search
menu

هتل Kaila Beac Hotel Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل KAILA BEACH HOTEL ALANYA
امکانات عمومی هتل کایلا بیچ آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل کایلا بیج آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل KAILA BEACH HOTEL ALANYA


هتل ۵ ستاره کایلا بیچ در ۹۰۰ متری شهر آلانیا واقع شده است. این هتل زیبا توسط باغ گرمسیری احاطه شده و دارای استخر روباز با صندلی های آفتاب گیری است. موقعیت قرارگیری این هتل در قسمت ساحلی است و از تمامی اتاق ها چشم انداز دلربایی از ساحل دیده می شود. از جمله تفریحات ارائه شده در این هتل می توان به چندین گزینه اشاره کرد که برایتان جذاب خواهند بود، مانند بار استخر، رستوران بوفه ای و رستوران منویی که غذاها در داخل رستوران و داخل اتاق ها سرو می شوند. در صورتی که نسبت به خرید بلیط هواپیما و سفر به این خطه از ترکیه تصمیم گرفته باشید، بی شک یکی از بهترین انتخاب ها برای محل اقامتتان هتل کایلا بیچ خواهد بود.

امکانات عمومی هتل کایلا بیچ آلانیا


پرسنل این هتل همه روزه در حال ارائه خدمات به گردشگران هستند و برای فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی در تلاشند. همه پرسنل به زبان های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی تسلط دارند. قسمت پذیرش هتل KAILA BEACH HOTEL ALANYA به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و همچنین امکاناتی نظیر شاتل فرودگاهی برای دسترسی به فرودگاه نیز با پرداخت هزینه اضافی و در صورت نیاز برایتان فراهم گردیده است. در فضای بیرونی هتل مبلمان، ساحل اختصاصی، تراس و باغ به چشم می خورند که برایتان اوقات خوشی فراهم می سازند. توجه داشته باشید که بردن حیوانات به این هتل ممنوع است.
اینترنت وای فای و پارکینگ به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می شود. برای مسافرانی که مشکلات جسمانی و معلولیت دارند، امکانات رفاهی مناسبی برایشان فراهم گردیده است. همچنین امکاناتی نظیر کرایه اتومبیل، مغازه های سوغاتی فروشی، آسانسور، سالن زیبایی و آرایشی، محلی برای افراد سیگاری، سرویس شاتل فرودگاهی و اتاق چمدان در لابی هتل قابل دسترس هستند. همچنین خدماتی برای برگزاری جلسات و کنفرانس های کاری تان نیز در اختیارتان قرار داده می شود. اگر به خدمات نظافتی مانند لباسشویی، خشکشویی و اتو نیاز داشته باشید، این گونه خدمات در هتل کایلا بیچ با هزینه اضافی انجام می گیرد.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی و بی نظیر این هتل می توان به ۳ استخر، والیبال ساحلی، حمام بخار و سونا اشاره کرد. دو استخر در این هتل روباز و استخر سوم به صورت سرپوشیده هستند که همه استخرها به صورت فصلی و رایگان از ساعت ۸ صبح تا ۶ عصر فعالیت دارند، همچنین در کنار این استخرها بار، چترهای ساحلی، اسباب بازی های داخل استخر وجود دارند. لازم به ذکر است که در هتل KAILA BEACH HOTEL ALANYA یک استخر مخصوص بزرگسالان بوده و دو استخر دیگر برای همه رده های سنی مناسب هستند. در سالن بدنسازی با مجهزترین دستگاه های روز دنیا می توانید ورزش کنید.
ورزش های دیگر در این هتل عبارتند از ایروبیک، پارک آبی، سرگرمی های عصرانه، کلاب های کودکان، ورزش های آبی، موج سواری، پینگ پنگ، زمین بازی برای کودکان و چندین موارد دیگر اشاره کرد که لحظات خوشی در انتظار شماست. مرکز اسپا در این هتل شامل صندلی های ماساژ، اتاق بخار، خدمات زیبایی در مورد پوست و مو، حمام ترکی و سونا است. برای بازی کودکان نیز بخشی به عنوان کلاب بازی در نظر گرفته شده است، علاوه بر آن نیز زمین بازی روباز نیز در اختیار کودکان قرار داده می شود.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق در این هتل زیبا عبارتند از اتاق تریپل استاندارد، اتاق خانواده، سوئيت کینگ با چشم انداز دریا، اتاق دولوکس و اتاق کوادروپل دولوکس. تمامی اتاق های موجود در این هتل چشم اندازی رو به اقیانوس، باغ، استخر، کوه و شهر دارند، به طوری که هر اتاقی را رزرو کنید، منظره ای بی نظیر و رویایی روبروی شما خواهد بود و از تماشای آن سیر نخواهید شد. از جمله امکانات ارائه شده در داخل اتاق های هتل KAILA BEACH HOTEL ALANYA می توان به کمدلباس، مینی بار، سیستم تهویه مطبوع، گاوصندوق، ضد صدا، کتری برقی، تلویزیون، تلفن، بالکن اشاره کرد. علاوه بر موارد گفته شده در داخل اتاق ها حمام های اختصاصی نیز وجود دارد که این حمام ها شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله، دمپایی و سشوار هستند.

رستوران هتل


در رستوران این هتل می توانید انواع غذاهای بین المللی را در وعده های صبحانه، ناهار و شام به صورت منویی و بوفه ای سفارش داده و نوش جان کنید.

فاصله هتل کایلا بیج آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا کلیسای آیایورگی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه آتاتورک: ۴.۹ کیلومتر
فاصله تا اسکله آلانیا: ۵.۲ کیلومتر
فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۷.۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است