search
menu

هتل Long Beach Harmony Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Long Beach Harmony Hotel Alanya
امکانات کلی هتل لانگ بیچ هارمونی اند اسپا آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل لانگ بیچ هارمونی اند اسپای آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Long Beach Harmony Hotel Alanya


هتل لانگ بیچ هارمونی اند اسپا از هتل های ۵ ستاره شیک و مجلل آلانیاست که در کنار دریای مدیترانه و ۵ کیلومتری مرکز شهر واقع شده و بهترین های آلانیا را در دسترس شما قرار می دهد. دکوراسیون این هتل با رنگ های ملایم باعث ایجاد فضایی آرام و لذت بخش برای مسافران شده است. هر محل اقامت در این هتل ۵ ستاره دارای چشم انداز زیبایی از دریا است و میهمانان می توانند از دسترسی به مرکز آبگرم لذت ببرند. هتل به دلیل نزدیک بودن به جاذبه های گردشگری و توریستی مانند پلاژ اینچکوم، مسجد کناکلی، بازار آلارا، ساحل کلئوپاترا، موزه آتا ترک و برج سرخ مورد استقبال گردشگران بسیاری قرار گرفته است. فاصله این هتل با ماشین تا فرودگاه آنتالیا حدود یک و نیم ساعت است. در صورت خرید بلیط هواپیما و سفر به آلانیا، Long Beach Harmony Hotel Alanya گزینه مناسبی برای یک اقامت راحت و دلنشین به حساب می آید.

امکانات کلی هتل لانگ بیچ هارمونی اند اسپا آلانیا


هتل لانگ بیچ هارمونی میز پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، دستگاه پول نقد و صرافی برای میهمانان ارائه می دهد. این هتل دارای ساحل اختصاصی، رستوران، مرکز اسپا، مرکز تناسب اندام مجهز و ۷ استخر رو باز و استخر سرپوشیده است. برای گشت و گذار در شهر می توانید خودرویی کرایه کرده و با خیال آسوده از جاهای دیدنی آلانیا بازدید کنید. افرادی که با خودروی شخصی سفر می کنند می توانند از خدمات پارکینگ رایگان این هتل استفاده کرده و نگران ماشین خود نباشند. اینترنت رایگان بی سیم نیز در تمام مکان های عمومی هتل و اتاق ها در اختیار شما قرار می گیرد. از جمله دلایل انتخاب این هتل می توان به تمیزی آن اشاره کرد زیرا خدمات نظافت به صورت روزانه در آن انجام می گیرد. علاوه بر خدماتی که در بالا به آن ها اشاره شد خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی با پرداخت هزینه در دسترس است.
توجه داشته باشید که استعمال دخانیات و آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. مدیریت هتل برای آسایش و راحتی میهمانانی که دارای معلولیت جسمانی هستند خدمات ویژه ای در نظر گرفته تا اقامت راحتی داشته باشند. خدمات نگهداری از کودکان نیز در صورت درخواست وجود دارد. همچنین در این هتل سالن زیبایی و مغازه تهیه سوغاتی نیز وجود دارد. کارکنان مجرب هتل به زبان های انگلیسی، آلمانی، عربی، روسی و ترکی صحبت می کنند و با خوش رویی آماده استقبال از میهمانان گرامی هستند.

امکانات تفریحی هتل


هتل لانگ بیچ هارمونی امکانات تفریحی متعددی را برای سرگرمی میهمانان در نظر گرفته است که از جمله آن ها می توان به پارک آبی، ورزش های آبی، دارت، تنیس، بیلیارد، زمین بسکتبال و والیبال، مینی گلف و کلوب شبانه اشاره کرد. والدین نگران کودکان خود نباشند زیرا کودکان می توانند در زمین بازی و کلوب کودکان مشغول شوند. علاقمندان به ورزش می توانند در مرکز تناسب اندام هتل به فعالیت بپردازند. خدمات ماساژ و اسپای بی نظیر هتل خستگی را از تن بیرون کرده و آرامش خاصی به انسان می دهد. استخر هتل به همراه صندلی های آفتاب و بار کنار آن محل مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت به شمار می آید.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های هتل لانگ بیچ هارمونی عبارتند از: اتاق های خانوادگی، اتاق دبل با چشم انداز دریا، اتاق دبل، اتاق دبل اقتصادی و اتاق تک نفره استاندارد. در اتاق هایی که دارای چشم انداز رو به دریا هستند می توانید به جکوزی نیز دسترسی داشته باشید. در هتل لانگ بیچ هارمونی اند اسپا ۲۴۷ اتاق مجهز به امکانات متعدد از قبیل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، تلفن، چای ساز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی مجهز به حوله، سشوار و سایر لوازم بهداشتی وجود دارد. ارائه تخت های اضافی بستگی به اتاقی دارد که انتخاب می کنید.

رستوران هتل


رستوران های à la carte طعم های بی نظیری از غذاهای عثمانی، مدیترانه ای، ایتالیایی و چینی را ارائه می دهند. غذاهای سنتی و غذاهای ترکی را می توانید در رستوران Hunkar میل کنید. صبحانه قاره ای یا ایتالیایی نیز هر روز صبح در این هتل موجود است.

فاصله هتل لانگ بیچ هارمونی اند اسپای آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ اینچکوم: ۳۵۰ متر
فاصله تا بازار آلارا: ۱۲.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۱۶.۹ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۹.۱ کیلومتر
فاصله تا موزه آتا ترک: ۲۰.۴ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۲۰.۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است