search
menu

هتل Aska Just In Beach Alanya

star star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل Aska Just In Beach Alanya
امکانات و خدمات عمومی هتل آسکا جاست این بیچ آلانیا
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
امکانات تفریحی و سرگرمی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آسکا جاست این بیچ آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل Aska Just In Beach Alanya


یکی از ریزورت هتل‌های لوکس و پنج ستاره در شهر آلانیا در کشور ترکیه، هتل آسکا جاست این بیچ است که در منطقه‌ای خوش‌ آب‌وهوا و آرام در کنار دریا واقع شده‌است. هتلAska Just In Beach آلانیا علاوه بر داشتن ساحل اختصاصی، به چندین ساحل گوناگون شهر زیبا و تماشایی آلانیا نزدیک است که برای گذراندن اوقاتی خاطره‌انگیز و ساعاتی خوش بسیار عالی هستند. اگر می‌خواهید بلیط هواپیما لحظه آخری رزرو کنید؛ توجه داشته باشید که باید به فرودگاه قاضی پاشا آلانیا بروید و سپس از آنجا مسافتی حدود ۶۰ کیلومتر را طی کنید تا به هتل آسکا جاست این بیچ برسید. آلانیا شهری محبوب در بین گردشگران است که در جنوب ترکیه و در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته‌است. زمانی که در هتل Aska Just In Beach اقامت دارید؛ حتما از جاهای دیدنی آلانیا از جمله برج سرخ آلانیا بازدید کنید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آسکا جاست این بیچ آلانیا


اگر می‌خواهید اقامتی شیرین و به‌یادماندنی را در هتلی مجلل و با امکانات و خدمات کم‌نظیر و با کیفیت بالا تجربه کنید؛ هتل آسکا جاست این بیچ آلانیا بسیار ایده‌آل است؛ چرا که دارای انواع تجهیزات عالی برای گذراندن روزهایی مفرح و به دور از هیاهو است. در هتل Aska Just In Beach از لابی باشکوه و وسیع، رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، استخر سرپوشیده، اسپا، ماساژ، حمام، سونا، باشگاه ورزشی و ساحل اختصاصی استفاده کنید و اقامتی خوش داشته باشید. هتل آسکا جاست این آلانیا دارای اینترنت رایگان و قابل دسترس در تمام فضاهای هتل، سالن کنفرانس و جلسات، فکس، فتوکپی و پارکینگ است. خدمات خوبی که هتل آسکا جاست این بیچ ارائه می‌کند شامل مواردی است از قبیل: پذیرش ۲۴ ساعته، تبدیل ارز، نگهداری از چمدان، خدمات اتاق، خدمات شاتل، خدمات و دسترسی ویژه معلولین، نگهداری از چمدان و خدمات نظافتی مانند نظافت روزانه، خشکشویی، اتو و لباسشویی. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده‌اید؛ از ترانسفر فرودگاهی هتل آسکا جاست این بیچ آلانیا بهره ببرید تا با خیالی آسوده تردد کنید. اگر علاقه داشته باشید که در شهر خودتان رانندگی کنید؛ هتل آسکا آلانیا خودرو اجاره می‌دهد. کارکنان مجرب مشغول به کار در هتل آسکا جاست این بیچ آلانیا علاوه بر زبان ترکی، به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی هم صحبت می‌کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


در مجموع ۲۴۸ اتاق در هتل آسکا جاست این بیچ وجود دارد که دارای چیدمان و طراحی راحت، چشم‌گیر و زیبا هستند که برای اقامتی راحت و خوش بسیار خوب هستند. انواع اتاق‌هایی که در هتل Aska Just In Beach آلانیا قرار دارند شامل اتاق‌ یک نفره، اتاق‌ اقتصادی دو نفره با تخت دابل، اتاق دو نفره با تخت تویین، اتاق دو نفره با تخت دابل به همراه نمای دریا، اتاق دو نفره با تخت توئین با نمای دریا، اتاق سه نفره و اتاق خانوادگی. برخی از اتاق‌ها دارای بالکن نیز هستند. در اتاق‌های هتل Aska Just In Beach وسایل و امکانات کاربردی و خوبی قرار دارد تا اقامتی آسوده و بدون کم‌وکاستی برای مسافران فراهم باشد. امکانات داخل اتاق‌های هتل آسکا جاست این بیچ آلانیا شامل یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، صندوق امانات، سیستم سرمایشی و گرمایشی، تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، مبلمان، میز، آیینه، کمد لباس، چای و قهوه ساز، تلفن، سشوار، حمام با دوش و وان، لوازم بهداشتی حمام مانند شامپو، حوله و صابون، دمپایی و سیستم اطفا حریق هستند. باید توجه داشته باشید که در اتاق‌های هتل آسکا جاست این بیچ نمی‌توانید سیگار بکشید.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل


برای آنکه سفری مفرح و دلچسب را تجربه کنید و خاطراتی خوش برای خود به یادگار بگذارید، در هتل آسکا جاست این بیچ آلانیا به استخر روباز، استخر سرپوشیده، زمین تنیس و باشگاه ورزشی بروید تا علاوه بر گذراندن اوقاتی شاد‌، به سلامتی و ورزش هم پرداخته باشید. برای زدودن خستگی‌های زندگی روزمره اخیر خود حتما به بخش اسپا، ماساژ، حمام ترکی و سونای هتل آسکا جاست این بیچ بروید و شادابی و طراوت را در پوست خود احساس کنید. یکی از بخش‌های جذاب هتل Aska Just In Beach این است که درست در روبروی دریا قرار دارد و در ساحل اختصاصی می‌توانید استراحت و تفریح کنید. هتل آسکا جاست این بیچ کتابخانه، دارت، اتاق بازی، بیلیارد و زمین بازی سرپوشیده برای کودکان نیز دارد. باغ و محوطه باصفا، سبز و چشم نواز هتل آسکا آلانیا هم برای قدم‌زدن، گپ زدن با دوستان، خانواده و همسفران عالی و مناسب است.

رستوران هتل


برای میل کردن خوراک‌هایی متنوع و لذیذ در وعده‌های مختلف با سبک‌های آشپزی گوناگون به رستوران دنج و مجلل هتل آسکا جاست این بیچ بروید. همچنین می‌توانید در تراس و فضای باز بنشینید و یا به کافی شاپ هتل Aska Just In Beach بروید و ساعاتی دلپذیر و فراموش‌نشدنی را سپری کنید.

فاصله هتل آسکا جاست این بیچ آلانیا تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا ساحل آوسالار: ۵ دقیقه پیاده‌روی
فاصله تا ساحل اینچکوم: ۵ دقیقه رانندگی
فاصله تا پارک دلفین سیلانیا: ۷ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل آرماس گرین فوگلا: ۱۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا شهربازی آلانیا: ۲۰ دقیقه رانندگی
فاصله تا ساحل کلئوپاترا: ۲۱ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
fitness_center باشگاه ورزشی
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
pool استخر سرپوشیده
pool استخر رو باز
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است