search
menu

هتل Noxinn Deluxe Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Noxinn Deluxe Hotel Alanya
امکانات کلی هتل ناکسین دلوکس آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ناکسین دلوکس آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Noxinn Deluxe Hotel Alanya


هتل ناکسین دلوکس تنها ۲۰۰ متر از منطقه خصوصی خود در سواحل پرچم آبی Konakli، استراحتگاه محبوب تعطیلات فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره لوکس و مجلل از مرکز شهر آلانیا ۱۲ کیلومتر فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه قاضی پاشا است که تا هتل ۵۵ کیلومتر فاصله دارد. این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب و نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری آلانیا از جمله میدان آتاتورک، لونا پارک آلانیا، پارک آبی آلانیا، غار داملاتاش، قلعه آلانیا و برج سرخ توجه گردشگران بسیاری را به سوی خود جلب می کند. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به ترکیه و شهر زیبای آلانیا را داشته باشید، Noxinn Deluxe Hotel Alanya یک گزینه مناسب برای اقامتی دلنشین به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل ناکسین دلوکس آلانیا


کارکنان خوش برخورد میز پذیرش در لابی از پاسخگویی به سوالات شما خوشحال هستند و با رویی گشاده از میهمانان استقبال می‌کنند. اشیای با ارزش را می‌توان به طور ایمن در گاوصندوق قفل کرد. امکان دسترسی میهمانان به اینترنت بی‌سیم رایگان وجود دارد. میهمانان می‌توانند در تعدادی از مغازه‌ها از جمله سوپرمارکت گشت و گذار کنند. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به رستوران، استخر روباز، ساحل اختصاصی و مرکز تناسب اندام مجهز اشاره کرد. امکانات اضافی شامل اتاق تلویزیون است. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد، خدماتی مانند لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، نظافت روزانه، فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید از خدمات صرافی هتل استفاده کنید. در این هتل اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. برای جابه‌جایی بین طبقات هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید.
کشیدن سیگار در فضاهای عمومی و اتاق های هتل Noxinn Deluxe Hotel Alanya ممنوع است اما مکان‌هایی برای افراد سیگاری در نظر گرفته شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نکنند. پرسنل مجرب و با اخلاق هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی، ترکی و اوکراینی صحبت می‌کنند. از دلایل انتخاب این هتل برای اقامت می‌توان به قیمت مناسب، پاکیزگی هتل و تسلط کارکنان به زبان انگلیسی اشاره کرد. کودکان بالای ۱۳ سال در این هتل بزرگسال محسوب شده و هزینه اقامت برای آن ها به طور کامل دریافت می‌گردد.

امکانات تفریحی هتل


علاقمندان بعد از تمرین در مرکز تناسب اندام هتل ناکسین دلوکس، می‌توانند در حمام ترکی استراحت کرده یا از امکانات اسپا استفاده کنند. امکاناتی مانند سونا، ماساژ، جکوزی و آبگرم نیزارائه می‌شود. سایر فعالیت‌ها شامل ورزش‌های آبی، تنیس روی میز، بیلیارد و بازی‌های رومیزی است. همچنین یک کلوپ مخصوص کودکان برای میهمانان کوچکتر در نظر گرفته شده است. زمین بازی و اتاق بازی برای سرگرمی کودکان نیز در دسترس است. سایر امکانات تفریحی هتل Noxinn Deluxe Hotel Alanya شامل برنامه‌های سرگرمی و موسیقی زنده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق‌های هتل ناکسین دلوکس آلانیا عبارت‌اند از: اتاق لوکس دبل، اتاق لوکس دبل با منظره دریا و اتاق لوکس تریپل.
تمام اتاق‌های هتل ۵ ستاره Noxinn Deluxe Hotel Alanya دارای بالکن یا تراس با منظره دریا، باغ یا کوه است. تهویه مطبوع این اطمینان را حاصل می‌کند که اتاق‌ها دمای مناسب را حفظ می‌کنند. برای میهمانان کوچک‌تر می‌توان تخت کودک و تخت اضافی را درخواست کرد. همچنین صندوق امانات و مینی بار با پرداخت هزینه اضافی وجود دارد. تلفن، تلویزیون ماهواره‌ای و WiFi همه موارد ضروری را برای یک تعطیلات راحت فراهم می‌کنند. حمام‌ها دارای سشوار و مجهز به دوش، وان و لوازم بهداشتی رایگان هستند. اتاق‌های خانوادگی برای والدین دارای فرزند نیز در دسترس هستند.

رستوران هتل


میهمانان می‌توانند از طیف وسیعی از غذاهای ترکی و بین‌المللی در بسیاری از گزینه‌های غذا‌خوری هتل ناکسین دلوکس از قبیل رستوران اصلی، بار ساحلی، بار استخر و بار لابی استفاده کنند. یک صبحانه خوشمزه انرژی زیادی را به میهمانان می‌دهد. گزینه‌های ویژه آشپزی مانند غذاهای رژیمی و گیاهی نیز موجود است. همچنین غذای مخصوص کودک دلبندتان را می‌توانید از بوفه کودک سفارش دهید.

فاصله هتل ناکسین دلوکس آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آلانیا: ۱۲.۸ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۱۴.۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱۶.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است