search
menu

هتل Mitos App & Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Mitos App & Hotel Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Mitos App & Hotel Alanya


هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا، هتل‌آپارتمان ۳ ستاره در شهر ساحلی آلانیا است که فاصله کوتاهی تا ساحل دارد و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. فاصله هتل تا مرکز شهر و بسیاری از جاهای دیدنی آلانیا کم است و مهمانان می‌توانند با پیاده روی و یا با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی از آن‌ها بازدید کنند. در نزدیکی هتل ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس وجود دارند. امکاناتی که در هتل فراهم شده‌اند، مطلوب و رضایت بخش هستند و نیازهای رفاهی مهمانان را برطرف می‌کنند. کارکنان هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا تمام سعی و تلاش خود را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند و خاطره خوشی از اقامت در آلانیا برایشان رقم بزنند. این هتل‌آپارتمان فضای دنج و گرم خانه‌تان را طراحی و تداعی کرده و شما خود را همچون در خانه خودتان احساس می‌کنید. اقامت در هتل‌آپارتمان برای مهمانانی که همراه اعضای خانواده و یا به صورت گروهی سفر می‌کنند، مناسب‌تر است. اگر شما هم قصد اقامت در هتل‌آپارتمان با هزینه معقول و امکانات مطلوب دارید، به رزرو هتل Mitos App & Hotel Alanya فکر کنید. بررسی دقیق شرایط هتل تصمیم گیری را برایتان آسان‌تر می‌کند. آلانیا به دلیل داشتن آب و هوای معتدل در هر زمان از سال جذاب و دیدنی است و از این‌رو گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به‌خصوص ایران به سمت خود روانه می‌کند. پیشنهاد می‌شود در آلانیا بازدید از جاذبه‌هایی چون غار داملاتاش، مراکز خرید آلانیا، موزه های آلانیا و ... را از دست ندهید. سواحل زیبای آلانیا نیز جزو محبوب‌ترین پاتوق‌ها به حساب می‌آیند. انواع فعالیت‌های سرگرم کننده و ورزش‌های آبی در اکثر سواحل ارائه می‌گردند و تجربیات شیرینی برای گردشگران به ارمغان می‌آورند. درواقع می‌توان گفت خرید بلیط هواپیما خارجی یک تراپی ضروری برای رهایی از خستگی‌ها و استرس‌های زندگی روزمره به حساب می‌آید. از این تراپی نشاط‌بخش بی‌نصیب نمانید.

امکانات و خدمات عمومی هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا


در هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از فضای پارکینگ خیابان برای پارک خودروهایشان استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، روزنامه، کتابخانه، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس و مبلمان مخصوص فضای باز طراحی شده‌اند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان در این فضا استراحت و هوای تازه تنفس کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب در هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از استخر و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک هستند و با اسباب و اثاثیه مطلوب چیدمان یافته‌اند. اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها قرار داده شده است. استراحت و تماشای طلوع یا غروب خورشید از بالکن اتاق بسیار دلنواز و آرامش بخش است. اتاق‌های خانواده دارای بخش جداکننده اتاق‌خواب و اتاق نشیمن هستند. کف اتاق‌های هتل با سرامیک‌ پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق‌های هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا یک استخر روباز وجود دارد که چتر و تخت‌های آفتاب در اطراف آن تعبیه شده‌اند. یک استخر کوچک روباز نیز برای کودکان طراحی شده تا آن‌ها نیز بتوانند از شنا و آب بازی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. فعالیت استخر به صورت فصلی بوده و با گرم شدن هوا قابل استفاده می‌شود. شنا و گرفتن حمام آفتاب ازجمله فعالیت‌های محبوب گردشگران در آلانیا است. ضمناً، برای کودکان دلبندتان یک زمین‌بازی در نظر گرفته شده تا بتوانند در آن به بازی پرداخته و سرگرم شوند. انواع لوازم سرگرمی و اسباب‌بازی در این مکان وجود دارند.

رستوران هتل


در رستوران هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا همه روزه وعده‌‌های اصلی برای مهمانان آماده و سرو می‌گردند. وعده صبحانه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۱:۳۰ به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه هستند. همانان توجه داشته باشند که سرویس صبحانه مشمول هزینه است. دیگر وعده‌های غذایی نیز به صورت منوی آلاکارته سرو شده و شامل غذاهای ترک و اروپایی است. در بار نوشیدنی جات و کافی‌شاپ هتل نیز انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند.

فاصله هتل میتوس آپ اند هتل آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مرکز خرید آلانیوم آلانیا: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک آلانیا: ۴ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۵ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۵٫۵ کیلومتر
فاصله تا فانوس دریایی آلانیا: ۵٫۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۷٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است