search
menu

هتل Kandelor Hotel Alanya

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Kandelor Hotel Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل کاندلور آلانیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کاندلور آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Kandelor Hotel Alanya


هتل کاندلور آلانیا، یک هتل‌‌ ۴ ستاره زیبا در سارای محله آلانیا است که تا ساحل معروف کلئوپاترا تنها ۲۵۰ متر فاصله دارد. مهمانانی که در این هتل اقامت می‌کنند با پیاده روی کوتاه می‌توانند به ساحل دسترسی داشته و از تمام امکانات آن استفاده کنند. هتل دارای منطقه اختصاصی در ساحل است و امکاناتی نظیر تخت و چترهای آفتاب و ... در آن فراهم شده‌اند. هتل به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از شهر قرار دارد و مهمانان می‌توانند پیاده و یا با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل به مرکز شهر آلانیا، سواحل، مراکز خرید آلانیا، کافه‌ها و رستوران‌ها بروند. همچنین، امکانات رفاهی متنوع که در هتل برای آسایش مهمانان در نظر گرفته شده‌اند، بسیار مطلوب و رضایت بخش هستند و انتظارات مهمانان را از یک اقامت دل‌چسب و شیرین برآورده می‌کنند. کارکنان هتل نیز تمام تلاش خود را می‌کنند تا لبخند رضایت روی لب مهمانان بنشانند. برای تجربه اقامت شیرین و آنچه که مدنظرتان است، ابتدا نگاهی به امکانات هتل کاندلور آلانیا بیندازید و سپس تصمیم گیری نمایید. مطمئن باشید با رزرو این هتل پشیمان نخواهید شد. اقامت در هتل Kandelor Hotel Alanya این امکان را به شما می‌دهد تا ضمن برخورداری از اقامت راحت و مقرون به صرفه، به راحتی به بیشتر جاهای دیدنی آلانیا دسترسی داشته باشید. در طول اقامتتان در هتل کاندلور آلانیا حتماً از جاذبه‌هایی چون غار داملاتاش و موزه های آلانیا بازدید کنید. سواحل آلانیا نیز بسیار جذاب هستند و گردشگران زیادی برای استفاده از امکانات تفریحی و مهیج فراهم شده در این سواحل بلیط هواپیما به فرودگاه قاضی پاشا آلانیا خریداری می‌کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل کاندلور آلانیا


در هتل کاندلور آلانیا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، اتاق مخصوص سیگار، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، فکس، فتوکپی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسات کاری، خدمات بیدارباش، خدمات برای معلولین و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، بلغاری، صربی، آلمانی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز و مبلمان مخصوص فضای باز طراحی شده‌اند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان در این فضا استراحت و هوای تازه تنفس کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل کاندلور آلانیا انواع واحد‌ها با امکانات گوناگون برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. واحدهای هتل شامل اتاق‌های دبل، تریپل استاندارد و سوئیت جونیور هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر و فضای سبز محوطه هتل تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها شیک و ساده هستند و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند و تماشای طلوع و غروب آفتاب و زیبایی‌های شهر از آن‌ها بسیار آرامش بخش و دلنواز است. کف اتاق‌های هتل با سرامیک یا پارکت‌های چوبی پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. دیوارهای اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی از بیرون مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق‌های هتل کاندلور آلانیا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای ساز، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند. برخی واحدها دارای فضای کوچک آشپزخانه هستند که کابینت، سینک ظرف‌شویی، اجاق گاز صفحه‌ای و ... دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل کاندلور آلانیا یک سری فعالیت‌های تفریحی برای مهمانان در نظر گرفته شده تا ساعاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها پرداخته و از زمانشان لذت ببرند. یک استخر روباز در هتل وجود دارد و چتر و تخت‌های آفتاب در اطراف آن تعبیه شده‌اند. سرسره آبی موجود در استخر نیز لذت آب بازی را بیشتر می‌کند. برای کودکان هم یک استخر روباز در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز بتوانند از آب بازی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. فعالیت استخر به صورت فصلی بوده و با گرم شدن هوا قابل استفاده می‌شود. شنا و گرفتن حمام آفتاب ازجمله فعالیت‌های محبوب و دل‌چسب برای گردشگران آلانیا است. هتل دارای فضای اختصاصی در ساحل آلانیا است و مهمانان می‌توانند برای شنا در دریا، آفتاب گرفتن در ساحل و یا انجام ورزش‌های آبی مهیج به آن مراجعه کنند. از دیگر فعالیت‌هایی که مهمانان می‌توانند در هتل انجام دهند، تنیس روی میز است. علاوه بر این، در مرکز اسپای هتل انواع خدمات مراقبتی و ریلکسیشن شامل انواع ماساژها، سونا، جکوزی، حمام و ... ارائه می‌گردند. مهمانان می‌توانند برای تجربه روزی سرشار از آرامش از این خدمات استفاده نمایند. برای مهمانان ورزشکار یک سالن بدن‌سازی در نظر گرفته شده تا تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب انجام دهند. یک سالن زیبایی هم در هتل وجود دارد که به خانم‌ها و آقایان انواع خدمات زیبایی، آرایشی، پوست و مو ارائه می‌دهد. البته که کودکان شما فراموش نشده‌اند و برای آن‌ها هم یک زمین بازی مجهز طراحی شده تا در آن به بازی پرداخته و سرگرم شوند.

رستوران هتل


در رستوران هتل کاندلور آلانیا تمام خدمات غذایی به صورت All- Inclusive بوده و مهمانان می‌توانند به طور شبانه روزی غذا و نوشیدنی میل کنند. همه روزه سه وعده‌‌ غذای اصلی و عصرانه برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. مهمانان صبح خود را با وعده صبحانه غنی شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم که به صورت بوفه‌ای سرو می‌شوند، آغاز می‌کنند. دیگر وعده‌ها نیز به دو صورت بوفه‌ای و منوی آلاکارته سرو می‌گردند. منوی رستوران شامل غذاهای محلی، ترکی و مدیترانه‌ای است. مهمانان می‌توانند غذایشان را در سالن رستوران و یا در فضای روباز هتل نوش جان کنند. در بار نوشیدنی جات کنار استخر هتل نیز انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند.

فاصله هتل کاندلور آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۶۰۰ متر
فاصله تا بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک آلانیا: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا فانوس دریایی آلانیا: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا رودخانه دیم آلانیا: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است