایگان نیز در همه قسمت های هتل قابل دسترس است. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از فسمت مربوطه در لابی اتومبیل کرایه کنید و برای دسترسی به طبقات مختلف نیز می توانید از آسانسور استفاده کنید. در بخش بیزینس می توانید جلسات و کنفرانس های مربوط به سفرکاری تان را برگزار کنید. در رابطه با خدمات مربوط به نظافت نیز خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. در لابی بخش های خدمات تور و بلیط، میز تور، پذیرش ۲۴ ساعته دایر هستند. لازم به ذکر است پرسنل مجرب این هتل نیز به زبان های آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی تسلط دارند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، مرکز اسپا، سالن بدنسازی، حمام ترکی و سونا اشاره کرد. استخر سرپوشیده در تمامی فصل های سال و استخر روباز به صورت فصلی فعالیت دارند که استفاده از هر دو استخر رایگان است. از جمله تفریحات سرگرم کننده دیگر در هتل Hotel Titan Select Alanyaمی توان به میز تنیس و بیلیارد اشاره کرد و برای کودکان نیز زمین بازی زیبایی فراهم گردیده است تا ساعت ها آنجا سرگرم شوند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در این هتل ۱۷۵ اتاق وجود دارد و انواع اتاق ها نیز عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد و اتاق تریپل استاندارد. در طراحی و چیدمان اتاق های این هتل از رنگ های روشن استفاده شده و دکوراسیون و وسایل به کار رفته نیز بسیار تمیز و باسلیقه هستند. همه اتاق ها به سیستم تهویه مطبوع هوا مجهز بوده و از جمله امکانات موجود در داخل اتاق های هتل Hotel Titan Select Alanya می توان به تلویزیون، تلفن، کمدلباس، گاوصندوق، یخچال، مینی بار، بالکن و فضای نشیمن اشاره کرد. حمام های اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی هستند.

رستوران هتل


برای صرف غذا می توانید به رستوران موجود در این هتل سر بزنید و غذاهای بین المللی و ترکی سفارش دهید. همچنین کافی شاپ و بار موجود در این هتل نیز انواع نوشیدنی های خوشمزه را سرو می کنند و مطمئنا از طعمشان سیر نخواهید شد.

فاصله هتل تیتان سلکت آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا پارک: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۲.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک آلانیا: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا اسکله آلانیا: ۱۳.۷ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۱۴.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱۴.۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است