search
menu

هتل Lonicera Resort & Spa Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Lonicera Resort & Spa Hotel
امکانات کلی هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا
اتاق های هتل و امکانات آن ها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Lonicera Resort & Spa Hotel


هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا یک هتل ۵ ستاره لوکس است که در آوسالار قرار دارد. آوسالار یکی از شهرهای کوچک آلانیا است و با آلانیا حدود ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. با اقامت در هتل لونیسرا می‌توانید به راحتی از جاهای دیدنی طبیعی و تاریخی آلانیا و مراکز خرید آلانیا بازدید کنید. خرید آنلاین بلیط هواپیما آلانیا روشی سریع و مطمئن برای سفر به آلانیا است. این هتل با فراهم کردن امکاناتی ایده‌آل یک تعطیلات به یاد ماندنی برای مهمانان ایجاد می‌کند. ساحل اختصاصی، باغ بزرگ، باغ‌وحش کوچک و استخرهای شنا از جمله امکانات هتل Lonicera Resort & Spa Hotel هستند. با اقامت در این هتل راحت‌تر از خانه‌تان خواهید بود.

امکانات کلی هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا


می‌توان گفت هتل لونیسرا شهرت عمده خود را مدیون امکانات بی‌نظیرش است. در این هتل ۵ ستاره امکانات و خدمات باکیفیتی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. از امکانات اصلی هتل می‌توان استخر شنا، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، اتاق خانواده و پذیرش ۱۴ ساعته را نام برد. امکانات دیگر هتل شامل ترانسفر رفت و برگشت، صرافی، اتاق چمدان، فکس، فتوکپی، کپسول آتش‌نشانی، دوربین مدار بسته در نواحی مشترک، صندوق امانات و آسانسور است. والدین عزیز می‌توانند از خدمات نگهداری از کودکان استفاده کرده و به راحتی در شهر گردش کنند. امکاناتی نظیر کالسکه، شبکه‌های تلویزیونی کودکان، لوازم بازی و زمین بازی هم برای کودکان تهیه شده تا اوقات خوشی را در هتل لونیسرا تجربه کنند. یکی از بهترین بخش امکانات هتل لونیسرا امکانات زیبایی آن است؛ اسپا، سونا، جکوزی، ماساژ، پدیکور، مانیکور و لایت‌ تراپی پخشی از امکانات این هتل هستند. لازم به ذکر است خدمات نظافت روزانه در این هتل ارائه می‌شود و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات دیگری مثل اتو و لاندری بهره‌مند شوید. برای خرید سوغاتی به گیفت شاپ داخل هتل سر بزنید. کارکنان هتل کاملا حرفه‌ای هستند و نهایت همکاری را با مهمانان دارند. به ۴ زبان ترکی، انگلیسی، آلمانی و روسی در این هتل صحبت می‌شود. ناگفته نماند سیگار کشیدن داخل هتل ممنوع است ولی جهت رفاه حال مهمانان یک ناحیه برای افراد سیگاری اختصاص داده شده است. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل لونیسرا ریزورت دارای ۸۲۳ اتاق مدرن و مجهز است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق های سینگل، تریپل، سوپریور سینگل، سپریور دوبل و استاندارد دوبل است؛ همچنین چندین سوییت متنوع وجود دارند که می‌توانید رزروشان کنید. اتاق ها عایق صدا هستند و محیط آرامی برای اقامت مهمانان محسوب می‌شوند. تمامی اتاق ها دارای بالکن هستند که چشم‌انداز زیبایی از محوطه را در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. از دیگر امکانات واحدهای اقامتی می‌توان به صندوق امانات، تلفن، میز، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، چای ساز، یخچال، تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، سشوار و لوازم بهداشتی اشاره کرد.

امکانات تفریحی هتل


ساحل خصوصی هتل امکان آفتاب گرفتن و شنا کردن در دریا را در هر ساعتی از شبانه روز برای مهمانان فراهم می‌کند. می‌توانید در امتداد ساحل قدم بزنید و از آرامش دریا لذت ببرید. باغ هتل مناسب برای گردش مهمانان است و دارای محوطه پیک‌نیک است. این هتل دارای ۴ استخر شنا است؛ دو استخر سرپوشیده که یکی از آنها فصلی است و دیگری در تمام فصول سال باز است. دو استخر دیگر روباز هستند که یکی از آنها مخصوص کودکان است. با اقامت در هتل لونیسرا ریزورت می‌توانید از موسیقی زنده لذت ببرید. برای سرگرمی بیشتر مهمانان فعالیت هایی نظیر تنیس، دارت، یوگا، ایروبیک، کارائوکه و پیگ‌پنگ تدارک دیده شده است. اگر دوست دارید هیجان بیشتری به سفرتان بدهید سری به پارک آبی بزنید.

رستوران هتل


برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. غذاهای ترکی، بین‌المللی، ایتالیایی و دریایی در این رستوران سرو می‌شوند. سرو غذا به صورت سلف‌سرویس و انتخابی است. یک کافی‌شاپ مدرن هم داخل هتل قرار دارد که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و دسرهای خوشمزه در آن موجود است. ناگفته نماند رستوران های معروفی در نزدیکی هتل قرار دارند که می‌توانید آنها را انتخاب کنید.

فاصله هتل لونیسرا ریزورت اند اسپا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل لونیسرا ورلد: ۲۵۰ متر
فاصله تا ساحل آرماس گرین فولگا: ۳۵۰ متر
فاصله تا ساحل عمومی آوسالار: ۵۰۰ متر
فاصله تا منطقه تاریخی آلاراهان: ۱۰٫۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل اولاش: ۱۵٫۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است