search
menu

هتل Kleopatra Balik Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kleopatra Balik Hotel Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kleopatra Balik Hotel Alanya


هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا، از هتل‌های ۳ ستاره در شهر ساحلی آلانیا است که تنها ۳۰ متر از ساحل فاصله دارد و از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار است. فاصله هتل تا مرکز شهر آلانیا تقریباً ۱ کیلومتر است و مهمانان می‌توانند به راحتی از بسیاری از جاهای دیدنی آلانیا به راحتی بازدید کنند. امکانات فراهم شده در هتل مطلوب و رضایت بخش هستند و نیازهای رفاهی مهمانان را برطرف می‌کنند. تمام سعی و تلاش کارکنان هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا بر آن است تا رضایت مهمانان را به دست آورند و خاطره شیرینی از اقامت در آلانیا برایشان رقم بزنند. از نکات مثبت هتل می‌توان به نزدیک بودن آن به ساحل و مرکز شهر اشاره کرد. اکثر گردشگران با گرم شدن هوا و یا تمام شدن تابستان برای تجدید روحیه و لذت بردن از آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای، آلانیا را به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. پیشنهاد می‌شود در آلانیا بازدید از جاذبه‌هایی چون غار داملاتاش، مراکز خرید آلانیا، موزه های آلانیا و ... را از دست ندهید. سواحل زیبای آلانیا نیز جزو محبوب‌ترین پاتوق‌ها به حساب می‌آیند. انواع فعالیت‌های سرگرم کننده و ورزش‌های آبی در اکثر سواحل ارائه می‌گردند. هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا نیز دارای ساحل خصوصی است و مهمانان می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند. چنانچه می‌خواهید با هزینه معقول و مقرون به صرفه خدمات مناسب نصیبتان شود، به رزرو هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا فکر کنید. با بررسی شرایط و امکانات هتل Kleopatra Balik Hotel Alanya می‌توانید راحت‌تر تصمیم‌گیری نمایید.

امکانات و خدمات عمومی هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا


در هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آلانیا سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. مهمانان در صورت استفاده از اینترنت بایستی هزینه تعریف شده از سوی هتل را بابت هر شبانه روز پرداخت نمایند. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، دستگاه ATM، مینی مارکت، دستگاه وندینگ نوشیدنی، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس و مبلمان مخصوص فضای باز طراحی شده‌اند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان در این فضا استراحت و هوای تازه تنفس کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


انواع اتاق‌ها با امکانات مناسب در هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از دریا، استخر و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک هستند و با اسباب و اثاثیه مطلوب چیدمان یافته‌اند. اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در آن‌ها قرار داده شده است. استراحت و تماشای طلوع یا غروب خورشید از بالکن اتاق بسیار دلنواز و آرامش بخش است. کف اتاق‌های هتل با سرامیک‌ پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. تمام اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدای خارجی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق‌های هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا یک استخر روباز وجود دارد که چتر و تخت‌های آفتاب در اطراف آن تعبیه شده‌اند. یک استخر کوچک روباز نیز برای کودکان طراحی شده تا آن‌ها نیز بتوانند از شنا و آب بازی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. فعالیت استخر به صورت فصلی بوده و با گرم شدن هوا قابل استفاده می‌شود. شنا و گرفتن حمام آفتاب ازجمله فعالیت‌های محبوب گردشگران در آلانیا است. در مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن از قبیل انواع ماساژها، حمام، سونا و ... ارائه می‌شوند و احساس آرامش را برای مهمانان به ارمغان می‌آورند. همان‌طور که پیش‌تر اشاره گردید، هتل دارای ساحل اختصاصی است و مهمانان می‌توانند برای شنا در دریا، حمام آفتاب، انجام ورزش‌های آبی از قبیل غواصی و ... از خدمات ساحل استفاده کنند. همچنین، مهمانان می‌توانند در طول روز به پیاده روی، دوچرخه‌سواری، بازی تنیس روی میز و یا دارت بپردازند. با تاریک شدن هوا فعالیت‌ها و سرگرمی‌های شبانه همراه موسیقی و شادی در هتل برگزار می‌شوند و لحظات به یاد ماندنی برای مهمانان می‌سازند. یک سالن زیبایی نیز در هتل وجود دارد که انواع خدمات زیبایی، آرایشی، پوست و مو را به مهمانان خانم و آقا ارائه می‌دهد. برای مرتب دیده شدن ظاهرتان می‌توانید از خدمات این سالن استفاده کنید. اگر همراه کودک خردسالتان در این هتل اقامت می‌کنید، نگران نباشید؛ زیرا برای کودکان دلبند یک فضای کوچک سرگرمی در نظر گرفته شده تا در آن به بازی پرداخته و سرگرم شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا همه روزه وعده‌‌های اصلی برای مهمانان آماده و سرو می‌گردند. تمامی وعده‌ها به صورت بوفه‌ای سرو شده و شامل انواع غذاهای سرد و گرم خوشمزه هستند. منوی رستوران شامل غذاهای ترکی، انگلیسی و اروپایی است. در بار نوشیدنی جات و اسنک بار نیز انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند.

فاصله هتل کلئوپاترا بالیک آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل کلئوپاترا آلانیا: ۴۰ متر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک آلانیا: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۳ کیلومتر
فاصله تا فانوس دریایی آلانیا:۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است