search
menu

هتل Azak Beach Hotel Alanya

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Azak Beach Hotel Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل آزاک بیچ آلانیا
اتاق‌ های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آزاک بیچ آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل Azak Beach Hotel Alanya


هتل آزاک بیچ آلانیا، از هتل‌‌های زیبای‌ ۳ ستاره در خط ساحلی آلانیا در ترکیه است که امکانات رفاهی متنوع فراهم کرده و سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. هتل دقیقا در ساحل شنی کلئوپاترای آلانیا واقع شده و به بسیاری از جاذبه‌ها، مرکز شهر، مراکز خرید آلانیا، فروشگاه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌ها دسترسی آسان دارد. مهمانان می‌توانند با پیاده‌روی کوتاه‌مدت و یا با استفاده از انواع وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر جابجا شوند. امکاناتی که در هتل مهیا گشته‌اند انتظارات مهمانان را از یک اقامت دل‌چسب و شیرین برآورده می‌کنند. کارکنان هتل آزاک بیچ آلانیا تمام تلاششان را می‌کنند تا لبخند رضایت روی لب مهمانان بنشانند. آلانیا جزو پرطرفدارترین مقاصد گردشگری به‌ویژه در فصل‌های بهار و تابستان است. بیشتر گردشگران آلانیا را برای آب و هوای معتدل و امکانات تفریحی متنوع به عنوان مقصد سفر انتخاب می‌کنند. در کنار لذت از سفر باید به فکر مخارج و هزینه‌های سفر نیز بود؛ بنابراین، انتخاب یک هتل مقرون به صرفه با امکانات و موقعیت مکانی مناسب اقدامی عاقلانه است. برای رزرو هتل Azak Beach Hotel Alanya ابتدا شرایط و امکانات آن را بررسی کنید تا تصمیم‌گیری برایتان آسان‌تر شود. رزرو هتل آزاک بیچ آلانیا تجربه خوبی از اقامت در آلانیا برایتان رقم می‌زند. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به شهر خوش آب و هوای آلانیا بازدید از سواحل، غار داملاتاش و موزه های آلانیا را از دست ندهید. ضمناً، از تفریحات متنوع و مهیج ارائه شده در سواحل آلانیا غافل نشوید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آزاک بیچ آلانیا


در هتل آزاک بیچ آلانیا امکانات و خدمات گوناگون برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما آلانیا سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده نمایند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، مینی مارکت، دستگاه وندینگ نوشیدنی، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی قرار دارد و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز، اتو، لباسشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی، خدمات بیدارباش، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌نمایند. علاوه بر این، کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. در محوطه بیرونی هتل فضای سبز، تراس آفتاب و مبلمان مخصوص فضای باز طراحی شده‌اند. مهمانان می‌توانند در اوقات بیکاری‌شان در این فضا استراحت و هوای تازه تنفس کنند.
مهمانانی که قصد سفر همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل


در هتل آزاک بیچ آلانیا انواع واحد‌ها با امکانات گوناگون برای مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از استخر و ساحل دریای مدیترانه تشکیل می‌دهد. دکوراسیون اتاق‌ها ساده هستند و با اسباب و اثاثیه مناسب چیدمان یافته‌اند. اتاق‌ها دارای بالکن اختصاصی هستند و مبلمان مخصوص فضای باز در بالکن‌ها قرار داده شده‌اند. کف اتاق‌های هتل با سرامیک پوشش یافته و نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش است. خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند، استعمال سیگار در اتاق‌ها و سراسر هتل ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ ظهر است.

امکانات اتاق های هتل


در تمام اتاق‌های هتل آزاک بیچ آلانیا امکانات رفاهی مناسب شامل مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، صندوق امانات، مینی بار، تلویزیون، کمد، دراور، تلفن، آباژور، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، دمپایی، سشوار و ... وجود دارند. برخی واحدها دارای فضای کوچک آشپزخانه هستند که کابینت، سینک ظرف‌شویی، اجاق گاز صفحه‌ای و ... دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آزاک بیچ آلانیا یک سری فعالیت‌های تفریحی برای مهمانان در نظر گرفته شده تا ساعاتی که در هتل حضور دارند، به آن‌ها پرداخته و از زمانشان لذت ببرند. یک استخر روباز در هتل وجود دارد و چتر و تخت‌های آفتاب در اطراف آن تعبیه شده‌اند. برای کودکان هم یک استخر روباز در نظر گرفته شده تا آن‌ها نیز بتوانند از آب بازی در روزهای گرم تابستان لذت ببرند. استفاده از استخر برای مهمانان رایگان است. فعالیت استخر به صورت فصلی بوده و با گرم شدن هوا قابل استفاده می‌شود. شنا و گرفتن حمام آفتاب ازجمله فعالیت‌های محبوب و دل‌چسب برای گردشگران آلانیا است. بازی دارت، تنیس روی میز و دوچرخه‌سواری از دیگر فعالیت‌هایی هستند که مهمانان می‌توانند انجام دهند. علاوه بر این، مهمانان می‌توانند برای تجربه روزی سرشار از آرامش و احساس سبکی از خدمات مرکز اسپای هتل استفاده نمایند. این خدمات شامل انواع ماساژها، اتاق بخار، حمام و ... هستند. برای مهمانان ورزشکار یک سالن بدنسازی در نظر گرفته شده تا تمرینات روزانه‌شان را به طور مرتب انجام دهند. یک سالن زیبایی هم در هتل وجود دارد که به خانم‌ها و آقایان انواع خدمات زیبایی، آرایشی، پوست و مو ارائه می‌دهد.

رستوران هتل


در رستوران هتل آزاک بیچ آلانیا همه روزه سه وعده‌‌ غذای اصلی برای مهمانان آماده و سرو می‌شوند. وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای بوده و شامل انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است. دیگر وعده‌ها نیز به صورت منوی آلاکارته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند. در بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها برای مهمانان تدارک دیده می‌شوند. در کنار استخر نیز بار نوشیدنی‌ جات وجود دارد.

فاصله هتل آزاک بیچ آلانیا تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه باستان شناسی آلانیا: ۷۰۰ متر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود مصطفی کمال آتاتورک آلانیا: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا فانوس دریایی آلانیا: ۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا رودخانه دیم آلانیا: ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle ترنسفر فرودگاهی (رفت)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است