search
menu

هتل Mysea Hotels Alara Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mysea Hotels Alara
امکانات و خدمات عمومی هتل مای سی آلارا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل مای سی آلارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mysea Hotels Alara


برای داشتن اقامتی خوش و راحت در شهر آلانیا در کشور ترکیه، در کنار ساحلی درخشان و دریایی نیلگون، هتل خارجی مای سی آلارا بسیار ایده آل است. هتل چهار ستاره مایسی آلارا آلانیا در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری، دریا و مراکز خرید قرار گرفته است که فرصتی بسیار مناسب برای گردشگران است تا اوقاتی شاد و دلپذیر را در کنار همسفران خود در شهر آلانیا تجربه کنند. با خرید بلیط هواپیما خارجی به آسانی به فرودگاه قاضی پاشا آلانیا پرواز داشته باشید. در طول مدت زمانی که در هتل Mysea Hotels Alara آلانیا اقامت دارید، برای آنکه روزهایی خاطره‌انگیز را تجربه کنید،‌ حتما از جاهای دیدنی آلانیا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل مای سی آلارا


در هتل مجلل مای سی آلارا از امکانات و خدمات متنوعی بهره‌مند شوید که کاملا متناسب با اقامتی خوش و بی دغدغه هستند. برای میل کردن صبحانه‌ای رایگان و یا وعده‌ای مفصل و خوشمزه به رستوران هتل که هم در فضای داخل و هم در فضای باز آماده خدمت رسانی است، بروید. اگر می‌خواهید علاوه بر وقت گذرانی در ساحل‌های تماشایی شهر، در همان هتل محل اقامت خود، تنی به آب بزنید به استخر سرپوشیده سری بزنید. همچنین برای آفتاب گرفتن، شنا، استراحت در کنار استخر و تماشای مناظر اطراف و شنای کودکان، استخر روباز هتل مای سی بهترین انتخاب است. هتل Mysea Hotels Alara اینترنت وای فای در تمامی فضاهای هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا در طول سفر آنلاین بمانند. خدمات و امکانات دیگر هتل مای سی آلانیا شامل مواردی است از جمله: نظافت روزانه، خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، باشگاه ورزشی، پارکینگ رایگان، آسانسور، فروش بلیط و تور، نگهداری از چمدان، بیزنس سنتر و خدمات شاتل. اگر بلیط هواپیما ارزان دارید و می‌خواهید آسوده به فرودگاه برسید، از میز پذیرش هتل مای سی آلارا آلانیا درخواست تاکسی کنید. یکی از ویژگی‌های مطلوب دیگر هتل مای سی وجود اسپا و بخش ماساژ است که برای زدودن خستگی‌های روحی و جسمی مسافران تعبیه شده‌است.

اتاق های هتل


هتل مای سی آلارا آلانیا اتاق‌هایی مدرن، شیک و بسیار راحتی را به مسافران ارائه می‌کند که برای اقامتی راحت و مملو از آرامش مناسب هستند. شما می‌توانید با توجه به شرایط خود به دلخواه اتاق یک تخته استاندارد، اتاق استاندارد دو تخته دابل و یا دو تخته تویین و اتاق‌ سه تخته با سه تخت سینگل و یا یک تخت دابل و یک تخت سینگل رزرو کنید.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل مای سی در کنار خانواده و دیگر همسفران خود اقامتی فراموش‌نشدنی را تجربه کنید و از وسایل و امکاناتی مختلف با کیفیتی خوب بهره‌مند شوید. تلویزیون ببینید، از یخچال و مینی بار، کمد لباس، کتری برقی، صندوق امانات، مبلمان و تلفن استفاده کنید. در سرویس بهداشتی و حمام وسایلی مانند حوله، صابون و شامپو و سشوار نیز قرار دارد. دیگر امکانات داخل اتاق ها شامل مواردی است از قبیل: سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اطفا حریق و بالکن که می‌توانید هر‌ از گاهی به مناظر اطراف خیره شوید، بر روی صندلی بنشینید و هوایی تازه را استشمام کنید. خوب است توجه داشته باشید که امکان سیگار کشیدن در فضای داخلی اتاق‌های هتل مای سی آلارا وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


از امکانات سرگرم‌کننده‌ای که در هتل Mysea Hotels Alara وجود دارد می‌توان به وجود اسپا، ماساژ، حمام ترکی، استخر، میز بیلیارد و باشگاه ورزشی اشاره کرد که برای گذراندن اوقاتی لذت‌بخش و کسب آسودگی خیال و انرژی مثبت برای شروع دوباره روزمرگی‌های زندگی فراهم آورده شده‌اند.

رستوران هتل


در طول روز در رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های دنج و باصفایی که در هتل مای سی آلانیا قرار گرفته‌اند وقت بگذرانید و خوراک‌هایی متنوع و لذیذ را که به سبک آشپزی متفاوتی هستند سفارش دهید و میل کنید. کودکان نیز امکان میل کردن خوراک‌های مخصوص و سالم را دارند.

فاصله هتل مای سی آلارا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک آبی واتر پلنت آکوا: ۱۵ دقیقه پیاده روی
فاصله تا بازار بزرگ آلارا: ۲۰ دقیقه پیاده روی
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۲۵ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است