search
menu

هتل Eftalia Ocean Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Eftalia Ocean Alanya
امکانات عمومی هتل افتالیا اوشن آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل افتالیا اوشن تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Eftalia Ocean Alanya


هتل ۵ ستاره افتالیا اوشن در ۱۸۰ متری دریای مدیترانه واقع شده است و با بهترین رتبه‌ در منطقه کوناکلی در سال ۲۰۱۷ تاسیس گردیده است. این هتل با ۶۸۲ اتاق آماده استقبال از میهمانان گرامی است و به عنوان نگین این منطقه شهرت دارد که همین امر سبب شده تا سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا با خرید بلیط هواپیما عازم منطقه آلانیا شوند و هتل افتالیا اوشن را رزرو کنند. از این هتل زیبا تنها با چند دقیقه پیاده روی به ساحل خواهید رسید و برای رسیدن به مرکز منطقه کوناکلی نیز حدودا ۴ کیلومتر فاصله دارید. هتل افتالیا اوشن سفری بی ‌نظیر و به یاد ماندنی برای مسافران خود رقم می زند. این هتل لوکس به جاذبه های دیدنی و ساحل زیبای این منطقه دسترسی آسانی دارد، مانند ساحل اولاس، منطقه تاریخی آلاراهان و لوناپارک که بازدید از این مکان ها به همه توصیه می شود، همچنین این هتل ۵۴ کیلومتر تا فرودگاه قاضی پاشا و ۹۷ کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل دسترس هستند، بنابراین با خرید بلیط هواپیما خارجی از هر فرودگاهی امکان دسترسی به این هتل فراهم گردیده است.

امکانات عمومی هتل افتالیا اوشن آلانیا


اینترنت رایگان در لابی و تمامی قسمت های هتل Eftalia Ocean Alanya قابل دسترس است و پارکینگ اختصاصی رایگان نیز به مسافران با ماشین شخصی تعلق می گیرد. لازم به ذکر است در قسمت پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و همواره در تلاشند تا اقامتی بی نظیر و رویایی برایتان رقم بزنند. توجه داشته باشید اجازه ورود حیوانات خانگی در این هتل داده نمی شود. برای مسافران با مشکلات جسمانی نیز امکانات رفاهی مناسبی تدارک دیده شده است تا اقامتی راحت داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی این هتل می توان به ساحل اختصاصی به دلیل نزدیکی به دریا اشاره کرد، همچنین در داخل محوطه هتل نیز یک استخر سرپوشیده، دو استخر روباز همراه با صندلی های آفتاب گیری و چترهای ساحلی وجود دارند، استخرهای این هتل به صورت فصلی و رایگان باز هستند. علاوه بر اینها، زمین بازی برای کودکان تعبیه شده تا سرگم شوند و بزرگسالان خیالشان از بابت بچه ها آسوده باشد. باشگاه بدنسازی این هتل نیز با دستگاه های روز دنیا برای طرفداران ورزش دایر گردیده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


اتاق‌ های هتل افتالیا اوشن به شکل زیبایی طراحی شده‌ اند و چیدمان اتاق ها نیز با دکوراسیون مدرنی همراه است، در واقع هرآنچه که میهمانان از هتل انتظار دارند، در اتاق ها و محوطه این هتل خواهند یافت و مطمئنا از اقامت در این اتاق ها سیر نخواهید شد. اتاق‌ ها همه روزه نظافت می شوند و همگی دارای تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، تخت خواب‌ های راحت، مینی ‌بار، چای ساز و قهوه ساز هستند، حمام اختصاصی در داخل اتاق ها نیز شامل دوش، وان، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم آرایشی، حوله، سشوار و دمپایی هستند. ساعت تحویل اتاق در این هتل ۲ ظهر و ساعت تخلیه نیز ۱۲ ظهر است.

رستوران هتل


صبحانه به صورت سلف سرویس همه روزه سرو می شود. رستوران های موجود در این هتل در وعده های غذایی مختلف آماده ارائه خدمات هستند. غذاهای دریایی تازه در این هتل مزه خاصی دارد و همیچنین هریک از چهار رستوران مخصوص غذاهای کشورهای مختلفی است که براساس علاقه تان می توانید یکی از رستوران ها را انتخاب کرده و غذای مورد نظرتان را نوش جان کنید، رستوران اول غذاهای ترکی، رستوران دوم غذاهای ایتالیایی، رستوران سوم غذاهای آسیایی و رستوران چهارم نیز مخصوص غذاهای گریل و کبابی است. برای سرو نوشیدنی و میان وعده ها نیز می توانید از بارهای موجود در داخل هتل بهره مند شوید.

فاصله هتل افتالیا اوشن تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل اولاس: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع کوناکلی: ۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه ساراپسا کوناکلی: ۵.۶ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت کوناکلی: ۶.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک علاالدین کوناکلی: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا موزه آلانیا: ۱۷.۵ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۱۹.۳ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲۰.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است