search
menu

هتل Damlatas Elegant Apart Hotel Alanya

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Damlatas Elegant Apart Hotel Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل الگانت آلانیا
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل الگانت داملاتاش تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Damlatas Elegant Apart Hotel Alanya


با رزرو هتل آپارتمان اقتصادی داملاتاش الگنت، سفری دلپذیر و خوش را به خود در شهر ساحلی و تماشایی آلانیا، در منطقه آنتالیا کشور ترکیه هدیه کنید. هتل آپارتمان الگانت داملاتاش آلانیا یکی از اقامتگاه‌های راحتی است که برای اقامت خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب است. هتل داملاتاش آلانیا هتل آپارتمانی با درجه معادل سه ستاره است و دارای واحدهای اقامتی و امکاناتی درخور و شایسته است که در نزدیکی ساحل درخشان و دریای آبی قرار گرفته ‌است و برای سپری کردن تعطیلاتی مفرح به همراه همسفران که در یک واحد اقامت دارند، ایده‌آل است. هتلElegant Apart Hotel آلانیا با ایستگاه اتوبوس و چندین ساحل عمومی فاصله کمی دارد. یکی از راه‌های آسان رسیدن به هتل آپارتمان الگانت داملاتاس، رزرو بلیط هواپیما خارجی است که به فرودگاه قاضی پاشا آلانیا پرواز خواهید داشت. در طول مدت زمانی که از جاهای دیدنی آلانیا بازدید می‌کنید، حتما بازدید از غار داملاتاش آلانیا را هم در برنامه خود قرار دهید و اوقاتی به‌یادماندنی را برای خود رقم بزنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل الگانت آلانیا


در زمان اقامت خود در هتل آپارتمان الگانت از تجهیزات و امکاناتی بهره ببرید و استفاده کنید که همگی برای اقامتی راحت و شیرین تعبیه شده‌اند. در کنار استخر روباز بر روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید و یا در استخر شنا کنید و تنی به آب بزنید. در رستورانی شیک در فضای باز خوراک‌هایی لذیذ میل کنید و همچنین در کافی شاپ صبحانه میل کنید و ساعاتی فراموش‌نشدنی را سپری کنید. در مدتی کوتاه می‌توانید به آسانی به کنار ساحل برسید و لحظاتی شاد در کنار دریایی نیلگون داشته باشید. هتل آپارتمان الگانت داملاتاس آلانیا اینترنت وای فای رایگان در تمامی فضاهای هتل در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا در طول سفر آنلاین بمانند. خدمات و امکانات دیگر هتل Damlatas Elegant Apart Hotel آلانیا شامل مواردی است از جمله: نظافت روزانه، خشکشویی، خدمات اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ رایگان، آسانسور، دسترسی معلولین، نگهداری از چمدان، تبدیل ارز، خدمات بیدار باش و خدمات شاتل. اگر بلیط ارزان هواپیما دارید، و می‌خواهید با خیالی راحت تردد کنید، از ترانسفر فرودگاهی هتل الگانت داملاتاس آلانیا استفاده کنید.

اتاق های هتل


هتل آپارتمان الگانت داملاتاس آلانیا واحدهای اقامتی مدرن و بسیار راحتی را به مسافران ارائه می‌کند که بدین شرح هستند: آپارتمان‌های دو خوابه با یک تخت دابل، دو تخت سینگل و دو مبل تخت‌ خواب شو هستند و اتاق‌هایی ویژه اقامت دو فرد که به صورت دابل و یا تویین هستند.

امکانات اتاق های هتل


در آپارتمان‌ها و اتاق‌های هتل الگانت آلانیا در کنار خانواده و دیگر همسفران خود در یک واحد باشید و دورهمی خاطره‌انگیز را تجربه کنید. وسایل و تجهیزاتی مختلف با کیفیتی بالا در هتل Damlatas Elegant Apart Hotel Alanya قرار دارد که هر کدام برای آسودگی مسافران فراهم شده‌اند و شامل مواردی هستند از قبیل: تلویزیون، یخچال، مینی بار، کمد لباس، کتری برقی، مبلمان، تلفن، دمپایی، وسایل کامل سرویس بهداشتی و حمام مانند حوله، صابون و شامپو، دمپایی، سشوار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کابینت و ظروف و سینک ظرفشویی. اتاق‌ها دارای بالکن هستند که می‌توانید هر‌ از گاهی به مناظر اطراف خیره شوید، بر روی صندلی بنشینید و هوایی تازه را استشمام کنید. باید تنها توجه داشته باشید که به علت وجود سیستم اطفا حریق، امکان سیگار کشیدن در فضای داخل اتاق‌های هتل آپارتمان الگانت داملاتاس وجود ندارد.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه اوقاتی خوش و مفرح داشته باشید، می‌توانید با کودکان خود در استخر روباز، کافی شاپ در تراس به همراه خانواده یا دوستان خود وقت بگذرانید و حسابی استراحت کنید و برای باقی روزهای زندگی خود انرژی مثبت و روحیه‌ای سرشار از شادابی را ذخیره کنید.

رستوران هتل


در فضای باز در تراس هتل آپارتمان الگانت داملاتاس، رستورانی با صفا و دنج قرار دارد که برای میل کردن خوراک‌هایی متنوع و خوشمزه در محیطی که با گل‌ها و گیاهان تزئین شده‌است، صبحانه، ناهار، شام و یا میان وعده‌ای لذیذ سفارش دهید و لحظاتی دلپسند و عالی را سپری کنید.

فاصله هتل الگانت داملاتاش تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل داملاتاس: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۱۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱۶ دقیقه رانندگی
فاصله تا فانوس دریایی آلانیا: ۱۷ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی آزاد
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است