search
menu

هتل Eftalia Aqua Resort Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Eftalia Aqua Resort Alanya
امکانات عمومی هتل افتالیا آکوا ریزورت آلانیا
امکانات تفریحی هتل
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل افتالیا آکوا ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل Eftalia Aqua Resort Alanya


هتل افتالیا آکوا ریزورت از هتل‌های پنج‌ستاره و موردتوجه در شهر آلانیای ترکیه است. در هریک از اتاق‌های این هتل تراس وجود دارد که چشم‌انداز زیبا و دلربایی از محیط اطراف را تماشا خواهید کرد. این هتل حدوداً ۵۰۰ متر تا ساحل فاصله دارد، به طوری که به‌راحتی می‌توانید به این ساحل دسترسی داشته باشید و به‌نوعی می‌توان گفت ساحل اختصاصی این هتل محسوب می‌شود. همچنین ایستگاه اتوبوس در ۱۵ کیلومتری هتل Eftalia Aqua Resort Alanya واقع شده است که از طریق آن می‌توانید به نقاط مختلف شهر مانند قلعه آلانیا، برج سرخ آلانیا و غار داملاتاش دسترسی داشته باشد. برای رفتن به فرودگاه قاضی پاشا نیز باید مسافت ۵۴ کیلومتری را طی کنید که برای این امر شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا در نظر گرفته شده است. از امکانات مشهور این هتل می‌توان به استخر شنا، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل افتالیا آکوا ریزورت آلانیا


در قسمت پذیرش این هتل به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند و از مسافران سراسر جهان استقبال می‌کنند. حیوانات خانگی اجازه ورود به داخل این هتل را ندارند. توجه داشته باشید که این هتل اینترنت ارائه نمی‌دهد و مسافران برای تأمین اینترنت باید از سیمکارت‌های ترکیه استفاده کنند. لازم به ذکر است که پارکینگ هتل Eftalia Aqua Resort Alanya به‌صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. پرسنل مجرب در هتل افتالیا آکوا ریزورت با تسلط به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی در برقراری ارتباط با مسافران مشکلی ندارند و در هرچه بهترشدن شرایط اقامتشان به‌صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه در حال تلاش هستند.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه شده در این هتل می‌توان به استخر روباز و پارک آبی مجهز اشاره کرد که انواع وسیله‌های سرگرمی و سرسره‌های آبی در این پارک آبی فراهم گردیده‌اند که بی شک لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. همچنین در باشگاه بدنسازی این هتل نیز با مجهزترین دستگاه‌های روز دنیا ورزش خواهید کرد. میز تنیس برای دوستداران این ورزش در هتل افتالیا آکوا ریزروت تعبیه شده است تا لحظات خوش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. محوطه این هتل زیبا را باغ بزرگی فراگرفته است و از این باغ به ساحل اختصاصی دسترسی خواهید داشت که چشم‌انداز دلربایی خلق شده است. علاوه بر موارد ذکر شده می‌توان به مرکز سلامتی و اسپا در هتل Eftalia Aqua Resort Alanya اشاره کرد که در این مرکز انواع ماساژها برای آرامش یافتن مسافران ارائه می‌شود و جکوزی داغ و سونا نیز در هر ساعتی از شبانه‌روز در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، البته لازم به ذکر است که استفاده از این خدمات تفریحی شامل هزینه جداگانه هستند. برای کودکان نیز کلاب بازی و برای بزرگسالان نیز امکاناتی مانند انواع ورزش‌های آبی، دارت، بیلیارد و بینگو در نظر گرفته شده است که مطمئناً از این‌همه تفریح سیر نخواهید شد و برای سفرهای بعدی‌تان نیز مشتاق به رزرو این هتل در هنگام خرید بلیط هواپیما می‌شوید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع هوا بوده و در میان اتاق‌ها نیز اتاق خانواده طرفداران زیادی دارد، زیرا این هتل معمولاً میزبان مسافران به‌صورت خانوادگی است. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به محلی به دور از افراد اتاق‌های دیگر بروند. از امکانات ارائه شده در داخل اتاق‌ها می‌توان به گاوصندوق، کمد لباس، چای‌ساز و قهوه‌ساز، تلویزیون، تلفن، سیستم سرمایشی و گرمایشی و بالکن اشاره کرد. همچنین به دلیل عایق صدا بودن اتاق‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. حمام‌های اختصاصی در داخل اتاق‌ها نیز شامل دوش، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار، دمپایی و توالت فرنگی هستند.

رستوران هتل


این هتل بی‌نظیر شامل رستوران و کافی‌شاپ و بار است. در این رستوران صبحانه همه‌روزه به‌صورت رایگان و سلف‌سرویس ارائه می‌شود، بدین‌جهت روزی پرانرژی را شروع خواهد کرد. وعده‌های ناهار و شام نیز در این رستوران سرو می‌شود.

فاصله هتل افتالیا آکوا ریزورت آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل تورکلر بلدیه سی: ۶۵۰ متر
فاصله تا ساحل کوناکلی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل ورلد یونیسرا: ۴.۳ کیلومتر
فاصله تا ساحل عمومی آوسالار: ۴.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است