search
menu

هتل Mylome Luxury Hotel & Resort Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mylome Luxury Hotel & Resort Alanya
امکانات کلی مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Mylome Luxury Hotel & Resort Alanya


مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت یک هتل ساحلی ۵ ستاره و لوکس در آلانیای ترکیه است. این هتل در Okurcalar و در ۶ کیلومتری آلاراهان تاریخی واقع شده است. پارک آبی زیبایی در ۳۰ کیلومتری شهر آلانیا در منطقه Okudzalar قرار دارد که دارای ۲۳ سرسره آبی بوده و یکی از بهترین مکان ها برای تمام اعضای خانواده به شمار می رود. برج سرخ و غار داملاتاش نیز از دیگر جاهای دیدنی آلانیا هستند که تقریبا ۳۰ کیلومتر تا این هتل فاصله دارند. نزدیکترین فرودگاه Gazipasa است که در ۷۴ کیلومتری Mylome Luxury Hotel & Resort Alanya قرار دارد و با پرداخت هزینه می توانید از خدمات شاتل فرودگاهی که هتل ارائه می دهد، استفاده کنید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای خارجی و سفر به شهر زیبای آلانیا را داشته باشید، مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت یک مکان ایده آل برای اقامتی بی نظیر به حساب می آید.

امکانات کلی مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت


این هتل برای آسایش و رفاه میهمانان خود رستوران، پارکینگ اختصاصی رایگان، استخر روباز فصلی و مرکز تناسب اندام را فراهم می کند. بعد از شنا می توانید در صندلی های آفتاب استراحت کنید یا از خدمات اسپای هتل استفاده کرده و ریلکس کنید. از جمله امکانات مختلف این ملک می توان به بار، باغ و محوطه ساحل اختصاصی اشاره کرد. این محل اقامت میز پذیرش ۲۴ ساعته و سرویس اتاق برای میهمانان ارائه می دهد. برای جا به جایی بین طبقات هتل می توانید از آسانسور استفاده کنید. خدمات نظافتی به صورت روزانه در هتل انجام می گیرد و تمیزی اتاق ها و مکان های عمومی یکی از مزایای این هتل به شمار می آیند. قبل از رزرو هتل باید به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. استعمال دخانیات در فضاهای عمومی ممنوع بوده و مکان هایی برای افراد سیگاری اختصاص داده شده تا مزاحمتی برای سایر مسافران ایجاد نشود. پرسنل مجرب هتل Mylome Luxury Hotel & Resort Alanya با تسلط به زبان های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند. در این هتل از کودکان در هر سنی استقبال می شود.

امکانات تفریحی هتل


هتل دارای پارک آبی بوده که برای گذراندن اقات فراغت گزینه خوبی به شمار می آید. کلوپ های شبانه و کلوپ های مخصوص کودکان نیز از دیگر گزینه های سرگرمی در مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت است. زمین بازی و وسیله های بازی در محیط بیرونی هتل برای کودکان شما در نظر گرفته شده تا با خیالی راحت به بازی و تفریح بپردازند. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این هتل می توان به استخر روباز، سونا، وان آب گرم، جکوزی، خدمات ماساژ، اتاق بخار، سرسره آبی و خدمات آرایشی و زیبایی اشاره کرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت دارای انواع اتاق های دبل با منظره باغ، اتاق استاندارد سه نفره با منظره دریا، اتاق سه نفره لوکس، اتاق خانوادگی با منظره دریا و سوئیت با استخر اختصاصی است که متناسب با نیاز خود می توانید اتاق دلخواهتان را رزرو کرده و اقامت بی نظیری را در هتل Mylome Luxury Hotel & Resort Alanya تجربه کنید. اتاق های میهمان شیک و مدرن بوده و مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، چای ساز، سشوار و کمد لباس هستند. هر اتاق دارای یک حمام خصوصی مجهز به دوش، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است.

رستوران هتل


در هتل گزینه های غذاخوری زیادی از جمله رستوران اصلی، فود کورت و فست کورنر وجود دارد. همچنین تعدادی مکان آلاکارت از جمله رستوران Zeugma ترکی، رستوران Dragon Eastern Eastern، رستوران ایتالیایی La Gustosa و رستوران غذاهای دریایی Octopus وجود دارد. میهمانان مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت می توانند صبحانه را به صورت بوفه میل کنند.

فاصله مای لوم لاکچری هتل اند ریزورت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل اینسکوم: ۶.۴ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلارا: ۱۱.۹ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۳۲.۲ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۳۳.۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۳۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است