search
menu

هتل Royal Garden Beach Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Royal Garden Beach Hotel Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل رویال گاردن بیچ آلانیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات سرگرمی تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل رویال گاردن بیچ استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی

درباره هتل Royal Garden Beach Hotel Alanya


یکی از هتل های لوکس و رده بالای آلانیا هتل رویال بیچ گاردن است که در روستای کوناکلی واقع شده. هتلی که در دامان کوه های تاروس و در جوار خط ساحلی دریای مدیترانه قرار دارد و اقامتگاهی رویایی برای تمامی گردشگران به ویژه زوج ها است. موقعیت جغرافیایی این هتل را به جرات می توان نقطه قوت آن نام برد و میزان رضایت و رتبه ای که مهمانان به این موقعیت داده اند، گواه این ماجراست. اگر Royal Garden Beach Hotel Alanya توجه تان را به خود جلب کرده بد نیست قبل از رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما نگاهی به امکانات و خدمات این اقامتگاه شیک داشته باشید تا با خیالی آسوده سفر خود به ترکیه را آغاز کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل رویال گاردن بیچ آلانیا


رویال گاردن برای آسایش و راحتی مهمانان خود تلاش کرده تا انواع امکانات و خدمات مورد نیاز آنان را فراهم کند. این حتی به فکر سرگرمی مهانان هم بوده و خدمات تفریحی ویژه ای را برای آنان تدارک دیده است. مهمانان این هتل می توانند سری به فروشگاه موجود در هتل بزنند و از اینترنت آن استفاده کنند. البته توجه داشته باشید که استفاده از اینترنت هتل شامل هزینه خواهد بود. برای رفت و آمد بین طبقات، آسانسور تعبیه شده و برای راحتی مهمانان سالمند و توان یاب،‌ رمپ ویژه ورودی ایجاد شده است. برای مهمانانی هم که سیگاری هستند، فضای مخصوص سیگار ایجاد شده تا با خیالی راحت و بدون دغدغه آسیب رساندن به سایر مهمانان سیگار بکشند.
خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، دستگاه فکس و فتوکپی، خدمات خشک شویی، پذیرش ۲۴ ساعته، سالن جلسات و امکانات برگزاری جلسات و پارکینگ رایگان دیگر خدمات و امکانات هتل هستند.

اتاق های هتل


تمامی اتاق های هتل رویال گاردن بیچ بدون سیگارند و به انواع اتاق های سوپریور تریپل روم، اتاق های خانواده با ظرفیت ۴ نفر، اتاق های سوپریور دابل روم، اتاق های خانواده با ظرفیت ۳ نفر و اتاق خانواده با ظرفیت ۲ نفر تقسیم می شوند. چشم انداز پیش روی اتاق ها یا نمایی از استخر هتل است و یا نمایی تماشایی از ساحل و دریاست.

امکانات اتاق های هتل


همه اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای مینی بار هستند. برای سرگرمی مهمانان تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای در اتاق ها قرار داده شده است و چنانچه وسیله گران بها و ارزشمندی همراه خود داشته باشید، می توانید با خیالی راحت آن را در صندوق امانات داخل اتاق ها قرار دهید.

امکانات سرگرمی تفریحی هتل


هتل رویال گاردن نه تنها تا ساحل فاصله کمی دارد بلکه خود دارای ساحلی اختصاصی است و مهمانانش در آرامش کامل می توانند در ساحل استراحت کنند و یا به انجام تفریحات ساحلی بپردازند. استخر روباز هتل نیز در طول سال پذیرای مهمانان هتل است. پارک آبی، امکانات ورزش های آبی، دارت، میز پینگ پونگ، اتاق بازی و باشگاه ورزشی مجهز از دیگر امکانات و خدمات هتل هستند. بخش اسپای هتل نیز با خدمات ماساژ، سونا و حمام ترکی خود آماده خدمت رسانی به مهمانان است.

رستوران هتل


رویال گاردن بیچ دارای ۵ رستوران است که رستوران اصلی آن انواع غذاهای ترکی و بین المللی، رستوران لا پرگولا انواع غذاهای ایتالیایی، رستوران لاگوس انواع غذاهای دریایی، رستوران ساکورا انواع غذاهای چینی و رستوران آناتولی انواع غذاهای ترکی را با بالاترین کیفیت تهیه و در اختیار مهمانان قرار می دهند. علاوه بر این رستوران ها، ۵ کافه بار نیز در هتل فعال اند که در طول روز و شب انواع نوشیدنی های گوارا را برای مهمانان سرو می کنند.

فاصله هتل رویال گاردن بیچ استانبول تا اماکن و جاهای دیدنی


فاصله تا ساحل کوناکلی: ۰.۱ کیلومتر
فاصله تا لوناپارک آلانیا: ۹.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا آکواپارک آلانیا: ۱۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۱.۵ کیلومتر
فاصله تا کاخ آلانیا: ۱۲.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است