search
menu

هتل Aydinbey Gold Dreams Hotel

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره Aydinbey Gold Dreams Hotel
امکانات و خدمات عمومی هتل آیدین بی گلد دریمز
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آیدین بی گلد دریمز تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره Aydinbey Gold Dreams Hotel


شهر ساحلی آلانیا در کشور ترکیه واقع شده است که شهری است تاریخی در کنار دریای مدیترانه و با جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی فراوان. آلانیا گردشگران تفریحی زیادی را به خود جذب می‌کند و مقصدی عالی برای گذراندن تعطیلات، خوش‌گذرانی و عوض کردن روحیه است. در این شهر زیبا وجود هتلی همه چیز تمام یکی از ضروریات است که هتل پنج ستاره آیدین بی گلد دریمز این مسئله را حل کرده است. این هتل موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و اگر بلیط هواپیما ترکیه خریده اید، این اقامتگاه به فرودگاه قاضی پاشا آلانیا نزدیک است و تنها با طی کردن کمتر از ۱ ساعت از فرودگاه به هتل آیدین بی گلد دریمز می‌رسید. دسترسی به بسیاری از جاهای‌دیدنی طبیعی و تاریخی آلانیا نیز از این هتل سریع و آسان است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آیدین بی گلد دریمز


در هتل آیدین بی گلد دریمز آلانیا (Aydinbey Gold Dreams Hotel) هر آنچه که از امکانات و خدمات با کیفیت بالا و عالی انتظار دارید؛ برای شما فراهم شده است. در ابتدا که وارد این هتل مجلل شوید، با لابی وسیع، شیک و با طراحی چشم گیر و فوق‌العاده روبرو خواهید شد، سپس کافی‌شاپ را می‌بینید و برای رفتن به اتاق خود از آسانسور استفاده کنید. شما در این هتل به اینترنت وای فای رایگان و پارکینگ رایگان دسترسی دارید. در طول اقامت خود در این هتل بی‌نظیر، به باشگاه ورزشی، اسپا، حمام سنتی و ماساژ بروید تا خستگی و آشفتگی را از خود دور کنید تا سلامتی و طراوت را حس کنید. برای کسانی که در هر حالی به زیبایی خود اهمیت می‌دهند هم در هتل یک سالن زیبایی تعبیه شده است. از قسمت‌های جذاب این هتل که اقامتی به یاد ماندنی را برای شما و همراهانتان می‌سازد، استخر رو باز و پارک آبی هتل با سرسره آبی و دیگر تجهیزات است که استخری برای کودکان هم ساخته شده است.
قابل ذکر است که در محوطه فضایی هم با وسایل بازی برای بازی کودکان تعبیه شده است. در هتل آیدین بی گلد دریمز رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی دنج و شیک قرار دارند و در فضای باز هم، نزدیک ساحل میزها و صندلی هایی گذاشته شده است. از دیگر مزیت‌های این اقامتگاه لوکس، ساحل اختصاصی آن است که مسافران در آسودگی کامل در همان محل اقامت خود در کنار دریا می‌نشینند و از تماشای دریا و ساحل لذت می‌برند. اگر مسافری کاری هستید و بلیط هواپیما خارجی رزرو کرده اید اما به دنبال هتلی مناسب هستید، هتل آیدین بی گلد دریمز را انتخاب کنید؛ زیرا مرکز کنفرانس و جلسات خوبی دارد. در فروشگاه سوغاتی این هتل هم می‌توانید یادگاری‌ها و سوغات‌های چشم‌گیری تهیه کنید. علاوه بر تمام این امکانات عالی، هتل آیدین بی گلد دریمز دارای خدماتی است از جمله: پذیرش ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، اتاق نگهداری چمدان و تبدیل ارز. کارکنان مجرب و مسلط به زبان‌های انگلیسی، روسی و آلمانی این هتل با استقبالی گرم پذیرای مسافران از سراسر دنیا هستند.

اتاق های هتل


هتل آیدین بی گلد دریمز تعداد ۳۱۵ اتاق دارد که در انواع مختلف آماده اقامت مهمانان هستند. واحد‌های اقامتی این هتل شامل انواع اتاق‌های استاندارد، خانوادگی و لوکس هستند. تمامی اتاق‌ها بالکن اختصاصی دارند و چشم‌اندازی رویایی و دل انگیز از ساحل و دریا دارند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل آیدین بی گلد دریمز مسافران به تلویزیون، یخچال، مینی بار، صندوق امانات، تلفن، حمام با وان و دوش، لوازم بهداشتی، سشوار، کمد لباس، مبل، میز و صندلی دسترسی دارند. سیستم سرمایش و گرمایش شامل اسپلیت و سیستم اعلام و اطفا حریق هم در اتاق‌ها مهیا هستند. قابل ذکر است که اتاق ها امکان سیگار کشیدن ندارند. با اقامت در اتاق‌های این هتل، شما اقامتی آسوده و به یاد ماندنی را تجربه می‌کنید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


در هتل آیدین بی گلد دریمز محال است احساس بی‌حوصلگی کنید و سرگرمی پیدا نکنید؛ زیرا بهترین امکانات برای تفریح از ساحل اختصاصی، بازی در استخر رو باز و پارک آبی گرفته تا زمین تنیس، میز بیلیارد، بولینگ، دارت و حتی زمین بازی کودکان همگی در این هتل مجلل فراهم است تا تجربه‌ای منحصر به فرد، خاطره انگیز و مهیج را از اقامت در هتلی پنج ستاره در آلانیا داشته باشید.

رستوران هتل


رستوران‌های متنوعی در این هتل لوکس قرار دارد که شامل این رستوران‌ها هستند: رستوران اصلی با نام آنا، رستوران (Ottoman A’la Carte)، رستوران (Balık A’la Carte) در فضای باز. در این رستوران‌ها در فضایی دنج و دلنشین وعده‌های مختلف را و انواع خوراک‌های ترکی، بین‌المللی و مدیترانه‌ای را با منویی انتخابی در آرامش میل کنید و ساعاتی فراموش نشدنی و لذت بخش را در کنار همراهان و خانواده خود سپری کنید. اگر بر روی خوراک کودکان خود حساس هستید، می‌توانید خوراک مخصوص کودکان را هم درخواست کنید.

فاصله هتل آیدین بی گلد دریمز تا جاذبه های دیدنی نزدیک


کوناکلی تایم سنتر آلانیا: ۵.۶ کیلومتر
برج سرخ آلانیا: ۷.۵ کیلومتر
آکوا پارک: ۱۸.۳ کیلومتر
غار داملاتاش: ۱۸.۴ کیلومتر
قلعه آلانیا: ۲۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
pool پارک آبی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است