search
menu

هتل Carmen Suite Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Carmen Suite Hotel Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل كارمن سوئیت آلانیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل كارمن سوئیت آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Carmen Suite Hotel Alanya


هتل كارمن سوئیت آلانیا، از هتل‌ آپارتمان‌های‌ ۳ ستاره شهر ساحلی آلانیا در ترکیه است که با فراهم کردن امکانات رفاهی متنوع و خدمات گوناگون سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. بسیاری از مهمانان ترجیح می‌دهند همراه اعضای خانواده و یا جمعی از دوستان به آلانیا سفر کنند. برای چنین سفرهایی که تعداد هم‌سفران زیاد است، اقامت در هتل‌آپارتمان مناسب و مقرون به صرفه، انتخابی معقول به نظر می‌آید. اقامتگاهی که باب دل گردشگران است، هتلی با امکانات مطلوب و رضایت بخش و با موقعیت مکانی خوب و قابل دسترس است. پیشنهاد ما این است نگاهی به شرایط و امکانات هتل کارمن سوئیت آلانیا بیندازید؛ شاید چیزی را که انتظار دارید، در آن بیابید. کارکنان هتل Carmen Suite Hotel Alanya تمام سعی و تلاششان را می‌کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند و خاطره خوشی از اقامت در آلانیا برایشان رقم بزنند. موقعیت مکانی این هتل به گونه‌ای است که به دو ساحل معروف کلئوپاترا، ساحل عمومی آلانیا و بسیاری از جاهای دیدنی آلانیا، مرکز شهر، مراکز خرید آلانیا و ... دسترسی آسان دارد. سواحل زیبای آلانیا جزو محبوب‌ترین پاتوق‌های گردشگران به حساب می‌آیند. مهمانان می‌توانند با پیاده روی و یا استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی در شهر جابجا شوند. اکثر مهمانان آلانیا را به خاطر آب و هوای معتدلش به عنوان مقصد سفرشان انتخاب می‌کنند. این شهر گزینه‌های فراوانی از تفریحات مهیج و سرگرم کننده دارد. پیشنهاد می‌شود در این سفر بازدید از جاذبه‌هایی چون غار داملاتاش و موزه های آلانیا را از دست ندهید. در این هتل نیز امکانات گوناگونی برای مهمانان مهیا گشته که هزینه گزافی هم ندارند. بنابراین، بهتر است هتل كارمن سوئیت آلانیا را در لیست هتل‌هایی که جستجو می‌کنید، قرار دهید.

امکانات و خدمات عمومی هتل كارمن سوئیت آلانیا


در هتل كارمن سوئیت آلانیا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آلانیا سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، توجه داشته باشند که هتل فاقد پارکینگ است؛ اما مهمانان می‌توانند از خیابان برای پارک خودروهایشان استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی،کرایه خودرو، خدمات شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس و مبلمان مخصوص فضای باز طراحی شده‌اند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان در این فضا استراحت و هوای تازه تنفس کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل كارمن سوئیت آلانیا انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر، کوهستان، خیابان، استخر و فضای سبز هتل تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها ساده و شیک هستند و با اسباب و اثاثیه مطلوب چیدمان یافته‌اند. اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند. کف اتاق‌های هتل با سرامیک‌ پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق‌های هتل كارمن سوئیت آلانیا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار، و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل كارمن سوئیت آلانیا یک سری فعالیت‌ها و تفریحات سرگرم کننده برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند تا مهمانان با پرداختن به آن‌ها لحظات خوشی سپری کرده و برای لحظه‌ای حوصله‌شان سر نرود. هتل دارای یک استخر روباز است و چتر و تخت‌های آفتاب در اطراف آن تعبیه شده‌اند. یک سرسره آبی بزرگ داخل استخر وجود دارد که لذت آب بازی را برای مهمانان دوچندان می‌کند. برای کودکان هم یک استخر روباز در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز بتوانند از آب بازی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. فعالیت استخر به صورت فصلی بوده و با گرم شدن هوا قابل استفاده می‌شود. شنا و گرفتن حمام آفتاب ازجمله فعالیت‌های محبوب و دل‌چسب برای گردشگران آلانیا است. همچنین، هتل دارای ساحل اختصاصی است که یک سری امکانات برای انجام ورزش‌های آبی و ... برای مهمانان فراهم کرده است. پیشنهاد می‌شود مهمانان از خدمات این ساحل بی‌نصیب نمانند. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند برای تجربه روزی سرشار از آرامش و احساس سبکی از خدمات مرکز اسپای هتل استفاده نمایند. این خدمات شامل انواع ماساژها، حمام و ... هستند. مهمانانی که به ماهیگیری علاقه‌مند هستند، با هماهنگی قبلی از طریق پذیرش می‌توانند ساعاتی از روز را به این فعالیت آرامش بخش اختصاص دهند. از دیگر فعالیت‌های سرگرم کننده هتل می‌توان بازی بیلیارد، دارت و تنیس روی میز را نام برد. ضمناً، یک سالن بدن‌سازی برای مهمانان ورزشکار در نظر گرفته شده تا بتوانند تمریناتشان را به طور مرتب و روزانه انجام دهند.

رستوران هتل


در رستوران هتل كارمن سوئیت آلانیا همه روزه سه وعده‌‌ غذای اصلی برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای بوده و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. دیگر وعده‌ها نیز به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار گرفته و شامل غذاهای بین‌المللی، اروپایی، گریل و باربکیو هستند. در بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند.

فاصله هتل كارمن سوئیت آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۸۰۰ متر
فاصله تا بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک آلانیا: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲ کیلومتر
فاصله تا فانوس دریایی آلانیا: ۲٫۳ کیلومتر
فاصله تا رودخانه دیم آلانیا: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است