search
menu

هتل Senza The Inn Resort & Spa Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Senza The Inn Resort & Spa Alanya
امکانات عمومی هتل سنزا د این ریزورت اند اسپا آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنزا د این ریزورت اند اسپا آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Senza The Inn Resort & Spa Alanya


هتل ۵ ستاره سنزا د این ریزورت اند اسپا در چند متری دریا واقع شده است. برای دسترسی به مرکز شهر آلانیا حدودا ۲۰ کیلومتر و فرودگاه آنتالیا نیز حدودا ۱۰۰ کیلومتر مسافت دارید. شهر آلانیا محبوبیت خاصی در میان گردشگران دارد و سالانه مسافران زیادی از جاهای مختلف دنیا با خرید بلیط هواپیما عازم شهر آلانیای ترکیه می شوند. برای اقامت در این شهر زیبا پیشنهاد ما رزرو هتل سنزا د این ریزورت اند اسپاست که اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. از امکانات محبوب هتل سنزا د این ریزورت این اسپا در شهر آلانیا می توان به دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل، اتاق های خانواده، ساحل اختصاصی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان و رستوران و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل سنزا د این ریزورت اند اسپا آلانیا


در فضای بیرونی این هتل باغ و فضای سبز بی نظیری وجود دارد، همچنین مبلمان برای استراحت شما چیده شده است. براساس قوانین هتل Senza The Inn Resort & Spa Alanya اجازه بردن حیوانات خانگی را ندارید. در لابی مغازه های سوغاتی فروشی، اتاق چمدان، تبدیل ارز، سالن زیبایی و آرایشی دایر هستند. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی شهر می توانید از بخش مربوطه اتومبیل کرایه کنید. خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز با پراخت هزینه جداگانه انجام می گیرد. قسمت پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و پرسنل مجرب این هتل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی تسلط دارند. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل نیز می توانید سوار آسانسور شوید، همچنین امکانات رفاهی مناسبی برای میهمانانی که مشکل جسمانی و معلولیت دارند فراهم گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


این هتل شامل استخر روباز، ورزش های آبی و مرکز اسپا و سلامتی است. استخر هتل به صورت فصلی دایر بوده و همچنین به صورت رایگان قابل استفاده است. در کنار این استخر بار مخصوصی برای سرو نوشیدنی های مختلف وجود دارد. در مرکز اسپا میز می توانید از خدمانی نظیر سونا، حمام ترکی، ماساژ و استخر سرپوشیده همراه با جکوزی بهره مند شوید. همچنین ساحل اختصاصی هتل Senza The Inn Resort & Spa Alanya در چند قدمی آن واقع شده است. سالن بدنسازی با مجهزترین دستگاه های روز دنیا و میز تنیس برای طرفداران ورزش تنیس در این هتل فراهم گردیده اند تا در زمان اوقات فراغت از این ورزش ها لذت ببرید. کلاب بازی کودکان، کلوب شبانه، بولینگ، تنیس روی میز، بیلیارد، زمین بازی، اتاق بازی نیز جزو تفریحات دیگر در این هتل هستند. در سالن زیبایی این هتل انواع خدمات مانند کوتاهی مو، رنگ مو، مانیکور، پدیکور، انواع ماساژهای صورت و بدن انجام می گیرند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق های هتل سنزا د این ریزورت اند اسپا انواع مختلفی دارند که عبارتند از اتاق دوبل یا توئين استاندارد، سوئيت خانواده و اتاق دولوکس خانواده. همگی اتاق ها دارای دکوراسیون مدرن و چیدمانی با وسایل شیک هستند. همه اتاق ها شامل تلویزیون، شبکه های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع هوا، کمدلباس، مینی بار، گاوصندوق و بالکن بوده و در داخل اتاق ها می توانید از حمام های اختصاصی نیز بهره مند شوید که این حمام ها شامل دوش، وان، توالت فرنگی، سشوار و حوله هستند. هزینه اقامت در هتل Senza The Inn Resort & Spa Alanya برای کودکان تا ۱۲ سال رایگان بوده ولی برای بالای ۱۳ سال باید هزینه را به طور کامل دریافت کنید.

رستوران هتل


رستوران این هتل وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت منویی و بوفه ای ارائه می دهد. در این رستوران می توانید انواع غذاهای دریایی، بین المللی و ترکی نوش جان کنید. علاوه بر اینها، در لابی این هتل بار دایر است و در این قسمت انواع نوشیدنی های خوشمزه و غیر الکلی سرو می کنند.

فاصله هتل سنزا د این ریزورت اند اسپا آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا لوناپارک آلانیا: ۱۶.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کلوآپاترا: ۱۶.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۸.۷ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۸.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک آلانیا: ۱۹.۴ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۲۰.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲۰.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است