search
menu

هتل Klas More Beach Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Klas More Beach Hotel Alanya
امکانات عمومی هتل کلاس مور بیچ آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کلاس مور بیچ آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Klas More Beach Hotel Alanya


هتل کلاس مور بیچ یکی از هتل های محبوب و پنج ستاره در شهر آلانیای ترکیه است که در فاصله نزدیکی از ساحل واقع شده است، به طوری که در عرض ۱۰ دقیقه پیاده روی به این ساحل دسترسی خواهید داشت. این هتل سالانه مسافران زیادی از نقاط مختلف دنیا را به سوی خود جذب می کند و در هنگام خرید بلیط هواپیما این هتل را برای اقامتشان انتخاب می کنند. هتل Klas More Beach Hotel Alanya دارای باغ دل انگیزی است که قدم زدن در این باغ روحتان را نوازش خواهد داد. با توجه به اینکه نزدیک ترین فرودگاه به این هتل قاضی پاشاست، برای دسترسی به این فرودگاه باید مسافتی حدودا ۴۰ کیلومتری طی شود، پس بهتر است از شاتل فرودگاهی بهره مند شوید.

امکانات عمومی هتل کلاس مور بیچ آلانیا


در بخش پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و در زمینه تور و بلیط گردشگری توریست ها را راهنمایی می کنند، به عنوان مثال با اقامت در این هتل می توانید از جاهایی مانند ساحل، برج سرخ و غار داملاتاش بازدید کنید. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط دارند و در برقراری ارتباط با مسافران با مهارت کامل برخورد می کنند. اینترنت وای فای رایگان در تمامی قسمت های هتل Klas More Beach Hotel Alanya قابل دسترس است. برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته شده است. ممکن است برخی از مسافران دارای مشکلات جسمانی و حرکتی باشند، در این صورت برای این افراد امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است. خدمات مربوط به نظافت مانند خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در این هتل با پرداخت هزینه جداگانه انجام می گیرند. براساس قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به داخل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل


از جمله امکانات تفریحی و سرگرمی می توان به پارک آبی اشاره کرد که ساعت ها می توانید در این پارک تفریح کرده و لحظات خوشی را برای خود و خانواده تان رقم بزنید. دو استخر شنای بزرگسالان در امتداد استخر کودکان در این هتل دایر گردیده اند و زمان فعالیت این استخرها فصلی بوده و در ماه های گوناگون دارای ساعت کاری متفاوتی هستند. همچنین از تفریحات دیگر در هتل Klas More Beach Hotel Alanya می توان به باشگاه بدنسازی اشاره کرد که با مجهزترین دستگاه ها در اختیار مسافران قرار داده می شود. همچنین پیشنهاد ما در هنگام اقامتتان در این هتل استفاده از مرکز اسپاست که انواع ماساژها ارائه می دهند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


هتل کلاس مور بیچ در شهر آلانیا دارای ۳۰۰ اتاق دلباز و روشنی است که در حین اقامتتان همانند خانه خود احساس راحتی و آرامش خواهید کرد. اتاق ها همه روزه به طور مرتب نظافت می شوند و مورد جالب توجه در رابطه با اتاق ها هتل کلاس مور بیچ اینست که همه اتاق های این هتل دارای تراس بوده و از این قسمت چشم انداز بسیار زیبایی مقابل چشمانتان خواهد بود. همچنین به دلیل وجود سیستم تهویه کننده مطبوع هوا در داخل اتاق ها می توانید از دمای متعادل بهره مند شوید. در داخل همه اتاق های هتل Klas More Beach Hotel Alanya حمام اختصاصی با امکانات لازم وجود دارد. از امکانات رفاهی ارائه شده در داخل اتاق ها می توان به کتری برقی، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، تلفن، تختخواب های استاندارد با ملحفه و بالش های تمیز اشاره کرد.

رستوران هتل


رستوران هتل کلاس مور بیچ آلانیا انواع غذاهای بین المللی و ترکی سرو می کند، همچنین وعده صبحانه به صورت سلف سرویس با متنوع ترین منو در اختیار مسافران قرار می گیرد. اگر طرفدار چای یا قهوه باشید، در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از بار هتل سفارش دهید.

فاصله هتل کلاس مور بیچ آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل محمودلار: ۳ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۱۲.۶ کیلومتر
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آلانیا: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۱۳.۱ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۳.۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱۵.۴ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است