search
menu

هتل Oz Hotels Sui Resort Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Oz Hotels Sui Resort Alanya
امکانات عمومی هتل اوز سوی آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل اوز سوی آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Oz Hotels Sui Resort Alanya


هتل ۵ ستاره اوز سوی در منطقه لارا اوکوجالارا قرار دارد. از مزیت های اصلی این هتل می توان به دسترسی آسان به ساحل اشاره کرد که در عرض ۵ دقیقه پیاده روی دسترسی خواهید داشت و همین امر سبب جذب گردشگران از نقاط مختلف جهان می شود، به طوری که در هنگام خرید بلیط هواپیما این هتل را نیز رزرو می کنند، مطمئنا سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی را با اقامت در این هتل تجربه خواهند کرد و برای سفرهای بعدی شان نیز مشتاق تر خواهند شد. این هتل در ۳ کیلومتری مرکز شهر بر روی صخره و بالای دریا قرار دارد، همچنین چشم انداز بی نظیری رو به مناظر زیبا و خیره‌ کننده ای دارد که همگان را به سوی خود جذب می کند. همچنین فرودگاه آنتالیا حدودا ۱۲ کیلومتر تا این هتل فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی خواهید داشت.

امکانات عمومی هتل اوز سوی آلانیا


از امکانات عمومی هتل اوز سوی در آلانیا می توان به پارکینگ رایگان اشاره کرد و این پارکینگ برای استفاده کسانی است که با ماشین شخصی سفر می کنند. بخش پذیرش هتل Oz Hotels Sui Resort Alanya به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد. اینترنت وای فای رایگان نیز در تمامی نقاط هتل قابل دسترس است. در صورت تمایل می توانید از بخش مربوطه اتومبیل کرایه کنید و به جاهای دیدنی شهر دسترسی داشته باشید. در لابی هتل نیز می توانید از خدماتی نظیر تبدیل ارز، میز تور و بلیط و اتاق چمدان بهره مند شوید. همچنین چندین مغازه برای خرید مسافران در لابی هتل دایر گردیده است. پرسنل هتل اوز سوی به زبان های ترکی، آلمانی و انگلیسی تسلط دارند و با خوشرویی و صمیمیت به استقبال مسافران می روند. لازم به ذکر است که ورود حیوانات خانگی به هتل Oz Hotels Sui Resort Alanya ممنوع است. امکانات رفاهی مناسبی برای آن دسته از مسافرانی که مشکلات جسمانی و معلولیت دارند در هتل اوز سوی فراهم گردیده است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر روباز، سونا و جکوزی، خدمات اسپا، اتاق بخار، انواع ماساژ، بیلیارد، کلوب شبانه، سالن ماساژ، میز تنیس، پینگ پنگ، سالن بدنسازی با مجهزترین دستگاه های ورزشی، ورزش های آبی اشاره کرد. برای سرگرمی کودکان نیز اتاق بازی وجود دارد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این هتل دارای ۳۰۷ اتاق با فضای دلباز و امکانات بسیار مدرنی است که دارای سیستم تهویه مطبوعی بوده و همگی به طور مرتب نظافت می شوند، اتاق هایی که تعطیلات رویایی و به یاد ماندنی را برایتان رقم می زنند. اتاق های هتل Oz Hotels Sui Resort Alanya شامل تلویزیون، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، یخچال و مینی بار هستند. چشم انداز اتاق ها رو به ساحل زیبای لارا هستند و انواع اتاق های موجود در این هتل نیز عبارتند از اتاق خانواده، اتاق دوبل یا توئين با بالکن، اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل اکونومی و اتاق استاندارد. اتاق های استاندارد مناسب خانواده ها بوده و در صورت سفر خانوادگی یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت همین اتاق است. برای دسترسی به اتاق های این هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند، همچنین غذاهای دریایی نیز در این رستوران سرو می شود. علاوه بر رستوران می توانید از بار موجود در لابی هتل Oz Hotels Sui Resort Alanya بهره مند شوید و انواع نوشیدنی و دسر های خوشمزه سفارش دهید.

فاصله هتل اوز سوی آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا لوناپارک آلانیا: ۲۹.۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۳۲ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک آلانیا: ۳۲.۷ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۳۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۳۳.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۳۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل آلانیا: ۳۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است