search
menu

هتل SCYLAX FAMILY CLUB Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Scylax Family Club Alanya
امکانات هتل اسکیلاس فمیلی کلاب آلانیا
خدمات هتل اسکیلاکس فمیلی کلاب آلانیا
فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اسکیلاکس فمیلی کلاب آلانیا

درباره Scylax Family Club Alanya


هتل اسکیلاکس فمیلی کلاب آلانیا یکی از بهترین هتل‌هایی است که می‌توانید در شهر آلانیا برای اقامت انتخاب کنید. این هتل با فضای لوکس و جذابی که دارد می‌تواند اقامت زیبایی را در طول سفر برای مهمانان فراهم کند. امکانات و خدمات رفاهی گسترده‌ای در هتل به مهمانان ارائه می‌شوند که راحتی و رفاه کامل را در زمان سکونت به مسافران هدیه می‌کنند. هتل دارای منطقه ساحلی خصوصی است که با امکاناتی مانند صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی و چترهای آفتابی تجهیز شده است و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند تا ساعت‌ها در سواحل زیبای آلانیا تفریح کنند و از تمام لحظات سفر خود به خوبی بهره‌مند شوند.
صبحانه در این هتل به صورت رایگان سرو می‌شود و علاوه بر آن، میان وعده‌های متنوعی نیز در هتل وجود دارند که استفاده از آن‌ها برای تمام ساکنین هتل رایگان و بدون هزینه است. فضای داخلی و خارجی هتل کاملا مدرن و زیبا است و از همین جهت احساس خوبی را به مسافران منتقل می‌کند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما، ضمن سفر به شهر زیبای آلانیا در هتل Scylax Family Club Alanya اقامت داشته باشید و با سکونت در این هتل لحظات زیبایی را برای خود رقم بزنید.

امکانات هتل اسکیلاس فمیلی کلاب آلانیا


امکانات رفاهی فراوانی در هتل اسکیلاس فمیلی کلاب آلانیا به مهمانان ارائه می‌شوند که اقامت در هتل را برای مهمانان جذاب‌تر می‌کنند. هتل واحدهای اقامتی متنوعی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به اتاق استاندارد دونفره، اتاق چهار تخته خانوادگی و سوئیت استودیو خانوادگی اشاره کرد. استخر روباز بزرگی که در محوطه هتل قرار گرفته است، علاوه بر زیبایی خیره کننده‌ای که به این مجموعه بخشیده، برای تفریح و سرگرمی مسافران در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. در اطراف این استخر صندلی‌های آفتاب گیر ساحلی قرار دارند و مهمانان می‌توانند پس از آب تنی کردن، استراحت و گرفتن حمام آفتاب را با استفاده از آن‌ها تجربه کنند.
در این هتل استخر مخصوص کودکان نیز وجود دارد که فرزندان خردسال می‌توانند در آن شنا کنند. باشگاه مخصوص کودکان و زمین بازی مخصوص کودکان نیز از جمله امکانات رفاهی هستند که می‌توانند اوقات فراغت زیبایی را در هتل به کودکان هدیه دهند. هتل دارای یک رستوران شیک و زیبا است که می‌توانید طعم لذیذ انواع غذاهای ترکی را در آن تجربه کنید. کافی شاپ، اغذیه فروشی و مغازه فروش نوشیدنی‌های مختلف نیز در این هتل وجود دارند و مهمانان می‌توانند در صورت تمایل از آن‌ها بهره‌مند شوند. علاوه بر این‌ها هتل دارای منطقه مخصوص سیگار کشیدن نیز است که استعمال سیگار را در مناطق عمومی و مشترک کاملا ممنوع می‌کند و همین مسئله در کیفیت اقامت مسافران تاثیر بسیار خوبی دارد. از دیگر امکانات موجود در هتل Scylax Family Club Alanya می‌توان به حمام ترکی و امکنات آب گرم، اینترنت رایگان در مناطق عمومی و… اشاره کرد.

خدمات هتل اسکیلاکس فمیلی کلاب آلانیا


پرسنل هتل اسکیلاکس فمیلی کلاب آلانیا بسیار مهمان نواز و صمیمی هستند و برای هر کمک و راهنمایی می‌توانید روی آن‌ها حساب کنید. هتل دارای میز پذیرش ۲۴ساعته است و در تمام طول شبانه روز از مهمانان استقبال می‌کند. پرسنل این هتل علاوه بر زبان ترکی به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی نیز مسلط هستند که همین مسئله برقراری ارتباط با پرسنل را برای مهمانان آسان‌تر می‌کند. در این هتل خدمات نظافتی روزانه وجود دارد و تمام واحدهای اقامتی موجود در هتل، هر روز سرویس و نظافت می‌شوند. خدمات نگهداری از کودکان از جمله خدمات محبوب در هتل هستند و این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کنند تا فرزندان خردسال خود را به محل نگهداری از کودکان بسپارند و با خیال راحت به تفریح و گشت و گذار بپردازند.
هتل دارای مرکز اسپا است که خدمات متنوعی را در جهت رفاه و آرامش بیشتر مسافران در زمان اقامت به آن‌ها ارائه می‌دهد. از جمله خدمات موجود در این مرکز می‌توان به ماساژ سنگ داغ، ماساژ ورزشی، ماساژ تایلندی و ماساژ صورت اشاره کرد. خدمات خشکشویی و لباس شویی نیز در هتل Scylax Family Club Alanya وجود دارند و خیال مهمانان را از بابت نگهداری و شست و شوی لباسهایشان راحت می‌کنند.

فاصله اماکن مهم و گردشگری تا هتل اسکیلاکس فمیلی کلاب آلانیا


فاصله هتل تا ساحل محمودلار: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کابل طلا: ۳.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا منطقه تفریحی محمودلار: ۴.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا منطقه دیمکی: ۱۰ کیلومتر
فاصله هتل تا مرکز خرید آلانیوم: ۱۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است